وزنه‌بردار طلایی به تخته برمی‌گردد!
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

بازگشت دارنده مدال طلای رقابتهای وزنه‌برداری بازی‌های المپیک ریودوژانیرو به صحنه رقابتهای این رشته ورزشی در پرده ابهام قرار دارد.

سهراب مرادی ملی پوش سابق وزنه برداری ایران و دارنده چندین مدال جهانی، قاره ای و المپیک که چندی پیش برای دومین بار کتف مصدومش را به تیغ جراحان سپرد بزودی با پشت سر گذاشتن دوران  نقاهت این امید را دارد که بار دیگر تمریناتش را برای پوشیدن دوبنده تیم ملی آغاز کند.

مرادی که در چند سال اخیر به همراه کیانوش رستمی بیشترین مدال‌ها را از میادین مختلف برای کشورمان به ارمغان آورده است اسفند ماه سال گذشته و به هنگام تمرین برای شرکت در هفته پایانی لیگ وزنه برداری باشگاه‌های ایران از ناحیه کتف بار دیگر دچار مصدومیت شد و پس از چندی توسط دکتر اصلانی دوباره مورد عمل جراحی قرار گرفت که گفته می‌شود این عمل موفقیت آمیز بوده است.

با اینکه مرادی همچنان مسئولان سابق فدراسیون را مسئول عدم حضورش در بازی‌های المپیک توکیو می‌داند و از عدم رسیدگی آنان به هنگام مصدومیش متاثر است، اکنون با گذشت چند ماه از عمل موفقیت آمیزش، از بازگشتش به صحنه رقابتها و آغاز تمریناتش با برخی از اعضای کادر فنی تیم ملی وزنه برداری ایران سخن گفته است.

این وزنه بردار اصفهانی که از هفته آینده می‌تواند تمرینات بدنسازی‌اش را آغاز کند با تغییر در راس مدیریتی فدراسیون وزنه برداری و سپردن سکان مدیریت به سجاد انوشیروانی اکنون به نگاه حمایتی این مسئولان نه از لحاظ مالی بلکه از نظر روحی و روانی چشم دوخته است.

ملی پوش سابق ایران که پس از ناکامی از حضور در بازی‌های المپیک توکیو برخی معتقد به پایان دوران قهرمانی‌اش رسیده، برای بازگشت به دنیای قهرمانی و پوشیدن دوباره دوبنده تیم ملی با موانع بسیاری روبه رو خواهد بود. این وزنه بردار در صورت بازگشت به دنیای قهرمانی و آغاز تمرینات تخصصی‌اش نخست باید از کیلوهای اضافی‌اش بکاهد و خود را به وزن ۱۰۲ کیلوگرم که اکنون یکی از اوزان المپیکی می‌باشد، برساند. افزون بر آن حضور وزنه بردارانی  همچون رسول معتمدی، امیر حقوقی و به تازگی مهدی کرمی و ... که در سال‌های اخیر چهره خوبی به نمایش گذاشته اند حریفان قدر برای این وزنه بردار کهنه کار که سودای بازگشت به میادین را دارد، هستند.

با اینکه کادر فنی تیم ملی از بازگشت او به تخته، با توجه به نزدیک شدن زمان برگزاری قهرمانی آسیا و پیکارهای جهانی این رشته که حکم انتخابی بازی‌های المپیک پاریس را دارد، ابراز خوشحالی کرده است ولی هنوز مشخص نیست که مرادی بتواند خود را یک بار دیگر به عنوان یکی از بهترین وزنه برداران کشورمان مطرح کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی