نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
عکس پرحاشیه از نشست اسکوچیچ و هیئت رئیسه/ اخم مدیران فدراسیون به مرد کروات
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در تصاویری که روز گذشته از جلسه اسکوچیچ و اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال منتشر شده این تصویر حواشی خاص خودش را داشته است.

روز گذشته در پایان جلسه طولانی دراگان اسکوچیچ و اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال تصاویری از این نشست بسیار مهم منتشر شده است که یکی دو تصویر در شبکه‌های اجتماعی با واکنش‌های بیشتری همراه شد. تصویری که اسکوچیچ را در یک سوی میز و شش عضو هیئت رئیسه را در سمت دیگر میز نشان می‌دهد.

زبان بدن و نوع نگاه این افراد به دراگان جالب و قابل تحلیل است که در بین کاربران فضای مجازی به عدم تمایل آنها به ادامه همکاری با اسکوچیچ تعبیر شده است. البته از این جلسه طولانی که بحث و بررسی کاملی درباره مسائل تیم ملی در آن صورت گرفته، خبر رسمی چندانی به بیرون درز نکرده و پس از خروج اسکوچیچ از ایران، تک تک این اعضا در یک جلسه کاری دیگر باید جمع‌بندی خود را در خصوص ادامه یا پایان همکاری اسکوچیچ به سرپرست فدراسیون اعلام کنند تا تصمیم نهایی در این خصوص اعلام شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • بهنام IR ۱۳:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۲
    خیلی جالبه مثل اینکه خدایان فوتبال نشسته اند و طلبکارند مردان حسابی شماها بودین که فوتبال را به تباهی کشوندید و نزدیک بود فوتبال ایران از جام جهانی حذف شود بیچاره سر مربی
  • پژمان IR ۱۳:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۲
    چرا بهانه های الکی میا ین که اسکوچیچ توانایی جمع کردن حاشیه های درون رختکن و بیرون رختکن تیم ملی رو نداره؟؟؟؟؟ اینا همش بهانه هست و خیلی معلومه که تصمیم گیرنده برای بودن یا نبودن سرمربی تیم ملی کمیته فنی و رئیس فدراسیون و هیئت رئیسه و وزارت ورزش و.... نیستن. اگه مشکل بازیکنایی هستن که ادعا میکنن بزرگ شدن و الان میتونن در هر موردی دخالت کنن و گند میزنن به فضای تیم ملی یا حرف اسکوچیچ رو نمیخونن و هر کاری دوست دارن میکنن و زور سرمربی بهشون نمیرسه پس چرا کریم باقری رو اضافه کردن به تیم؟؟؟؟؟ کریم باقری رو آوردین تیم ملی که فقط رو نیمکت بشینه و ماهی خداد تومان حقوق بگیره؟؟؟ چرا کسی نمیپرسه کریم باقری و وحید هاشمیان و حمید استیلی چیکاره هستن دلیلشو برای بودن تو تیم چیه ؟؟؟؟
  • امیر IR ۱۴:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۲
    بهش چپ چپ نگاه می کنند که چرا تیم ملی را به جام جهانی بردی !!
  • فواد IR ۱۴:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۲
    نیازی ب این بی اخلاقیاوقدبازیانی.یه تشکرازش بکنین و حق وحقوقشوتمام وکمال بدین.اینه فرهنگ مهمان نوازی ماایرانیا ک بخایم اینطوری با شخصی ک ب هرنحوموفق ویاناموفق ب ماپناه آورده رفتار کنید ؟؟؟
    • ساسان IR ۱۵:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۲
      به ما پناه آورده !؟؟؟؟؟؟ زمانی که لب مرز حذف شدن بودیم و هیچ مربی قبول مسوولیت نمی کرد مربی ش کردن که اگر حذف شدیم کم هزینه تر حذف بشیم ولی تیم ملی پشت سر هم برد آورد و زودترین صعود تاریخ به جام جهانی رو کسب کرد الآنم بحث معلوم نیست از کجا آب می خوره وگرنه از نظر نتیجه جای حرفی ندارن.
  • ناشناس IR ۱۶:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۲
    معلومه ، چون همین اعضا با رفتارهای نابخردانه و نسنجیده تیم ملی رو بهم ریختن بجای اینکه به فکر تدارک بازی های دوستانه و اقداماتی باشن که سرمربی بتونه کارش رو ادامه بده در تدارک تغییر سر مربی هستن ، نگاه صبورانه و قشنگ سرمربی رو با نگاه غضبناک چند نفر مقایسه کنید ، از نوع نگاهشون معلومه به فکر تحمیل نظرات غیر کارشناسیشون هستن
  • ... IR ۱۸:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۲
    به قول قدیمیا: به مرده که رو بدی هر شب میخواد بیاد تو خوابت. حالا این چلغوزها طلبکار شدن از اسکوچیچ به خاطر صعود بی‌دردسرش و به خاطر تمام چیزایی که بهش ندادن یا نتونستن بدن. سردسته اونا ماجدیه که خیر سرش سرپرست فدراسیونه. اسکوچیچ باید ماجدی رو یه کتک حسابی میزد تا آدم شه. آخه کدوم کیسه‌کشی رو دیدین که تو کارش موفق بوده باشه. اون از هاشمی‌طبا و مصطفوی و اولیایی و دادرس اینم از ماجدی. مدیریت باید توی خون آدم باشه. با چهار تا کتاب خوندن و کلاس رفتن کسی مدیر نشده و نمیشه. اصول مدیریت میگه باید تا آخرین لحظه از مدیر تحت امرت حمایت کنی. حالا اگه این مدیر ضعیف بود همون اصول میگه باید حمایتتو ازش برداری. انصافا کار اسکوچیچ تا اینجا بد نبوده و نمره قبولی گرفته هرچند کارش ایراداتی داره ولی اونقدرا آش شور نیست که بخواییم سیب زمینی بهش اضافه کنیم. یه کم اتوریته میتونه یاغیهای تیم ملی رو که علنا کم‌کاری میکنن و پاس گل میدن به حریف یا راحت دریبل میخورن سر جاشون بنشونه. حاج‌صفی، انصاریفر، نورافکن، قایدی و غلامی باید کنار گذاشته بشن چون مسبب باخت به کره و الجزایر بودن یا تنش ایجاد کردن.
  • حامد IR ۱۶:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۵
    به نظرم تیم ملی ایران لیاقت شخصی مثل اسکوچیچ رو نداره تیم ملی و اعضای فدراسیون یه نفر رو میخوان که راحت بهشون توهین و بی احترامی کنه ، ادم با شخصیت و جنتلمنی مثل اسکوچیچ به درد تیمهایی مثل کره و ژاپن میخوره که احترام و ادب رو در کارشون دارن نه مثل این آقایونی که هیچی از اخلاق سرشون نمیشه... واقعا حیف اسکوچیچ اگه بخواد با تیم ایران همکاری کنه. من واقعا خجالت میکشم به خاطر داشتن همچین مسئولین بی شخصیتی تو این مملکت ...

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی