نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
بازیکنی که نگرانی یحیی را بیشتر کرد/ تغییر سرمربی پرسپولیس جواب نداد؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یکی از ضعیف‌ترین بازیکنان پرسپولیس در دیدار تدارکاتی با نساجی مازندران، وحدت هنانوف تاجیکستانی بود.

وحدت هنانوف مدافع وسط تاجیک پرسپولیس با نظر یحیی گل محمدی از ابتدای تمرینات پیش فصل سرخپوشان به عنوان هافبک دفاعی بازی می‌کند تا کمبود بازیکن در این پست جبران شود. این در حالی است که هنانوف در بازی دیروز نتوانست همچون میلاد سرلک نبض بازی را در دست گرفته و بازیسازی کند.

او در امور دفاعی و تخریب بازیسازی هافبک‌های حریف هم ناموفق نشان داد و بسیار سردرگم بود. در فوتبال امروز یک هافبک دفاعی جلوتر از مدافعان است و او ستون‌ اصلی خط دفاع محسوب می‌شود. او باید از شرایط بدنی بسیار بالایی برخوردار باشد، زیرا هافبک دفاعی یک مدافع محسوب می‌شود که باید بیشتر از همه بدود.

عمده وظایف هافبک‌های دفاعی در میانه میدان است که باید از یورش حریف به سمت دروازه جلوگیری کنند آن‌ها در این پست نباید تکنیک‌های فردی خودشان را نشان دهند و هنانوف در این زمینه ناموفق بود.

در بازیسازی هم مهارتی نداشت و این دیدار تدارکاتی ثابت کرد او راه درازی در این پُست در پیش دارد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • پرسپولیس زلزله IR ۱۳:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۹
    بازیکن خوبیه نگهش دارید ولی کاسیانو رو جذب کنید تا زودتر از شر تمیروف خلاص بشیم
  • gaber IR ۱۵:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۹
    انتخاب دو تا تاجیکستانی احساسی بود و بلحاظ فنی چیزی نداشتند .احساسات ایرانی جماعت خیلی به خودمان ضرر زده .یکخورده ماشینی فکر کن که اگر یک قطعه خراب شود کل خودرو بلااستفاده میشه .تیم استقلال تاجیکستان در مسابقات آسیایی بدلیل عقب ماندگی که داشتند با تمام احساس و انفجاری بازی میکردند و کل تیمشان بدلیل عقده عقب ماندگی تیم الاهلی عربستان را بردند . باور کن هیچ بازیکنی نمیتونه برای ایران همانگونه از خودگذشتگی و انفجاری تا آخر بازیهایش عمل کند .اشتباه یحیی نابخشودنیست .دلیلش را واضح گفتم ایا غیر منطقیست؟
    • مسی IR ۰۲:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۰
      احساسی نبود بخاطر دلارهایی بود ک از جیب منو تو جمع کردند افشین دزد فساد پیروانی ..با گل منگلی به جیب زدند پیروزی امسال استیل ازین هست یادتون باشه....
  • امیر IR ۰۰:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۰
    یحیی با لج بازی وعدم توانایی ودانش فنی وجناب درویش با دست به عصا بودن ونداشتن قدرت ریسک و‌حق رای باعث هیاهووهیجان کاذب شدن وهمین سروصدا باعث شد فشار هواداران استقلال وسپاهان برمدیران انها روند ساخت تیم بهتر از سال قبل وبایارگیری هوشمند تیمی بسازند که امسال کابوس پرسپولیس شوند واگر درویش باز هم بخواهد سر کیسه را سفت گرفته ودر خرید بازیکن خساست بخرج دهد ویک دستیار بادانش را در کنار یحیی بکار نگیرد بهید نیست از وسطای فصل بدنبال مربی باشد وتیم در رده های پایین جدول .چرا که بازیکنان اوسال گرچه همگی خود را بزرگ وستاره میبینند نمیتوانند باهم کنار بیایند وتیم اوسال مانند خودروی گرانقیمتی است که قطعات اصلی ان یا از خودروهای دیگر ویا از قطعات بدل استفاده کرده است ....بهاوید بیدارشدن مدیر عامل وکادر فنی .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی