نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
افنبرگ گفت تیم ملی ایران می‌تواند از گروهش در جام جهانی صعود کند/ زمان روشن شدن تکلیف اسکوچیچ مشخص شد
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

سرپرست تیم ملی به خبرورزشی گفت: آقای افنبرگ اعتقاد داشت ایران در گروه دشواری قرار گرفته اما با این وجود اصلاً این طوری نیست که شانسی برای صعود نداشته باشد.

افنبرگ پس از ورود به ایران مورد استقبال قرار گرفت و راهی همان باشگاه ورزشی شد که از او برای حضور در کشورمان دعوت کرده بود. مدیران این باشگاه رابطه بسیار خوبی با حمید استیلی دارند و مدیر تیم ملی فوتبال ایران به نوعی در زمره میزبانان افنبرگ محسوب می‌شد به همین خاطر در مورد این مسئله و البته آینده تیم ملی با استیلی همکلام شدیم:

نظر شما درباره حضور افنبرگ در ایران چیست؟

اگر به شرایط کشورمان نگاه کنید متوجه ارزش چنین اتفاقی می‌شوید. ما در وضعیت تحریم قرار داریم اما آقای تاروردیان و دوستانشان با وجود همه این مشکلات پای بزرگان فوتبال جهان را به ایران باز می‌کنند. چند ماه قبل لوتار ماتیوس و پیرلوئیجی کولینا همراه با آندریاس برهمه آمدند و حالا هم اشتفان افنبرگ به ایران سفر کرده است این مسئله قطعاً از بابت رسانه‌ای به نفع کشورمان خواهد بود.

 صحبت از حضور کلارنس سیدورف هم مطرح است شما این مسئله را تایید می‌کنید؟ 

بله. نام سیدورف مطرح شده و علاوه بر آن چند بازیکن ایتالیایی هم مد نظر قرار دارند که به کشورمان سفر کنند فکر کنم ماتراتزی هم از جمله افرادی است که احتمال دارد در آینده ای نزدیک به ایران سفر کند. واقعاً حضور آنها موجب تبلیغ برای ورزش ما خواهد شد.

افنبرگ گفت تیم ملی ایران می‌تواند از گروهش در جام جهانی صعود کند/ زمان روشن شدن تکلیف اسکوچیچ مشخص شد

قطعاً با افنبرگ در مورد تیم ملی کشورمان و گروهی که در جام جهانی قرار گرفته‌ایم هم صحبت کرده اید.او به تیم ایران امید دارد؟ 

آقای افنبرگ اعتقاد داشت ایران در گروه دشواری قرار گرفته اما با این وجود اصلاً این طوری نیست که شانسی برای صعود نداشته باشد و اتفاقاً معتقد بود با وجود حریفانی که در گروه ما قرار دارند و تیم‌های اصلاً آسانی نیز محسوب نمی‌شوند، ایران شانس صعود از گروهش را دارد و باید با تمام وجود برای رسیدن به این هدف تلاش کند.

 برسیم به ماجرای دراگان اسکوچیچ. با توجه به موضعی که کمیته فنی گرفت و بحث‌هایی که در فدراسیون مطرح شده آیا باید او را در جام جهانی سرمربی ایران بدانیم یا اینکه شرایط عوض خواهد شد فرد دیگری روی کار خواهد آمد؟

 کمیته فنی نظرش را در مورد آقای اسکوچیچ به فدراسیون اعلام کرده و حالا باید در این رابطه هیئت رئیسه فدراسیون تصمیم بگیرد که می‌خواهد با دراگان اسکوچیچ ادامه بدهد یا خیر. به هر حال در این رابطه نظر نهایی را هیئت رئیسه خواهد داد و به احتمال فراوان در همین هفته تکلیف آقای اسکوچیچ و نیمکت ایران برای رقابت‌های جام جهانی مشخص می‌شود تا تمام این بحث‌ها خاتمه پیدا کند. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • احمد IR ۱۳:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۵
    حمید خان همش در حال بیزنس هست
  • محمود IR ۱۸:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۵
    آخرش هم اسکوچیچ برکنار نمیشه
  • الهام IR ۲۰:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۵
    آفرین به آقا مهدی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی