نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۰
ستاره پرسپولیسی به خواسته‌اش رسید/ هافبک ملی‌پوش از سرمربی جدید حکم تایید گرفت
منبع: طرفداری
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تلاش‌های احمد نوراللهی هافبک شباب الاهلی برای ماندن در تیم اماراتی جواب داد.

شایعات بازگشت احمد نوراللهی به جمع پرسپولیسی‌ها بویژه بعد از تغییر سرمربی تیم شباب ‌الاهلی امارات قوت بیشتری گرفت اما تصویری که قایدی از خودش به همراه نوراللهی در تمرینات شباب الاهلی منتشر کرد به تمام حاشیه‌ها پایان درخصوص این هافبک ملی‌پوش داد تا مشخص شود غیر از قایدی  نوراللهی هم یک فصل دیگر در الاهلی ماندنی شده است.

مدتی قبل و در روزهایی که رسانه‌های اماراتی پس از آنکه از عدم تمدید قرارداد الاهلی با نوراللهی خبر دادند، اعلام کردند سرمربی جدید این تیم راضی به ادامه همکاری با نوراللهی نیست و به احتمال زیاد او در لیست مازاد شباب الاهلی قرار خواهد گرفت. همان روزهایی که حتی سایت ترانسفر مارکت نیز مقابل نام این هافبک ملی پوش نام هیچ تیمی را منتشر نکرد. تمام این اتفاقات دست به دست هم داد تا رسانه های ایرانی نیز از بازگشت احمد نور به فوتبال ایران خبر داده و هواداران پرسپولیس برای دریافت کوچکترین خبر از بازگشت هافبک محبوب شان لحظه شماری می کردند.

تمام این اتفاقات در شرایطی رقم می خورد که خود نوراللهی هیچ تمایلی برای بازگشت به پرسپولیس نداشت و اگر می خواست برگردد، شرایطش به گونه ای بود که به راحتی می توانست جدا شود. اما او تمام تلاشش را برای فعال کردن بند همکاری سال دوم نیز به کار گرفت تا درنهایت سرمربی جدید شباب الاهلی حکم به ماندن او دهد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی