قبل از جام جهانی انتظار این اقدامات را از اسکوچیچ نداشته باشید
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

اسکوچیچ اگر قصد برخورد داشت، با بازیکنانی که تا صبح در اردوی قطر بیدار می‌ماندند و مافیا بازی می کردند، برخورد می‌کرد.

رسانه‌های طرفدار اسکوچیچ پیش‌بینی کرده‌اند که این مربی کروات به خاطر اتفاقات اخیر، کاپیتان تیم ملی را عوض کند و بازوبند را از جهانبخش بگیرد و به سردار آزمون بدهد! بعضی‌ها حتی پا را فراتر گذاشته و می‌گویند اسکوچیچ برای اینکه میخ خود را محکم بکوبد، مهدی طارمی را هم از تیم ملی خط می‌زند. شبیه کاری که قبل از جام جهانی ۹۸ فرانسه امه ژاکه با اریک کانتونا و دیوید ژینولا کرد!

برای اینکه ببینیم اسکوچیچ این کارها را می‌کند یا نه، باید منتظر گذشت زمان باشیم اما با شناختی که از این مربی داریم خیلی‌خیلی بعید می‌دانیم چنین اقداماتی را انجام بدهد و اساساً خط زدن بهترین بازیکن تیم ملی به گروه خون او نمی‌خورد. اسکوچیچ در اردوهای قبلی حتی وقتی ۵، ۶ بازیکن معمولی را خط می‌زد تأکید می‌کرد که اسم‌شان رسانه‌ای نشود و همراه تیم بمانند! چیزی که به قول علی دایی شما در هیچ کجای دنیا نمی‌بینید. حالا چطور می‌شود همین مربی قید امثال طارمی را آن هم در تورنمنت بزرگی مثل جام جهانی بزند؟

سرمربی کروات تیم ملی اگر قصد برخورد داشت، با بازیکنانی که تا صبح در اردوی قطر بیدار می‌ماندند برخورد می‌کرد اما چشمش را بست تا با کسی درگیر نشود، حالا مهدی طارمی که جای خودش را دارد و اصلاً تصور ترکیب تیم ملی بدون حضور او مقابل انگلیس سخت است و اسکوچیچ (اگر بماند) قطعاً از طارمی و جهانبخش و... استفاده می‌کند.

بازیکنان اختلاف را کنار می گذارند؟

اسکوچیچ به احتمال زیاد (نه100درصد) در جام جهانی روی نیمکت تیم ملی خواهد بود اما از او نباید توقع رفتاری شبیه کی‌روش را داشت که مثلاً سیدمهدی رحمتی را خط زد و پای تصمیمش هم ایستاد. ما نمی‌گوییم هر کاری کی‌روش می‌کرد درست بود و حتماً او هم ایراداتی داشت ولی از اسکوچیچ نباید توقع برخورد قاطعانه داشت. حتی اگر بپذیریم او از نظر فنی مربی خوبی است و در سطح جام جهانی هم هست باز هم باید نگران یکسری اتفاقات در تیم ملی باشیم مگر آنکه خود بازیکنان همت کنند و در این چند ماه اختلافات را کنار بگذارند.

از مهدی طارمی هم که خدمات زیادی برای تیم ملی انجام داده انتظار می‌رود به خاطر تیم ملی و نام ایران اختلافاتش با اسکوچیچ را فراموش کند. علی کریمی هم یک زمانی سرمربی تیم ملی را قبول نداشت اما انصافاً با تمام وجود بازی می‌کرد و با شناختی که روی طارمی داریم خیلی امیدواریم که او هم در جام جهانی بهترین بازی‌هایش را برای تیم ملی به معرض نمایش بگذارد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • صابر IR ۱۹:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۹
    ولی اسکوچیچ طارمی رو خط زد :) با نظر سنجی فیک که در مورد طارمی میذارید :)

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی