سه‌شنبه ۲۸ تیر ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۱
۰ |
۵
سمساری چیست و چطور یک سمساری خوب پیدا کنیم؟
زمان مطالعه: ۵ دقیقه

سمساری محلی به محلی می گویند  که در آن کالاهای دست دوم خرید و فروش می شوند. همه ما دست کم یک مرتبه به سمساری مراجعه نموده ایم.

وقتی که نیاز داریم اجناسی با هزینه خوب خریداری کنیم و یا وقتی که نیاز باشد لوازم خانه و محل کارتان  را تعویض نمایند نخستین جایی که به ذهنتان میرسد سمساری است. با توجه به کمبود وقت و ترافیک در سطح شهر تهران پیدا کردن سمسار گاهی اوقات کاری دشوار و زمان بر خواهد بود اما نیازی نیست نگران ان موضوع باشید کافی است با سمساری خریدار لوازم منزل صابری تا در کوتاهترین زمان ممکن در هر جای تهران که هستید به محل مورد نظر شما بیایم و کالای شما را با قیمت مناسب خریداری کنیم.

چه افرادی میتوانند در سمساری فعالیت داشته باشند؟

هرفردی می تواند کار خرید و فروش کالاهای دست دوم از مردم را انجام دهد اما مقررات برای همه ی افرادی که کالاهای دست‌دوم  خریداری می کنند.

و یا کالا را به مردم می‌ فروشد، صدق نمی‌کند، در صورتی که همه کالاها به طور مستقیم از سازندگان، عمده فروشان ، یا فروشندگان خریداری شوند و یا از مردم دریافت شوند این موضوع صدق خواهد کرد.

کالا ی دست دوم، کالایی است که قبلاً کسی مالک آن بوده و مورد استفاده قرار گرفته است و یا توسط شخص دیگری فرسوده شده و تازگی ندارد. فردی که  در داخل شهر، کار تجارت کالاهای دست‌دوم را انجام دهد غیرقانونی است فقط افراد دارای مجوز مجاز به انجام این کار هستند.

روش های خرید و فروش کالا در سمساری

زمانی که کالای قدیمی برای فروش دارید و سریعا نیاز به پول نقد دارید، می توانید به صورت اینترنتی به نزدیکترین سمساری شرق تهران محل زندگی  خود اطلاع بدهید. شما می توانید اینکار را به صورت آنلاین انجام دهید. درصورتیکه به فروش به صورت آنلاین علاقه ای ندارید و یا اینکه نمی خواهید هیچگونه هزینه ای برای فروش اینترنتی پرداخت کنید، فروش به طور محلی شما را از پرداخت هزینه و تمام مشکلات مربوط به بسته‌بندی و حمل و نقل حفظ می‌کند و البته در برخی موارد ، فروش محلی مانع نگرانی ما در مورد حمل و نقل کالاهای شکستنی می شود . پیش از اینکه نزد یک سمسار بروید، داشتن اطلاعات کافی درمورد فروش کالاهای قدیمی، از جمله کالاهایی که شما قصد فروش آن را دارید این اطلاعات می‌تواند شما را در داشتن یک معامله ی رضایت بخش یاری کند.

علت محبوبیت اجناس دست دوم در سمساری

روند رو به رشد مصرف گرایی باعث شده است سمساری ها رونق بیشتری به خود بگیرند. دلایل زیادی برای این گرایش وجود دارد که در ذیل به تعدادی از آنها اشاره خواهیم کرد.

یکی از این موارد صرفه جویی در هزینه های است. شما می توانید با خرید اجناس دست دوم و البته با کیفیت از هزینه بسیار زیاد برای تهیه کالای نو جلوگیری کنید و باقی پول خود را پس انداز کنید. یکی دیگر از دلایل می توانداطمینان از عملکرد مناسب کالا باشد،چراکه در طول استفاده قبلی از آن به نوعی تست شده و کیفیت آن تایید شده است.در برخی از مواقع شما جنس نو را خریداری می کنید ولی بعد از مدت کوتاهی به دلیل کیفیت پایین دچار خرابی می شود. کسانی که خود را طرفداران محیط زیست می دانند می توانند با خرید این گوننه کالاها از تولید دوباره این کالا ها به سهم خود بکاهند و به چرخه بازیافت کمک کنند.

از دیگر دلایلی که برای بسیاری از مردم مهم است، استفاده از محصولات برند است. معمولا کالاهای قدیمی که به فروش گذاشته می شوند از مارک های معتبر بوده و به صورت اورجینال هستند.

سمساری در تجریش - شماره تماس سمساری تجریش - سمساری تجریش

روش های یافتن یک سمساری در تهران

برای آنکه از هر لحاظ به خریداری که کالای شما را خریداری می کند اعتماد کنید، باید یا به صورت حضوری و یا اینترنتی در جستجوی بهترین سمساری باشید. با جستجوی و دقت می توان با سابقه ترین مراکز خرید و فروش کالاهای دست دوم را یافت و کالای خود را واگذار کرد. در برخی موارد هم شما قصد دارید کالای دست دومی را تهیه کنید که باز هم می توان از فضای مجازی کمک گرفت. معمولا افراد با تجربه و کاربلد سوابق خود و آدرس مغازه و هر آنچه که لازمه مشتری است را در فضای مجازی منتشر می کنند تا به بهترین نحو ممکن برای مشتریان قابل دسترس باشند. یکی از مواردی که در یافتن مرکز خرید و فروش کالا دست دوم خوب باید مد نظر داشت میزان سابقه ای است که آن مرکز دارد. بدیهی است هرچه قدر سابقه آن بالاتر باشد میزان اعتماد به آن نیز بالاتر است.

آدرس سمساری در جنوب تهران – شماره تماس سمساری در جنوب تهران

شماره تماس:۰۹۱۲۲۹۸۱۳۰۶

شعبه غرب تهران: ۴۴۰۳۸۲۲۷

شعبه شمال تهران: ۲۲۶۰۷۵۵۲

شعبه شرق تهران: ۷۷۶۹۰۳۲۰

شعبه مرکزی: ۷۷۶۰۷۳۷۰

سایت سمساری در جنوب تهران

سمساری

پس ارسال درخواست با من تماس می گیرید؟
بله پس از تماس یکی از کارشناسان ما با شما تماس حاصل می گیرد و توضیحات کامل را در زمینه شرایط خرید محصول را به شما ارائه خواهد داد.

چه لوازمی رو می توانیم بفروشیم؟
مجموعه سمسارچی یا سمساری تهران بیشتر اقلام خانه  و محل کار شما از جمله لوازم برقی، لوازم گازی، لوازم چوبی و... را از شما خریدا است.

پول کالا را چطور پرداخت می کنید؟
مبلغ کالا بعد از بازدید کارشناس از کالا در لحظه برای شما کارت به کارت میشه

در چه مناطقی از تهران فعالیت دارید؟
مجموعه سمساری در تمام مناطق تهران فعالیت داشته و در کمترین زمان کارشناسان خود را به محل شما ارسال میکنه

چه مقدار زمان لازم است تا کالای خودم رو بفروشم؟
خرید و پرداخت مبلغ کالا کمتر از دو ساعت انجام میشه به این حالت که بعد از تماس شما کارشناس ارسال میشه و مبلغ کالای شمارو پرداخت خواهد کرد.

سود شغل سمساری چقدر است؟
سود هر کسب‌وکار مساوی با درآمد منهای هزینه است. فرمول چرتکه، سود شغل سمساری در تهران به صورت آنلاین رو از ۳ وجه بررسی میکند.

بررسی سود کالا یا خدمات
سود فروش کالا ها در این شغل نزدیک به ۳۵ درصد است که این درصد رو از نظر سود کالایی در رده زیاد سودآوری در میان کسب و کار ها قرار می دهد.

بررسی سود کسب و کار
سود شغل سمساری نزدیک به ۳۰ درصد است که با توجه به پایین بودن نسبت به سود کالا یا خدمات نشان دهنده هزینه عملیاتی بالا است. بررسی سود نسبت به دارایی سود سرمایه گذاری هر کسب و کاری مثل امانت فروشی باید با توجه به یک الگو سنجیده شود تا مشخص شود این شغل سودآور است یا نه؟ میزان سود سرمایه گذاری  در شغل سمساری آنلاین در حالت استاندارد است.

سمساری چیست و چطور یک سمساری خوب پیدا کنیم؟

جهت کسب اطلاعات بیشتر با سمساری صابری در تماس باشید.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی