نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
عصبانیت شدید و قهر یک عضو کمیته فنی پس از ابقای اسکوچیچ در تیم ملی
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

عضو کمیته فنی فدراسیون فوتبال به حالت قهر از جلسه با اعضای هیئت رئیسه خارج شد.

جلسه بررسی وضعیت سرمربیگری تیم ملی فوتبال ایران از ساعت ۱۰ صبح امروز آغاز شد و در نهایت با تصمیم اعضای هیئت رئیسه، دراگان اسکوچیچ در سمت خود ماندگار شد.

این در شرایطی است که پیش از این اعضای کمیته فنی که در جلسه امروز نیز حاضر بودند صلاحیت‌ اسکوچیچ را برای ادامه همکاری با تیم ملی تایید نکردند و ظاهرا تصمیم هیئت رئیسه برای باقی ماندن این مربی روی نیمکت تیم ملی سبب دلخوری آنها شد.

در دقایق پایانی این جلسه پرویز مظلومی با حالت عصبانی از جلسه بیرون آمد که البته بهرام رضاییان نیز با خروج از محل جلسه او را به سالن برد.

سایر اعضای کمیته فنی مثل علی اصغر مدیر روستا و ابراهیم قاسمپور و حتی حمید استیلی نیز پس از اتمام جلسه حاضر به گفت و گو با رسانه ها نشدند و پاسخگویی را به اصولی محول کردند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۴
  • چمید IR ۱۵:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۶
    یه کم بخندیم به ریش کمیته فنی(کشک)، عجب سنگ رو یخ شدن و نقشه هاشون نقش بر آب شد
    • سیاوش IR ۱۶:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۶
      اونیکه فردا به ریش من و تو میخنده همین آقای اسکوچیچ هست این آقا ایرانی نیست که بخواد تعصب پرچم کشورت رو بخوره فردای بعد از باختها توی جام جهانی مثل اون یکی هموطنش ساکش رو جمع میکنه از قطر میره کشورش و به فیفا شکایت میکنه که باید پولم رو بدین و تو میمونی با غصه ها و تحقیرها و پول بیت المالی که از جیب من و تو رفته به حساب این آقا
    • اشکان IR ۲۰:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۶
      خدا وکیلی پرویز از پس حاشیه های تیم استقلال بر نمیاد میخواد واسه تیم ملی چکار کنه فقط حضور فیزیکی داره انشاءالله متوجه شده باشه دیگه بود نبودش اصلا تاثیری نداره..
  • mmm IR ۱۵:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۶
    تنها کار مثبت زندگی مظلومی
  • مرتضی مقدم IR ۱۶:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۶
    بابا سوبله چوبله ،پسر رایکوف ،بیخیااال هرجا کمیته فنی درست میکنن یه پای ثابتش که اتفاقا نظراتش همیشه مزخرفترین نظره ، احتمالا نظرش اینه که حالا این کرواته مارو برد جام جهانی بذاریم ی مربی ایرانی بره اونجا با ثمره تلاش مرد کروات حال کنه ،همونجور که خودش با ثمره تلاش امثال قلعه نویی حال کرد
  • امیر IR ۱۶:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۶
    هر چی باشه آقای مظلومی شما یک دهم هنر اسکوچیچ را هم نداری و بی خودی طلبکاری!
  • محسن IR ۱۶:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۶
    هیئت رییسه رو چه منطقی رای به ادامه مار اسکوچیچ داد؟ نقش کنیته فنی چیه؟ دستورات برای فوتبال از کجا صادر میشه؟ این همه شواهد ناکارآمدی اسکو چرا نادیده گرفته میشه؟ فوتبال سیاسی هیچ به درد نمی خوره. دیگه فوتبال وطنی رو مثل برنامه های صدا و سیمای میلی نباید دید.
    • کاوه IR ۲۱:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۶
      تنها کار مفید این فدراسیون علیرغم تمام کارشکنی ها و حواشی ایجاد شده ابقا اسکوچیچ بود
  • شفق IR ۱۶:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۶
    دلالها قویتر بودن . اما بازیهای سپتامبر پیش روست و نتیجه فاجعه بار تیم ملی از اونجا آغاز میشه . هرچند تیم رسانه ای دلالها از الان فضاحت جام جهانی رو داره تقصیر دو ملی پوش معترض می ندازه . یه نگاه به سایتهاشون بندازین. راستی چرا تو این کشور نیروهای شر همیشه از نیروهای خیر قوی ترن ؟!
  • ناشناس IR ۱۶:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۶
    اقدام کمیته فنی حرفه ای نبود حضور سرمربی در کمیته الزامی بود و برابر انتقادات و سوالاتی که داشتن سرمربی بایستی از خودش دفاع می کرد یا قانع می شدن در غیر اینصورت نتایج رو به هیئت رئیسه می فرستادن سرمربی تو هواپیما بود حکم به برکناریش دادن ، اصلا علنی کردن قبل تائید فدراسیون جرم بود تو فوتبال برتر هزار بار برکناری سرمربی رو اعلام کردن بر اساس نظریه کمیته فنی ، این درس عبرتی باشه برای سایر کمیته ها که حرفه ای عمل کنید لطفا
  • Ali IR ۱۶:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۶
    کاربر به نام شفق : جواب شما یک جمله دو کلمه ای است توهم توطئه!!!
  • فرزاد US ۱۶:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۶
    بخدا این تیم با این مربی در جام جهانی سلاخی خواهد شد... این تیم ملی برآی یه مملکته ،اما دلالها واقعاً تو این مملکت قوی هستن کاری باهامون کردین که از تیم کشورمون متنفر بشیم با این تصمیم های مزخرفتون
  • 44 IR ۱۶:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۶
    از همون ترکیب میشد این روزارو پیش بینی کرد
  • ناسناس IR ۱۷:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۶
    خدا جای حق نشسته ...چاه نکن بهر کسی ...یه مشت...
  • علی IR ۱۹:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۶
    بی صاحبی یعنی همین. از این بدتر هم نمیشه. این اقایان که کمیته به اصلاح فنی هستند زمانی که تیم ملی شانسش در حد صفر بود برای صعود از مرحله مقدماتی کجا بودند؟آقای قاسمپور، مظلومی و .... شما ها توان اداره یک تیم دسته دوم لیگ ایران هم نداری؟ آقای استیلی شما جز نفاق چه چیزی می کاری؟ حتمن باید یکی مثل اون بلژیکی که دلال ها بهتون انداختن سر تا پوست پول مملکت را بخوره. نمی دانم چرا ما مردم ایران اینقدر کم حافظه هستیم. یکی بالا نوشته پول مملکت را .... . واقعن نمی دانم چه بگویم؟ شما میهن پرستی؟ پس تا حالا کجا بودی ؟ این بابا بد است ولی آقای میهن پرست کدام مربی ایرانی دانش فوتبال در حد بین المللی دارد؟ علی دائی ته مربی ایرانی است که نتیجه کارش در مقدماتی جام جهانی را دیدم. واقعن این فوتبال بی صاحب است که امثال قاسمپور و مظلومی براش تصمیم می گیرند.
  • پرویز کلا گیس ( فرناز مجیدی) TR ۲۰:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۶
    خخخخخ پرویز کلا گیس...خخخخ‌...من موندم این چرا همچین کلا گیس تابلویی استفاده می‌کنه.....خیلی بد ضایعست....مگه کچل بودن چه ایرادی داره که این حاضر شده پرویز کلا گیس باشه...خخخخخ عضو کمیته فنی هم هست...خخخخخ با تشکر از خبر ورزشی جان
  • بیکار خان IR ۲۲:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۶
    علی دائی میتواند مربی این تیم باشد،ولی اعتبارش را که نباید فدای تصمیم کمیته غیر فنی کند.هیچ امکاناتی در اختیار مربی چه ایرانی و چه خارجی قرار نمیدهند و منتظرند مربی شق القمر کند.
  • سرخ کابوسآبی IR ۱۹:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
    تو فیلم خانه بوش بازی کردی اسمت شازده بود ولی این اسم بهت نمیاد مظلومی هم بهت نمیاد آخرش همون جز تیم کشک بهت میاد .
  • علی IR ۲۲:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
    آقای مظلومی تمام همو غمتو وقتتو گذاشتی برای تیم ملی پس چرا یک صندلی هیئت مدیره رو تو استقلال اشغال کردی میدونی استقلال بازیساز نداره جای غفوری مهره ای نگرفت تیم پر شده از بازیکن معمولی تیمهای آخر جدولی یا ذخیره های سپاهان یا همچنان جذب کاوه مصدوم که دوسال بازی نکرده شما یعنی عضو فوتبالی باشگاهی که باید درست مشاوره میداد از مدیریت خواهش میکنیم جای مظلومی و مومنی بیکار یا دوفرد استقلالی با دانش دلسوز جذب کنید یا دوفرد اقتصادی مظلومی ومومنی باید برن امتحانشونو تو این دوفصل پس دادن با وجود اینا نقلوانتقالات رو به بدترین شکل از دست دادیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی