تکرار خاطره تلخ لهستان برای تیم ملی ایران/ ست عجیب و غریب را جبران کردند
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تیم ملی والیبال ایران در ست پنجم دیدار برابر لهستان با نتیجه سنگینی شکست خورد.

برای دومین بار در تورنمنت امسال لیگ ملت ها امشب دو تیم ایران و لهستان در بولونیا به مصاف یکدیگر رفتند. دو تیم پیش از این در مرحله گروهی نیز مقابل هم قرار گرفته بودند که در آن مسابقه ایران موفق شده بود در یک جدال نزدیک و تماشایی حریف قدرتمند خود را مقابل ۱۰ هزار تماشاگر حاضر در گدانسک شکست دهد.

در مسابقه حساس دیشب این لهستان بود که شروع بهتری داشت و موفق شد ست اول را پیروز از زمین خارج شود. در ست دوم این ایران بود که با نتیجه ۲۶-۲۴ به پیروزی رسید تا دو تیم در ست‌شماری برابر شود.

در ست سوم لهستان از امتیاز ۱۶ به بعد عملکرد فوق‌العاده ای داشت و توانست در پایان با نتیجه ۲۵-۱۸ به پیروزی برسد. در ست چهارم اما ملی‌پوشان ایران عملکرد شگفت انگیزی از خود ارائه دادند و حریف نامدارشان را با نتیجه ۲۵-۱۶ از پیش رو برداشتند تا همه چیز به ست پنجم کشیده شود.

در ست پنجم و پایانی لهستان از همان ابتدا اختلاف امتیازی خوبی با ایران ایجاد کرد و در پایان موفق شد با نتیجه ۱۵-۷ ایران را شکست دهد و راهی نیمه‌نهایی لیگ ملت ها شود. نکته جالب توجه اینکه در بازی دور گروهی نیز ایران موفق شده بود با این فاصله امتیازی در ست پنجم لهستان را شکست دهد و شاگردان گربیچ به نوعی آن ست عجیب و غریب را جبران کردند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی