نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
شانس بزرگ پرسپولیس برای بازگشت بازیکن جنجالی کمرنگ شد/ مقصد احتمالی مشخص شد
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بوژیدار رادوشویچ احتمالا فصل آینده را در تیمی کروات سپری کند.

فصل گذشته پیش از نقل و انتقالات نیم فصل رادوشویچ موفق شد به دلیل عدم دریافت مطالباتش قرارداد با پرسپولیس را فسخ کند و با طرح شکایت در دادگاه فیفا، حکم ۸۶۶ هزار یورویی علیه پرسپولیس بگیرد.

این حکم بابت غرامت دو سال باقی مانده قرارداد رادو و همچنین دستمزد دریافت نشده این بازیکن برای فصل ۱۴۰۱-۱۴۰۰ است؛ مشابه حکمی که فیفا در پرونده ماریو بودیمیر داد.

با این حال باشگاه پرسپولیس امیدوار است تا در دادگاه عالی ورزش بتواند بخشی از این حکم را کاهش دهد اما آنچه امید بیشتر برای پرسپولیس خواهد بود، امضای قرارداد جدید گلر کروات است چرا که در این صورت مبلغ قرارداد جدید رادو از غرامت پرسپولیس کسر خواهد شد.

رادو در این مدت پیشنهاداتی از تیمهای لیگ کرواسی داشته و اخیر به توافقاتی نیز دست یافته اما رقم پیشنهادی به قدری پایین است که تفاوت چندانی در حکم پرسپولیس ایجاد نخواهد کرد.

نکته منفی برای پرسپولیس این است که قرمزها علاوه بر هزینه دادرسی دادگاه فیفا، باید هزینه دادرسی دادگاه عالی به اضافه ۵ درصد سود سالیانه را هم پرداخت کنند و علاوه بر این مسئله کارمزد بیشتر انتقال پول به خارج از کشور در موقعیت تحریم نیز وجود دارد که غرامت را یک میلیون یورویی خواهد کرد.

شاید شانس بزرگ پرسپولیس می‌توانست بازگشت رادوشویچ به فوتبال ایران باشد اما فعلا چنین چیزی در چشم انداز این بازیکن دیده نمی‌شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی