پیشنهاد ۲۲ میلیارد تومانی به یک ستاره/ قانونی که در فوتبال ایران وتو شده است
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یک باشگاه شهرستانی برای خرید یکی از بازیکنان مهم نقل و انتقالات پیشنهاد ۲۲ میلیارد تومانی داده است. با وجود این پیشنهاد بازیکن مورد اشاره هنوز به باشگاه خواهان بله نگفته است.

خبر ورزشی، این خبر بدین معنی است که تصمیم سازمان لیگ مبنی بر اجرای قانون سقف قرارداد در فصل جاری وتو شده است.

قرار بود در فصل پیش رو حداکثر پرداختی به بازیکنان معمولی ۸ میلیارد و بازیکنان ملی پوش ۱۴ میلیارد تومان باشد. ۲ باشگاه با این موضوع مخالفت و ۱۴ باشگاه با این تصمیم موافقت کرده اند اما این تصمیم از سوی اعضای هیات رییسه تایید نشد و به نظر می‌رسد از دستور کار خارج شده است.

پیش بینی می‌شود باشگاه‌های که به ستاره نقل و انتقالات پیشنهاد ۲۲ میلیارد تومانی داده است یکی از دو باشگاه مخالف قانون سقف قرارداد در فوتبال ایران باشد. البته باید گفت باشگاه‌های زیادی قادر به پرداخت سقف قرارداد به بازیکنان نیستند و چنین ارقامی در این باشگاه‌ها اصلا وجود ندارد که می‌توان باشگاه‌های ملوان، نساجی  - نفت مسجد سلیمان، پیکان، صنعت نفت آبادان، مس کرمان و... را مثال زد. به واقع این باشگاه‌ها نیاز به سقف قرارداد ندارند.

پرداخت‌های کلان به بازیکنان از سوی تیم‌های متمول در فوتبال حرفه ای مرسوم است و اصولا چنین تیم‌هایی بازیکنان اسمی‌تری را بخدمت می‌گیرند.

مخالفت اعضای هیات رییسه با این قانون به این خاطر است که موجب فرار مالیاتی و پرداخت‌های زیر میزی به بازیکنان می‌شود. اتفاقی که در گذشته هم رخ داده بود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی