اگر هیئت رئیسه تصمیم کمیته فنی را قبول نکرد فقط یک راه باقی می ماند؛ استعفای دسته‌جمعی!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

جلسه مهم فدراسیون فوتبال برای تعیین تکلیف سرنوشت سرمربیگری تیم ملی آغاز شد.

جلسه مهم مسئولان فدراسیون فوتبال برای تعیین تکلیف سرمربی تیم ملی در مرکز ملی فوتبال آغاز شد. در این جلسه اعضای کمیته فنی به همراه اعضای هیئت رییسه فدراسیون فوتبال از ساعت ۱۰ صبح امروز شرکت کرده اند.

خروجی این جلسه بسیار مهم است؛ چرا که کمیته فنی صراحتا نظرش را درباره رد صلاحیت سرمربیگری دراگان اسکوچیچ در تیم ملی ایران اعلام کرده و به دلیل این اظهارنظر شفاف، اعضای این کمیته از سوی سخنگوی فدراسیون فوتبال مورد انتقاد واقع شدند.

حالا اگر این تصمیم مهم کمیته فنی در جلسه امروز وتو شود و به هر دلیلی اسکوچیچ به تیم ملی برگردد، به نظر می‌رسد تنها یک راه برای اعضای این کمیته وجود دارد؛ استعفای دسته جمعی!

البته از نتیجه جلسه مذکور، خبری در دست نیست اما فدراسیون فوتبال و اعضای هیئت رئیسه، لابد اعضای کمیته فنی را قبول دارند که به آنها حکم داده اند و اگر نظر نهایی این چهره‌های فوتبالی مورد قبول قرار نگیرد، ماندن آنها در این جایگاه، هیچ معنایی ندارد!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • ناشناس IR ۱۲:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۶
    کمیته فنی چندتا کیسه کش فسیل بودن
    • میلاد IR ۱۳:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۶
      قرار بود رنار هرر مربی ایران بشه ولی شاهکار تاج م ساکت و باند و سپاهانیها اول ویلموتس رو اوردن و بعدش اسکوچیچ
  • يك ايراني IR ۱۲:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۶
    مستند به تمامي نظر سنجي هاي انجام شده راي مردم با كارلوس كي روش است - حداقل مصلحتي هم شده كي روش رو برگردانيد اگر نتيجه نگرفت به مردم بگيد اين بابا منتخب شما بود.
    • صمدقلی IR ۱۲:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۶
      کل اعضای کمیته فنی را جمع کنی بعنوان کادر فنی یک تیم و منتخب بهترین بازیکن های حال حاضر ئنیار را بدی زیر دستشون فقط یک هفته تمرنشون بدهند کاری سر فوتبالشون می آورند که از عهده تیم منتخب بچه محل های ما بر نیایند .
  • deep blue IR ۱۲:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۶
    در.این.فضای.فوتبالی.ایران.که.دوره.ی.کوتوله.هاست.واگویی.بخشی.از.اتفاقات.خالی.از.لطف.نیست.در.ابتدا.به.قدرت.رسیدن.خادم.را.مرور.کنیم.انتخاب.هیات.رئیسه.هم.که.داستان های.خود.را.دارد.سرپرستی.ماجدی.سینه.چاک.کل.یوم.بوی.غذاهای.ایتالیایی.می.دهد.چیدمان.کمیته.ی.فنی.هم.با.اشاره.ای.به.نام.و.توان.آنها.خواندنی.است.جناب.محصص.که همیشه.بوده.اند.وچه.بی.ثمر.قاسمپور.هم.که.امانتدار.خوبی.است.و.این.مزیت.را.دارد.که.بقولی.هر.کس.دارد.امانتی.موجود.بسپارد.به.پور.قاسم.هنگام.ورود.جناب.دکتر.ماجدی سپرد.سخنگویی.را.که.همه.را.آچمز.کنند.دگر.یار.استیلی.است.که.کسی.جرات.نمی.کند.کلامی.در.وصف.موهای.آلاگارسونی.او.بگوید.جناب.مظلومی.هم.چون.آبی.کدر.است.و.رفیق فابریک.دکتر.میرشاد.نفر.برتر.کنکور.نخبگان!.چون.تیم.ندارد.فن.می.زند.و.از.روی.فرمان.عقل.کل.مافیون.تقلب.کند.جناب.مدیر.روستا.که.انسان.با.شرفی.است.نمی.دانم.چگونه.در این.بازی.مار.و.پله.مشارکت.کرده.است.و.بقیه.را.اکثر.ورزشی.ها.نمی.شناسند.پیشنهاد.اجماع.فوتبالی.ها.احتمالن.این.است.که.هم.اکنون.استعفا.دهند.که.عواقب.فاجعه.بار.مافیا به.پای.آنها.نوشته.نشود.
  • صمدقلی IR ۱۳:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۶
    اگر کمی دقت بشود تمام این جار و جنجال ها از زمان شروع برنامه جدید آقای مثلا حرفه ای عادل کیروشی پور دوباره شروع شد . تا دیروز که عادل هنوز ته دلش یک اندک امیدی داشت که به تلویزیون برگردد آهسته برو که گربه شاخت نزنه طور عمل می کرد . الان که مطمئن شد که دیگه برگشتی در کار نیست باز هم اون فتنه گری های قبلیش را شروع کرد . هر جای دنیا به بدترین شیوه انضباطی با بازیکنی مثل طارمی رفتار می شود ولی اینجا مجری مدعی حرفه بودن این بازیکن خود شاخ پندار را می آورد تریبون بهش می دهد تا بر علیه سرمربش حرف بزند .
  • علی IR ۱۵:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
    اول کمیته فنی هیچ بار فنی ندارند اینهایی که ادعا دارند رو چه آیتم‌هایی مربی عوض می کنند چه با فنی به لیگ ایران داده اند که حالا دنبال همان بار فنی در تیم ملی هستن،دوم بازیکنی که سر به شورش بر می دارد بهتر است کنار گذاشته شود و سوم با چند نفر آدم کوتاه فکر و مشکل دار که نمی توان کمیته فنی یا هیات رئیسه تشکیل داد یعنی توی مملکت فقط همین ده بیست نفر می فهمند و بقیه نمی فهمند؟حداقل تصمیمات از زیر دست عده کثیری نخبه و با تجربه بیرون بیاید بهتر است تا عده ناچیز بیسواد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی