نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
تا آخرین یورو از طلبم را از پرسپولیس می‌گیرم!/ این پرونده را در ذهنم بستم
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

گلر کروات سابق پرسپولیس می‌گوید این باشگاه فرصت مذاکره و گرفتن تخفیف از او را از دست داده و دیگر زمانی برای معامله وجود ندارد.

بوژیدار رادوشویچ دو روز پیش قرارداد خود با واراژدین را نهایی کرد تا پس از یک نیم فصل دوری از فوتبال، با تیمی کروات به زمین برگردد.

این در حالی است که دیروز اخباری مبنی بر عدم موافقت با درخواست ITC این بازیکن از سوی فدراسیون فوتبال ایران منتشر شد که به زعم گلر کروات، با همدستی باشگاه پرسپولیس برای آزار و اذیت او انجام شده بود.

رادوشوویچ در گفتگو با خبرنگار ما به این موضوع پرداخته و همچنین درباره سایر مسائل اظهارنظر کرده است.

به واراژدین پیوستی، درباره این انتقال صحبت کن.

از یک هفته قبل قرارداد را نهایی کرده بودم و خوشحالم که بعد از ۱۲سال به لیگ کرواسی برگشتم و انگیزه زیادی دارم تا به تیمم کمک کنم.

در واراژدین چه جایگاهی خواهی داشت؟

اینجا هستم تا تجربیاتم را به تیم انتقال دهم و در تمرینات با حداکثر تلاش خواهم بود تا اگر کادرفنی خواست، بازی کنم. من فقط روی نتایج خوب تیمی تمرکز دارم و بیشترین تلاش را خواهم کرد.

درباره تیم واراژدین صحبت کن.

واراژدین تیم بزرگی با قدمت طولانی در لیگ برتر است. من خوشحالم بخشی از این تیم هستم. تیم ما کمترین هزینه را در لیگ برتر داشته و تیمهایی مثل دیناموزاگرب و هایدوک ده برابر ما هزینه کردند. بنابراین ما برای حضور در میانه‌های جدول می‌جنگیم.

به نظرت لیگ کرواسی بهتر است یا ایران؟

لیگ کرواسی یکی از محبوبترین لیگ‌ها برای جوانان است چون باعث پیشرفت و ارتقای آنها و حضور در لیگهای معتبر می‌شود. فکر می‌کنم نسبت به لیگ ایران ۲۰ یا ۳۰% از نظر کیفی بهتر باشد.

از نظر امکانات چطور؟

اینجا امکانات فوق العاده است. همه تیمها در لیگ برتر روی چمن هیبریدی بازی می‌کنند و زیر ساخت باشگاهی خیلی خوبی دارند. این یک الزام برای تمام تیمهاست. از نظر کیفی از وقتی لیگ را ترک کردم تا الان، واقعا پیشرفت شگفت انگیز بوده است.

دستمزد چطور؟

طبیعتا وقتی تو در کشور خودت بازی می‌کنی و در اروپا در تیمی مثل واراژدین هستی، دستمزد کمتری نسبت به ایران خواهی گرفت.

فرم خودت چطور است؟

من در این مدت تمرین را ترک نکردم اما به هر حال یک فوتبالیست باید در قالب تیم تمرین کند تا آماده باشد. مربی دروازه‌بان‌های واراژدین مربی بسیار خوبی است و من هم انگیزه زیادی برای این چالش دارم. واراژدین تیم بسیار جوانی است و من در ۳۳ سالگی مسن ترین بازیکن تیم هستم. انتظار دارم دو هفته بعد در فرم موردنظر باشم و از نظر بدنی هم به خاطر تمرینات شخصی، هیچ مشکلی ندارم.

نتایج پرسپولیس را دنبال کردی؟

بله و بسیار متاسف شدم که تیم قهرمان نشد.

وقتی به عقب برمی‌گردی و به دوران بازی ات در پرسپولیس نگاه می‌کنی، چه نظری داری؟

یک دوره واقعا پرافتخار. در پرسپولیس خیلی راحت بودم و جا دارد از آقای برانکو بابت پیشنهادش تشکر کنم. پرسپولیس تیم بسیار بزرگی است و هواداران فوق العاده‌ای دارد و برای این تیم آرزوی موفقیت می‌کنم. پرسپولیس همیشه در قلب من خواهد بود و روزهای پیروزی و شکست در آن را فراموش نخواهم کرد. من همیشه سعی کردم نسبت به پرسپولیس متعهد باشم.

اما این تعهد با فسخ یک طرفه خدشه دار نشد؟

نه. این من نبودم که مشکل ساختم و باشگاه بود که مدتها حقوقم را پرداخت نکرد. من واقعا صبوری کردم.

حاضر نیستی با پرسپولیس مذاکره کنی و به آنها تخفیف بدهی؟

آنها حتما نیاز ندیدند که با من تماس بگیرند و فرصتی برای معامله و مذاکره وجود ندارد، من این پرونده را در ذهنم بستم.

یعنی تا آخرین یورو را خواهی گرفت.

بله. چیزی خارج از حقم نیست و به حکم دادگاه احترام می‌گذارم.

در مورد ماجرای آی تی سی هم صحبت کن.

همه چیز را نوشتید. من مسئول این کار را نمی‌شناسم اما حتما مسئول فدراسیون با پرسپولیس در ارتباط است. آنها فرصت این را داشتند که یک کار عادی کنند اما نکردند.

پس چه خواهی کرد؟

خداراشکر یک نهاد به اسم فیفا وجود دارد که از حقوق ما بازیکنان دفاع می‌کند. من از این طریق اقدام می‌کنم و مشکلی وجود ندارد. هرچند که فدراسیون ایران همچنان فرصت انجام کار عادی را دارد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۴
  • ناشناس US ۱۷:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۶
    نوش جونش
  • ساوالان IR ۱۷:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۶
    شما مقصر نیستی.. مقصر کسی هست که با شما اون قراداد را بسته . با وجود قرارداد داشتن با تیم.. 3 سال تمدید کردی . با ان قیمت سرسام اور..نمی دانم نمی دانم که نمی دانم باز نمی دانم که چرا هیچ گاه در این مدل پرونده ها هیچ مدیر عامل باز خواست نشد..... انصاری فرد 6 ماه مدیر عامل شد . پرسپولیس 6 سال باید تاوان دهد. اون زمان گفتم انصاریفرد قبلا امتحان داده از او مدیر بشو نیست لیدر های باشگاه با مدیر فست فود می رفتند برای من گارد گرفتند!!!!!!!!! هر شیرجه الکی رادو با پیاز داغ الکی طرفدار برای پرسپولیس 100هزار دلار خرج برداشت... اون قرارداد را اون طرفدارانی بستند که رادو رادو می کردند باتعصب ..... گفتن!!!!!!!!!!!
  • احمدو IR ۱۷:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۶
    رادو به جز گل خوردن چیزی بلد نبود. خوب شد لک رو گرفتند وگرنه واویلا بود
  • استقلال عروس آسیا IR ۱۹:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۶
    بوژیدارعزیزناراحت نباش توخودت دیدی که برانکوبااون همه افتخاری که هم درعرصه ملی وهم باشگاهی کسب کردچطورباهاش برخوردشدماهوادارای پرسپولیس واقعابابت این قضایاناراحتیم ودوست نداریم هرمربی خارجی ویاایرانی ویابازیکن خارجی وچه ایرانی باخاطره بدازاین باشگاه بره متاسفانه باشگاه پرسپولیس به دست صاحبان اصلی خودش که هواداران وپیشکسوتان این باشگاه هستن اداره نمی شه واین باشگاه توسط دولت واشخاص تابع دولت غصب شده به امیدروزی که باشگاه توسط صاحبان اصلی خودش اداره بشه وروزی تووامثال توولوبرای مدت کوتاه هم تواین باشگاه بازی کردن روبه ایران دعوت کنیم
    • ایلیا IR ۲۳:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۶
      اونی که عروس آسیاست پرسپولیسه عروس و زنگ تفریح اسیا
  • سیداسحق علوی IR ۱۹:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۶
    این همون نبود بولینگی ها میگفتن به عشق لنگ قرارداد ارزون و ریالی میبنده
  • سلام IR ۲۲:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۶
    آره بگیر تا ریال آخر بگیر ولی اینو بدان اون پولای اضافی که بیشتر از حقت بود که گرفتی تا ریال آخر از گلوت بیرون میاد شک نکن
  • ع‌ IR ۲۳:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۶
    اقای‌رادو‌چند‌سال‌در تیم‌بزرگ‌پرسپولیس‌بودی‌کمکمون‌کن‌تا‌مشگل‌حل‌شکد‌دشمن‌شاد‌نکن
  • کیسه IR ۰۰:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
    همون فیفا شماهارو شیرمیکنه. قطعأ گلر توتیمهای اروپایی زیادنسبت به بازیکنان دیگه هم اهمیت بالایی نداره وهم حقوق. ولی بالاخره تو آخرین نفرنیستی ونخواهی بود. باورکنیدپرسپولیس امسال هم مثل پارسال براش مشکل ایجادمیکنند.چون ما چاه بورسی یانفتی نداریم مثل استق لال

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی