نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟
برکناری اسکوچیچ عجولانه بود/ تمام این حواشی به دلیل ضعف فدراسیون است
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ملی پوش اسبق تیم ملی کشورمان گفت :برکناری اسکوچیچ عجولانه بود و او برخلاف دیگر مربیان نتایج خوبی را با تیم ملی کسب کرده بود.

ستار زارع ملی پوش سابق کشورمان در دهه ۸۰ درباره حاشیه های اخیر تیم ملی اظهار داشت: از این اتفاقات تعجب می کنم و نباید این دو دستگی در بین ملی پوشان باشد، بازیکن باید فقط روی بازی خودش تمرکز کند و مسائل دیگر را باید به مسئولان بسپارد.

وی افزود: خبر برکناری اسکوچیچ هم به نظر من عجولانه بود ، بهرحال او نتایج خوبی با تیم ملی گرفته بود و تیمی که امید به صعود نداشت را با اقتدار راهی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر کرد.

مدافع اسبق تیم ملی در ادامه خاطر نشان کرد:تمام این اتفاقات به خاطر فدراسیون فوتبال است که مدیریت ضعیفی دارد و هنوز شرایط با ثباتی را سپری نمی کند.باید کسانیکه مدیریت قوی دارند روی صندلی ریاست فدراسیون قرار گیرند تا شاهد چنین اختلافاتی نباشیم.

زارع در پایان گفت: امیدوارم حاشیه های اخیر تیم ملی زودتر بر طرف شود و تیم ملی با آرامش فقط به فکر بازیهای جام جهانی باشد. نباید زمان را از دست بدهیم و باید هر چه زودتر سرمربی تیم ملی مشخص شود تا حواشی تیم ملی به حداقل برسد و بازیکنان نیز با یکدیگر متحد شوند. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • محمود IR ۱۹:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۱
    بازیکن خوبی بود اما حیف شد
  • علی IR ۱۹:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۱
    دقیقا درست میگه . فدراسیون اینقدر ضعیف هست که بازیکنان تیم ملی برای همدیگر شاخ و شونه می کشند
  • محمد IR ۱۹:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۱
    راست میگه این نوع برکناری خیلی عجولانه بود
  • اکرم IR ۱۹:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۱
    حالا کجاشو دیدی . صبر کن باز هم فدراسیون شرین کاری خواهد داشت
  • پوریا TR ۲۰:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۱
    وقتی آبرویمان را از کف جام جهانی جارو کردیم حتما قیافه خودمان را در آینه ببینیم !!! چرا اینقدر احساسی هستیم !!! این اقا سرمربی خونه به خونه بود و صنعت نفت آبادان یک شبه شد مربی تیم ملی !!!!!!!! میفهمی یعنی چی !!!! بعد بازی های تیم ملی را ببین که بازی به بازی تیم افت کرد و بی برنامه !!! اوج بی برنامه گی هم در بازی با کره و تیم سوم الجزایر ببین !!! و یا اردوی برگزار شده در قطر !! وظیقه کادر فنی چی هست بجز تحلیل فنی و علمی قبل از برکزاری یک اردو !! خدادا میگوید با کیروش قراراداد ببنیدید ولی اجازه ندهید در مسایل دیگر مثل اردوها و امکانات دخالتی کند !!! اتفاقا مشکل همینجاست که اگر امور را به دست بیسوادانی چون تو ندهیم !!! وقتی در پای تلویزیون خاری تیم ملی را دیدی ! وقتی غرور لگد شده 80 میلیون ایرانی را دیدی میفهمید که شده !! این اهتماد به نفسی که امثال خداداد عزیزی شارلاتان و پرویز مظلومی و..... دیگران بدست آوردند از صدقه سری کیروش است با آن تیم جنگنده در مقابل اسپانیا و آرژانتین و پرتغال !! به امید تشریف ببرید با اسکوچیچ یا یکی از دانایان وطنی تا باقی داستان را با هم خواهیم دید......!!!
  • یزدان IR ۲۰:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۱
    سرمربی هر کجا بوده ؟؟ چه ربطی داره. مهم نتایجی هست که گرفته. کیروش هم کمک مربی منچستر بود با مصر و کلمبیا و پرتغال چه کرد ؟ گواردیولا قبل از این که سرمربی بارسا بشه سرمربی تیم دوم بارسا بود. چه جوریه اون موقع که اسکو سریع ترین صعود رو به جام جهانی آورد شما جلو آینه وایسادی به ایرانی بودنت افتخار کنی ؟؟ که حالا پیش پیش قضاوت میکنی ؟؟ فوتبال هیچیش مشخص نیست کی فکر میکرد برزیل از آلمان تو کشورش هفت تا بخوره ؟؟ ایران با اسکو 15 تا برد آورد چسبیدی به دو تا بازی که تشریفاتی بود برای ایران. میدونی مشکل شما کیروش پرستان چیه که اگر تیم ببازه میگید کیروش رفت بدبخت شدیم. اگر ببره میگید این تیم کیروش بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی