نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
جمعه ۳۱ تیر ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۷
۱۰ |
۴
بازیکن استقلال برای همیشه از تیم ملی خط خورد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

اردوی جدید تیم ملی جوانان از امروز در کمپ تیم‌های ملی آغاز می‌شود. تیم ملی جوانان برای حضور در تورنمت کافا و سپس بازی‌های مقدماتی جام ملت‌ها آماده می‌شود که در ماه‌های مرداد و شهریور برگزار خواهد شد.

یکی از نکات جالب توجه لیست تیم ملی جوانان عدم دعوت از عرفان باقری بازیکن تیم استقلال است. او به دلیل حاشیه‌های انضباطی ایجاده شده از اردوی قبلی از سوی صمد مرفاوی کنار گذاشته شد. با انتشار این خبر بازیکن استقلال آنرا تکذیب کرد و گفت در اردوی تیم ملی جوانان در کنار بازیکنان مشغول آماده سازی خود است.

او در اردوی قبلی ساعت ۴ بامداد محل اسکان تیم ملی جوانان را به بهانه عدم امکانات رفاهی و وجود پشه‌های موذی ترک کرد. بعد ازاین اتفاق افشین ناظمی سرپرست تیم ملی جوانان در تماسی با این بازیکن از او خواست دیگر بر سر تمرین تیم حاضر نشود. با تصمیم جدید صمد مرفاوی به نظر می‌رسد این بازیکن برای همیشه شانس حضور در اردوی تیم ملی جوانان را از دست داد.

تیم ملی جوانان برای صعود به دور نهایی جام ملت‌ها و انتخابی جام جهانی شهریور ماه در شهر بیشکک باید با تیم‌های قرقیزستان – امارات و برونئی مسابقه دهد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۵
  • آرش IR ۱۱:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۱
    کلا اینم خیلی پرحاشیه اس بعیده بتونه خیلی خودش رو تو فوتبال نگه نداره. سیل حاشیه اینم با خودشون میبرن.
  • شیش ۶ IR ۱۴:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۱
    اینا همش بهونست. این صمداقا از جایی دیگه میسوزه.از روزی که این بازیکن گفت نمیخام زوری کیسه کش باشم کل و یوم کیسه کشا دارن براش حاشیه درست میکنن.نه میزارن به جایی که دوست داره بره نه عرضه ی درست استفاده کردن از این بازیکن رو دارن. قدیمی ها میگفتن عقده شتری حالا باید گفت عقده کیسه کشا!
  • پهلوان وریا غفوری IR ۱۵:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۱
    صمد مرفاوی همون که شش امتیاز عمدی تقدیم استقلال کرد اون بازی که والیبالیست هند تابلو داد یکیش بود !
  • Ali IR ۱۷:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۱
    کار آقای صمد مرفاوی کاملا درست واصولی است.ولی اگر این کار را یک مربی که پرسپولیسی بودانجام داده بود طرفداران استقلال چه ها که نمی گفتند و چه ها که نمی کردند حتی این بازیکن را یک قدیس و با انضباط ترین بازیکن معرفی می کردندو دیگر آنکه وی را مارادونا وبرتر از مارادونا می دانستند!!!!
  • حمید IR ۱۹:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۱
    دمش گرم درود به صمد مرفاوی از الن بازیکن سالاری را باب نکرده وباید بقیه مربیان از او یاد بگیرند این بازیکن بی ادب وحذب باد هزاری هن خوب باشه این گاو نه من شیره وتیم رو بهم میریزه بهترینکارو کرد انشالله که با همین بازیکنایی که انتخاب کردی موفق باشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی