نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
وضعیت مصدومان پرسپولیس؛ ۳ بازیکن با آسیب‌دیدگی‌های مختلف
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

پرسپولیس در حالی در دیدار دوستانه برابر نساجی مازندران به تساوی ۳ بر ۳ رسید که ۳ بازیکن قدیمی‌تر این تیم نتوانستند تیم خود را همراهی کنند.

۳ بازیکن قدیمی‌تر پرسپولیس در تمرینات پیش فصل این تیم با آسیب دیدگی‌های متفاوتی روبرو شده‌اند. در همین راستا گزارش زیر را می‌توانید بخوانید.

کمال کامیابی نیا؛ تکرار یک اتفاق تکراری

کمال کامیابی‌نیا به علت آسیب دیدگی و احساس درد در ناحیه زانو زیر نظر پزشک سرخ‌ها به صورت اختصاصی به تمرین پرداخته است. البته گفته می‌شود مصدومیت این بازیکن جدی نیست و یکی، دو روز دیگر به جمع هم‌تیمی‌هایش بازمی‌گردد. این درحالی است که پرسپولیس در نقل و انتقالات دو خروجی در پست هافبک دفاعی داشت و در این پست بازیکنی جذب نکرده است. کامیابی‌نیا یکی از هافبک‌های سرخپوشان در تمرینات گروهی اخیر تیمش و بازی دوستانه با نساجی مازندران غایب بود.

 نکته جالب توجه آن که سال گذشته کمال کامیابی نیا پس از مصدومیت در اردوی تیم ملی ایران نتوانست پرسپولیس را در هفته‌های پایانی لیگ برتر فصل گذشته همراهی کند. مصدومیت کامیابی نیا از ناحیه مچ پا سبب شد تا هافبک تیم ملی ایران برای جلوگیری از عمل جراحی به دوبی امارات رفته و دوران نقاهت خود در آنجا پشت سر بگذارد. هافبک سرخپوشان پس از چند روز حضور در باشگاه ایرانیان با مخالفت مسئولان این مجموعه مبنی بر انجام تمرین اختصاصی شد. از قرار معلوم کامیابی نیا برای استفاده از این مجموعه حاضر به پرداخت پول نشده بود تا نرم دوی خود را به طور اختصاصی انجام دهد. 

کامیابی نیا با هماهنگی عبدالعلی چنگیز پیشکسوت استقلال تهران هنگام تمرین تیم تحت امرش با آنها تمرین می‌کرد اما باز هم مدیران باشگاه ایرانیان با این موضوع مخالفت کردند تا کامیابی نیا مجبور به ترک این مجموعه شود. او سال گذشته نیز به دلیل مصدومیت تمرینات پیش فصل تیمش را از دست داد و حالا همان اتفاق دوباره در حال تکرار است!

حامد پاکدل؛ بدشانسی پشت بدشانسی

حامد پاکدل را می‌توان یکی از بدشانس‌ترین بازیکنان یکی، دوسال اخیر پرسپولیس نامید. او که اغلب بازی‌های فصل گذشته، درگیر با مُچ پای مصدوم خودش بود حالا از ناحیه کشاله ران دچار آسیب دیدگی شده است. پاکدل فصل قبل هر زمانی به کار گرفته شد مؤثر نشان داد اما امسال با انگیزه فراوانی در تمرینات تیمش شرکت کرده است تا بتواند مهاجم تأثیرگذاری برای پرسپولیس باشد. گفته می‌شود پاکدل نیز از ابتدای هفته آینده می‌تواند پا به توپ شود.

مهدی ترابی؛ ۳ روز دیگر پا به توپ می‌شود

مشهورترین مصدوم پرسپولیس، ستاره شماره ۹ این تیم است. هافبک و وینگر چپ تکنیکی پرسپولیس با مصدومیت از ناحیه چهارسر ران روبرو شده است. البته این هافبک خوش استیل و سرعتی در چند روز گذشته با پای مصدوم خودش مدارا کرده است تا با مشکل جدی مواجه نشود. ترابی هم ۳ روز دیگر می‌تواند در تمرینات گروهی پرسپولیس شرکت کند. بازیکن مورد علاقه یحیی گل محمدی، پیش از مصدومیت یکی از بازیکنان آماده این تیم بود. سرمربی پرسپولیس روی توانمندی مهدی ترابری در فصل جدید حساب ویژه ای باز کرده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی