مدیر استقلالی خبر داد؛ توافق نهایی برای انتقال بمب آبی‌ها/ تیم ساپینتو با این ۳ بازیکن تکمیل می‌شود
منبع: همشهری
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

جذب محمد محبی هم برای استقلالی‌ها یک ماموریت سخت و حساس بوده ولی آخرین اخبار حاکی از آن است که مدیران این باشگاه با مسئولان باشگاه پرتغالی به توافق رسیده‌اند.

استقلال این روزها در حالی تمریناتش را در ترکیه دنبال می‌کند که ریکاردو ساپینتو انتظار جذب ۲ بازیکن دیگر را می‌کشد؛ موضوعی که با تلاش مدیران استقلال در حال رسمی شدن است. این باشگاه از مدت‌ها قبل درصدد خرید کاوه رضایی و محمد محبی است و اضافه شدن این دو بازیکن می‌تواند تا حدودی خیال ساپینتو را در فاز تهاجمی راحت کند. البته استقلال در پست دفاع راست هم کماکان در حال بررسی شرایط چند گزینه ایرانی است تا در این پست هم یک بازیکن را به لیست خودش اضافه کند.

جذب محمد محبی هم برای استقلالی‌ها یک ماموریت سخت و حساس بوده ولی آخرین اخبار حاکی از آن است که مدیران این باشگاه با مسئولان باشگاه پرتغالی به توافق رسیده‌اند. یکی از مسئولان استقلال در گفت‌وگو با همشهری ورزشی درخصوص روند مذاکره با باشگاه سانتاکلارا می‌گوید: «بعد از تغییرات مالکیتی این باشگاه، با مدیران جدید تیم پرتغالی صحبت کردیم و برای جذب محبی با آنها به توافق رسیده‌ایم. حالا باید منتظر توافق این بازیکن با مسئولان سانتاکلارا باشیم چون محبی هم باید در مورد نحوه جدایی، مسائل مالی و برخی جزئیات دیگر با آنها به توافق برسد. کار اصلی انجام شده و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد این بازیکن را هم جذب خواهیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • حامد IR ۰۸:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۰
    یاد فتح الاه زاده بخیر.40 روز چیز غول و شکوندن با این نقل و انتقالات شون .این یه گوشه از مدیریت کردن تو این مملکته .
  • سلطان IR ۰۸:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۰
    محبی رو ولش کنید کاوه دیشب چی شد قرار داد رو بست یا نه رفت هتل همون جا بخوابه کسی خبر داره اگر خبر دارید جواب من رو بدید.
  • امير IR ۱۳:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۰
    سه ساله مبخوان يك هافبك تهاجمي بخرن،نميتونن.تمام تيما دو سه تت هافبك تهاجمي دارن ما هيچي
  • علی IR ۱۷:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۰
    خرید بازیکنهای بزرگ زمانبر هست،، اگر مثل یحیی ولنگ میخواستیم بازیکن بگیریم، صدتا گرفته بودیم!!! محبی،، کاوه رضایی راهرتیمی نمیتونه بگیره!!! خیلی ها اول رفتن دنبالشون ولی جازدند..!!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی