نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
در جلسه محرمانه وزیر ورزش و سرپرست فدراسیون فوتبال چه گذشت؟
منبع: ایسنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

وزیر ورزش و جوانان گفت: دیروز جلسه‌ای محرمانه با ماجدی برگزار کردم و در آن جلسه تاکید کردم دولت و وزارت ورزش و جوانان از تصمیم کارشناسی فدراسیون فوتبال در خصوص نیمکت تیم ملی حمایت می‌کند.

حمید سجادی در خصوص آخرین وضعیت سرمربی تیم ملی و نظر نهایی وزارت ورزش و جوانان، مصاحبه ای انجام داد که های لایت آن را در زیر می خوانید:

*منتظر نظر فدراسیون هستیم. نظر فنی نمی‌دهیم، اما جلسه خوب و محرمانه‌ای روز گذشته با ماجدی، سرپرست فدراسیون داشتم و قرار بر این شد که امروز جلسه مشترکی میان کمیته فنی و هیات رییسه داشته‌ باشند. به تهران که برگردم، مجددا اطلاع کسب خواهم کرد.

*به ماجدی اطمینان دادم که هر تصمیمی فدراسیون فوتبال بگیرد، وزارت ورزش و جوانان در کنار فدراسیون خواهد بود و حمایت می‌کند. چه گزینه نهایی خارجی باشد و چه داخلی، هر منابعی که لازم باشد با دستور دکتر رییسی، رییس جمهور در اختیار فدراسیون قرار خواهیم‌ داد.

*ستادی برای جام جهانی قطر داریم که مخبر، معاون رییس جمهور به عنوان رییس آن ستاد فعالیت می‌کند. از جنبه‌های مختلف در قطر قرار است موفق باشیم، یکی از این ابعاد حضور تیم ملی است که ان‌شاءالله نتایج خوبی کسب می‌کند. قرار است به قطر کمک کنیم و در کنارشان باشیم و همکاری‌های لازم را در حوزه‌های مختلف اجتماعی، ورزشی، اقتصادی و ... داشته‌باشیم.

*دیروز به ماجدی گفتم هر تصمیمی اعم از ابقای کادرفنی فعلی یا انتصاب مربی ایرانی یا خارجی بگیرند، هر هزینه‌ای که داشته‌ باشد، برای هر مدت و هر مبلغی، اگر حاصل کار کارشناسی و فنی باشد که حتما هم هست، ما در وزارت ورزش به این تصمیم احترام می‌گذاریم و از آن حمایت می‌کنیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • سورن DK ۱۳:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۶
    تیتر این خبر خیلی جالبه :)) در جلسه «محرمانه»(!!!) ورزش ورزش و سرپرست فدراسیون فوتبال چه گذشت ؟ جلسه محرمانه ای که معلوم شده توش چه خبره ؟!
  • علیرضا IR ۱۱:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
    با توجه به اینکه وزارت اعلام کرده بود هر گزینه خارجی که بیاورید وزارت پول آن ر می دهد بهترین فرصت بود یک گزینه مطرح نه برای جام جهانی بلکه برای جام ملتها و جام حهانی 2026 بیاوریم اما دلالهای فدراسیون نشین اجازه ندادند. فدراسیون که همیشه بهانه بی پولی می آورد مشخص است همه اش دروغ بوده و فقط برای تامین منافع عده ای دلال و ذینفع رأی به ابقای اسکوچیچ دادند.
  • کیوان IR ۱۱:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
    امیدوارم همه آنهایی که رأی به ابقای اسکوچیچ دادند مرد باشند و بعد از حدف مفتضخانه ایران در جام جهانی نه تنها عذر خواهی کنند بلکه با یه استعفا و خداحافظی از فوتبال همه را خوشحال کنند. نمی دانم استانهایی مثل چهار محال و بختیاری یا کهگلویه و بویر احمد که یه تیم حتی توی دسته سوم هم ندارند یا خراسان رضوی که عرضه حمایت از پدیده را نداشتند و تیمشان سقوط کرد چطور عضو تاثیر گذار در هیات رئیسه دارند که رأی به ابقاء اسکوچیچ دادند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی