کمیته فنی فدراسیون فوتبال
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

اعضای کمیته فنی هنوز که هنوز است سکوت کرده‌اند و از تصمیم خود در قبال سرمربی تیم ملی، حتی دفاع هم نمی‌کنند.

کمیته فنی فدراسیون فوتبال پس از جلسه مهمی که رای به رد صلاحیت دراگان اسکوچیچ داده شد، به سکوتی عجیب تن داد. این سکوت وقتی سنگین تر شد که در جلسه مشترک هیئت رئیسه و اعضای کمیته فنی، رای قبلی وتو شد و اسکوچیچ دوباره به تیم ملی ایران برگشت.

در واقع با این حرکت، مشروعیت کمیته فنی که صلاحیت سرمربی تیم ملی را مردود اعلام کرده بود، زیر سوال رفت. حالا بودن یا نبودن کمیته فنی در فدراسیون فوتبال هیچ توفیری ندارد. چون این کمیته ای بود که برای تصمیم سازی در همین اتفاقات تشکیل شده بود. اگر قرار است تصمیمات این کمیته به افکار عمومی اعلام شود و سپس اعضای هیئت رئیسه با یک جلسه چند ساعته، همه چیز را زیر و رو کنند، بودن یا نبودن چنین کمیته ای عملا معنا ندارد.

افرادی که در کمیته فنی حضور دارند جزو چهره های قدیمی فوتبال ایران هستند و در بزنگاه های مختلف، مسولیت هایی داشته اند. سوال این است: در کمیته ای که شما عملا هیچ کاره اید، سکوت این روزهایتان یعنی چه؟ اینکه به صورت دسته جمعی استعفا نمی دهید، اعتراض نمی کنید، از تصمیمی که گرفته اید دفاع نمی کنید و با این سکوت خواسته یا ناخواسته، زیر بار دستور مستقیم اعضای هیئت رئیسه می روید چه معنایی دارد؟

اصلا فوتبال به کنار؛ تمام زندگی ما چقدر ارزش دارد که به خاطر یک حکم دو خطی عضویت در کمیته فنی، همه ایده آل های ذهنی خود را بر باد دهیم؟ اعضای کمیته فنی، هر کدام شاگردانی را در فوتبال کشور تربیت کرده اند؛ شما به آنها جسارت و شهامت یاد نداده اید؟ شاگردانتان چه چیزی در زندگی و فوتبال از شما آموخته اند؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • رامین IR ۱۰:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۹
    کمیته فنی یعنی ... کشک بادمجون
    • علیمراد IR ۱۷:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۰
      کمیته فنی مال خ ر است وحتی کمیته انضباطی هم همینطور! هردونمایش اند . کمیته فنی که" وتو " نه دهن سرویس شد کمیته انضباطی هم دیدید که بازیکن به طرز کثیفی اتوبوس تیم ملیو بی حرمت کرد و باسفارشات وپارتی بازی، دو بازی ملی محروم شد بعد شد دو بازی دوستانه بعد دوباره درخواست برای بخشیدن بازی دوستانه هم در دستور کار قرار گرفت! اتفاقاتی که تفسیرش چند پله بالاتر از کشک است
  • ناشناس IR ۱۱:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۹
    از روز اول مشخص بود تصمیم کمیته فنی نبود تحت فشار چه کسانی خدا می دونه و یا شاید خودشون پایه ی این شرایط بوجود آمده بودن وقتی رای کمیته فنی اعلام شد بعلت عدم صلاحیت فنی خنده مون گرفت چون این وسط سنجه ای نمی دیدیم که عملکرد سرمربی رو با اون سنجیده باشن جام جهانی های قبلی رو نگاه می کردیم که با یاری ماه و خورشید و فلک و .....با هزار بدبختی و دق دادن به مردم به جام جهانی می رسیدیم و بعدش کلی به به وتشویق و ... که سرمربی با سکته دادن عده ای به جام جهانی صعود کرده اما اینبار در حالی که تیم در آستانه ی حذف شدن بود و کسی جرات نزدیک شدن به تیم رو نداشت اسکوچیچ با آرامش که رمز موفقیتش بود و گرنه تا الان با ابن رفتارهایی که باهاش کردن سر از دیونه خونه درآورده بود تیم ملی رو بعنوان تیم اول آسیا به جام جهانی برد و با توجه به این عملکرد کمیته فنی باید پشتیبان سرمربی می بود و حاشیه ها رو ازش دور می کرد در فکر بازی دوستانه و ..... اگر عملکرد مدیریتی ضعیف بود مدیر تیم رو پاسخگو می کردن ،الان یه معذرت خواهی بدهکارن چون اشتباه از خودشون بود غیر حرفه ای عمل کردن
    • پدرام CA ۱۵:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۹
      به خاطر همین دلایلی که گفتید در همون روز هم در کمیته فنی دعوا شده. کیهان دیروز مطلبی زده و دم خروس رو خودشون نادانسته بیرون انداخنتد. وگرنه اینکه شما بیایی صلاحیت اسکو رو رد کنیو بعد بگی چون بازیکن نصف شب همبرگر خورده! یعنی خنده! تیم ملی و بعد هم پرسپولیس اومدن تورتنو خیلی سال پیش! قیامت کردند اینجا بگذریم. تازه دوران مایلی که سخت گیر بود! چون گفته شده بوده که باید اینطور بشه به خاطر همین این اعضای کمیته خیلی خودشون رو مقصر نمیدونند. ضمن اینکه ظاهرا تا حدی اون عاقلترهاشون مقاومت هم کرده اند اونروز.
  • دون فابيو IR ۱۱:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۹
    كميته بي شخصيتها!
  • mori.gh007@gmail.com IR ۱۴:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۹
    از روز اول که هر پنج نفر کمیته فنی یک تصمیم داشتن باید به این ماجرا شک میکردیم! فضای جامعه و رسانه ها دو قطبی بود اما کمیته فنی بالاتفاق همگی میگفتن اخراج!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی