بیژن ذوالفقارنسب
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مربی سابق تیم ملی فوتبال کشورمان در جام جهانی ۱۹۹۸گفت: این جور دسیسه‌ها را فقط در تیم ملی فوتبال ایران می‌بینید و درهیچ جای دنیا چنین اتفاقاتی رخ نمی‌دهد.

بیژن ذوالفقارنسب درباره شرایط پیش آمده برای تیم ملی فوتبال کشورمان، اظهار داشت: تیم ملی کشورمان طبق شواهد چند دسته شده است و شاید از ۸ ماه قبل نیز این حواشی برای تیم ملی اتفاق افتاده باشد. الان بازیکنان تیم ملی به ۳ یا ۴ گروه تقسیم شده اند و نظرات مختلفی دارند. این موضوع به نظر من یعنی آغاز یک سری ناکامی و فروریختگی که باعث تضعیف تیم ملی خواهد شد.

وی افزود: در هیچ کجای دنیا این دسیسه‌ها و اختلاف نظرها را درتیم ملی به جز در تیم ملی ایران نمی‌بینید! تیم‌های ملی همه کشورهای صاحب فوتبال، یک تیم ملی دارند که بازیکنان با هم متحد هستند و برای پرچم کشورشان تمام تلاش خود را انجام می‌دهند.

مربی سابق تیم ملی فوتبال کشورمان ادامه داد: این مسائل وجاهت تیم ملی را از بین می‌برد و با تجربه ای که دارم، می‌توانم بگویم تیم ملی با ناکامی مواجه خواهد شد.

ذوالفقارنسب درخصوص کودتای ایویچ در تیم ملی کشورمان  قبل از جام جهانی ۱۹۹۸ فرانسه، گفت : ایویچ را به ناحق حذف کردند و رفتار جوانمردانه ای با وی نداشتند، همه شاهد بودند تیم ملی ایران را برای جام جهانی ایویچ آماده بازی‌ها کرد و ساختار دفاعی بسیار خوبی هم داشتیم. گرچه آبرومند بازی کردیم ولی در واقع متضرر شدیم. ضعف مدیریت فدراسیون آن زمان تیم را متلاشی کرد و اگر ایویچ بود تیم در جام جهانی ۱۹۹۸، حتما نتیجه می‌گرفت.

وی در پایان خاطر نشان کرد: در حال حاضر نیز این تصمیم‌های احساسی به تیم ملی ضربه خواهد زد و اگر اسکوچیچ را نمی‌خواستند، بعد از صعود به تیم ملی تصمیم‌گیری می‌کردند. شاید با انتخاب رئیس فدراسیون جدید باز هم این مربی کروات بر کنار شود ولی باید صبر کنیم و ببینیم رئیس جدید چه تصمیمی خواهد گرفت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ساوالان IR ۱۴:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۹
    کسانی که فدراسیون فوتبال را به این روز انداختن باید جواب بدهند...... یعنی چی تمام مشغولیت اقایان در ورزش شده قهرمانی تیم حسرت زده از جام!!!!!!!!! هنوز اون دستور فدراسیون نیشن ها در پرونده بازیکن گابنی از یاد نرفته . خودشان مجوز دادند برای گلگهر بعد معیش دادند برای استقلال!!!!!!!!!!! داوری لیگ با اون پنالتی های هدیه وار همه دیدند . احکام کمیته انظباتی را هم دیدند . پول تبلیغات دور میدان کجا رفت!!!!!!!! کرونا محرمانه فقط در ایران دیده شد!!!!!!! فقط در لیگ ایران می توان دید که بازیکن با ملوان قرارداد دارد بعد در جشن قهرمانی استقلال مدال می گیرد!!!!!!!!!! فقط در فوتبال ایران می توان دید که در اصفهان و تبریز سنگ اندازی شود . بعد با رای مصلحتی تهران میزبانی محروم شود. ایا قضیه برعکس بود . ان تیم ها حاضر به این حکم بودند!!!!!!!!!! بنظر من فوتبال ایران را تعطیل کنید . این همه بودجه صرف سوگولی نکید جام را بدهید استقلال. تامام!!!!!!!! از اول قانون فوتبال را بازسازی کنید و انتخابات فدراسیون را پاکسازی کنید تا اون هیت های فوتبال که 30سال هست از پدر به پسر رسیده را پاکسازی کنید !!!!!!
    • مرتضی NL ۱۶:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۹
      عامو
  • سیاوش IR ۱۵:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۹
    آقای ذوالفقارنسب شما هم در این ناکامی ها کم گناهکار نیستید . اون زمانی که با اون دوستتون آقای حاجی رضائی شمشیر رو از رو بسته بودید بر علیه کیروش رو یادمون نرفته . اینکه هر روز جو رو بر علیه کیروش و تیم ملی خراب میکردید رو یادمون نمیره . چقدر داد زدیم که چه کسی بهتر از کیروش میتونه این تیم رو هدایت کنه ولی کو گوش شنوا . بفرمائید تحویل بگیرید حالا به چه کنم چه کنم افتادید . الان چرا صدائی از شما و اون دوستتون در نمیاد . چرا نمیگید که این تیم ملی به این روز افتاده ؟ چه کسی رو بیرون کردیم و چه کسی که تحویل گرفتیم .خلایق هر چی لایق
    • Ali IR ۱۶:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۹
      کاربر سیاوش : شما چون شیفته کیروش هستید هر گندی که بزند شما خوبی می بینید ،مثلی می زنم تا برایت ملموس شود وبه قول امروزی ها جا بیفتد، دختر وپسر ی بودند و پسر کارش از عاشقی گذشته بود و شیفته دختر بود روزی که باهم بودند پسر گفت چه بوی خوبی می آید ،دختر هم خندید و گفت من بو دادم .
  • الهام DE ۱۶:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۹
    البته برای شما بد نشد که ایوییچ اخراج شد ، چون شما روی نیمکت تیم ملی نشستید
  • روشنک DE ۱۷:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۹
    هر کسی اینجا سنگ خودشو یه سینه میزنه
  • وحید IR ۱۹:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۹
    معلوم نیست چه خبره در فوتبال ایران . این اقا مگه مشاور وزیر نیست چرا به داد فوتبال نمی رسه ؟
  • محمود IR ۲۲:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۹
    بیچاره تیم ملی که گوشت قربانی شده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی