نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
فدراسیون فوتبال فکر نکند تیم ملی برای تعطیلات به جام جهانی می‌رود!/ متاسفانه هر روز خبرهای بدی می‌شنویم
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت:‌ اگر کسی در فدراسیون فوتبال فکر می‌کند تیم ملی برای تعطیلات راهی دوحه می‌شود باید بگویم سخت در اشتباه است.

حسین کلانی پیشکسوت فوتبال ایران درباره روند آماده سازی تیم ملی برای حضور در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، توضیحات زیر را ارائه داد:

*به صورت کلی اعتقاد شخصی من این است که فدراسیون فوتبال روزهای خوبی را سپری نمی کند. متاسفانه مهم ترین وظیفه فدراسیون که بحث آماده سازی تیم ملی است روند نامطلوبی دارد و هر روز خبرهای بدی از تیم ملی به گوش می رسد.

*اگر کسی در فدراسیون فوتبال فکر می کند تیم ملی برای تعطیلات راهی دوحه می شود باید بگویم سخت در اشتباه است. کل تیم های حاضر در جام جهانی با تدارکات کامل به قطر می آیند و تیم ملی باید در تداوم مسیر دو جام جهانی اخیر دل مردم را شاد کند. متاسفانه اما این روزها آنچه می بینیم، دودستگی، دعوا و درگیری در سطوح مدیریتی و فنی و حتی بازیکنان است.

*از برخی افرادی که برای انتخابات ثبت نام کرده اند هیچ شناختی ندارم اما سال های متمادی است برخی از افراد را که ثبت نام کرده اند، می شناسم، معتقدم حضور برخی افراد باتجربه می تواند برای فوتبال کشور اتفاقات مثبتی را رقم بزنند.

*تعارف نداریم در این روزها فدراسیون فوتبال با بحران هایی روبروست که حل آنها به دست مردان باتجربه ممکن است. فکر می‌کنم به این دلیل که افراد خوش فکر و خردمندی در مجمع حضور دارند، بهترین تصمیم برای آینده فوتبال کشور گرفته خواهد شد و سکانداران جدید این رشته ورزشی با تجارب ارزنده شان فوتبال را به مسیر درست خود باز خواهند گرداند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی