نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟
سه‌شنبه ۲۸ تیر ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۶
۱ |
۱
آیا ثبت نام واعظ آشتیانی باطل می‌شود؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

برخی از کسانی که در انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال ثبت نام کرده اند ۵ امضاء از اعضای مجمع عمومی را ارایه نداده اند و به همین خاطر گفته می شود ثبت نام آنها مورد تایید واقع نخواهد شد.

علی فلاحتی، رییس کمیته بدوی انتخابات فدراسیون فوتبال اینکه چرا با وجود نقص مدارک سامانه فدراسیون فوتبال ثبت نام این نامزدها را تایید کرده است! گفت: نباید آنها را به سمت نقص مدارک، شیفت کنیم. به صورت مثال در گذشته اگر کسی امتحان تافل را نمی‌داد حق نشستن در جلسه امتحان دکتری را نداشت‌. این موضوع یک پیش فرض بود و این امضاءها نیز پیش فرض است. اینکه در اجرا اتفاقی افتاده که فدراسیون مقصر باشد، جزو موارد اضطراری است که در کمیته بررسی می‌شود. این مسائل جزو نقص مدارک محسوب نمی‌شود. نقص مدرک مثل اینکه سوابق ورزشی یک نامزد کم است یا گواهی عدم سوء پیشینه خود را ارائه نکرده است‌ اما پنج امضا برای رئیس و دو امضا برای سایر ارکان، به عنوان پیش فرض است. اگر به هر دلیلی ثابت شود این مشکل از طرف فدراسیون بوده نباید حق کسی را ضایع کرده و آن را به عنوان نقص مدرک تلقی کنیم زیرا این موارد یک پیش فرض است.

از آنجایی که ارایه ۵ امضاء پیش فرض یا به عبارتی پیش شرط است به نظر می رسد ثبت نام نامزدهای چون مدیر عامل اسبق باشگاه استقلال مورد تایید قرار نخواهد گرفت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • م IR ۱۱:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۸
    واعظ آشتیانی باید تایید بشه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی