نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
سه‌شنبه ۲۸ تیر ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۱
۰ |
۵
مورایس پیش از حضور در سپاهان گزینه تیم ملی عراق بود
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

فدراسیون فوتبال عراق منکر هر گونه مذاکره ای با مورایس سرمربی تیم سپاهان شد و معتقد است تخلفی در این زمینه مرتکب نشده است.

در خبرها آمده بود که مورایس سرمربی تیم سپاهان مورد توجه تیم ملی عراق قرار گرفته است.

باشگاه سپاهان خیلی زود به این خبر واکنش نشان داد و حضور مورایس در تیم سپاهان را تکذیب کرد و گفت مربی پرتغالی به تعهد خود نسبت به تیم سپاهان پایبند خواهد بود. اما فدراسیون فوتبال عراق می‌گوید اصلا مذاکره ای با مورایس نداشته است. ماجرا از  این قرار است که مورایس یکی از گزینه‌های مربیگری تیم ملی عراق بود منتهی این علاقه منجر به عقد قرارداد نشد چون فدراسیون فوتبال عراق مشکل مالی دارد و به دنبال جذب یک مربی داخلی است. 

محمد عماد، سخنگوی فدراسیون فوتبال عراق هم این خبر را تایید کرد و گفت: اسامی خارجی زیادی برای هدایت عراق در کمیته فنی فدراسیون فوتبال عراق مطرح شد. اما مربیان خارجی پیشنهادی از سوی کمیته فنی همه رد شدند و دلیل اصلی این امر هم مشکل مالی است.

فدراسیون فوتبال عراق با مشکل مالی مواجه است و نمی‌تواند با مربیان خارجی قرارداد امضا کند چون دستمزد مربی خارجی بالاست.به همین خاطر در نهایت قرار شد مربیان خارجی از لیست مربیگری تیم ملی خط بخوردند و به دلیل مشکلات مالی تنها گزینه‌های داخلی برای هدایت تیم ملی مطرح شدند.

از روز گذشته گزینه‌های داخلی برای هدایت تیم ملی مطرح هستند و دیگر مربی خارجی برای هدایت تیم ملی مطرح نیست.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی