نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
دراگان اسکوچیچ
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در روزهایی که ادعا می‌شد اسکوچیچ از سرمربیگری تیم ملی ایران برکنار شده، سخنگوی فدراسیون از عملکرد کمیته فنی انتقاد کرد!

آرتین زهرابی؛ دنیای وارونه همین است؛ سرپرست و اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال بر ماندن اسکوچیچ تاکید کردند؛ کمیته فنی هم به طور خودجوش صلاحیت سرمربی را رد کرد.

این دنیای وارونه اما اسکوچیچ را دیروز به جلسه هیئت رئیسه کشاند و سرانجام هیچ کس بین همه این سردرگمی‌ها، سرمربی ایران در جام جهانی را نشناخت.

نهایت امر مشخص نشد اسکوچیچ رفتنی است یا ماندنی؛ فقط گفتند این پرونده در حال بررسی است. ایرادهای مهمی هم به تصمیم کمیته فنی و نحوه اعلام خبر اخراج اسکوچیچ وارد شد! یعنی هیئت رئیسه یک چیزی هم این وسط طلبکار شد!

در شلوغی‌های فوتبال ایران، اما به نظر می‌رسد زیباترین کار را دراگان در این وانفسا انجام داد؛

چرا که شیک و مرتب از کرواسی به تهران پرواز کرد، مستقیم به خیابان سئول - ساختمان فدراسیون فوتبال - رفت و در جلسه ای که حاصل آن نامعلوم بود شرکت کرد، بعدش هم افتخار یک روز ماندن در تهران را نداد و مستقیم برای بازگشت به زاگرب، به فرودگاه رفت؛

پاسخی قشنگ و معنادار به اقدامات پارادوکسیکال ما...

لیاقت فوتبال ما با این مدیریت مشعشع، لابد بیشتر از این هم نیست!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • مسی IR ۰۹:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۲
    فدراسیون فقط تو زمان کفاشیان ثبات داشت چون با کی روش خوب همکاری میکرد .
  • شبرزاد CA ۰۹:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۲
    خوب شد ما بلیط گیرمون نیومد. این بلبشو چه شود آخرش
  • P IR ۱۰:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۲
    اگه قراره مربی بهتری از اسکوچیچ نیاریم انصاف این بود که اسکوچیچ بمونه مثلا انتخاب مربی مثل برانکو با درجه کیفی بهتر ولی نامشهود انتخاب همون اسکوچیچه در این زمان شاید انتخاب کی روش امید به صعود رو ایجاد میکرد وگرنه تاثیر زیادی دیگه نداره چون تکراره و مربیان ایرانی فقط علی دایی قدرت مدیریت قوی تری داره و نکونام و قلعه نویی با دو موضوع بی تجربگی و با تجربگی فقط تو لیگ در حال حاضر میتونن موفق باشن چون بازی های بین المللی سطح خیلی بالاتری از از لیگ ما داره و حتی لیگ آسیایی هم در حدی نیست که تجربه به حساب بیاد چون بیشترش فوتبال عربیه و چیزی بیشتر از این نیست و نهایتا فوتبال شرق آسیا که این هم تشابهی ببازی جهانی نداره اما در مجموع اگه قرار باشه که نتایج افتضاحی هم بگیریم الیته با وجود گروه ساده ای که داریم کمی بعیده باز هم به نام مربی ایرانی نخوره بهتره چون خودش بدجوری از نظر شخصیتی و کاری تحتالشعاع عواقب قرار میگیره و از نظر بین المللی هم برا خود ایران سرشکستگی محسوب میشه پس سکان دست خود اسکوچیچ باشه از این نظر بهتره مربی ایرانی بعد جام باید تو ایران کار کنه و بمونه ولی اسکوچیچ میره دیگه
  • سینا IR ۲۳:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۳
    به معنای واقعی مربیان کروات.. باشخصیت و جنتلمن هستند.. اون از برانگو.. ایویچ.. این هم از اسکوچیچ.. بدون هوچیگری و مصاحبه‌ های جنجالی کارشونو انجام میدن.. ایگاش مربیان پر ادعای ایرانی هم همینجور بودند... چرا ما تابع زوریم؟؟؟ چرا حتما باید یکی تحقیرمون کنه وما به به چه چه بگیم؟
  • فرهاد IR ۰۰:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۴
    فقط علی دایی.هرکسی مخالفه علی دایی با من طرفه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی