نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
پرونده خروجی‌های استقلال بسته شد/ جدایی ۲ بازیکن برخلاف میل باشگاه
منبع: مهر
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

در حالی که هنوز فرصت زیادی تا پایان نقل و انتقالات باقی است، به نظر می رسد پرونده خروجی های استقلال با ۴ بازیکن اصلی بسته شده باشد.

امیر حسین حسین زاده بازیکن جوان و تاثیر گذار فصل گذشته استقلال که از مدت‌ها قبل کاندیدای حضور در تیم شارلوا بلژیک بود، روز پنجشنبه با انتشار پیامی در فضای مجازی جدایی‌اش از جمع آبی پوشان را رسماً اعلام کرد و این در حالی است که سرمربی جدید آبی پوشان به حفظ این بازیکن برای فصل جدید اصرار داشت و حتی خودش هم در این خصوص صحبتهایی با این بازیکن جوان داشت.

حسین زاده چهارمین و به احتمال زیاد آخرین بازیکنی از بین بازیکنان اصلی فصل گذشته استقلال است که از این تیم جدا شد. با اینکه در لیست خروجی‌های آبی‌های پایتخت اسامی متعددی به چشم می‌خورد، اما از بین بازیکنان اصلی این تیم تنها ۴ بازیکن جدا شده‌اند که از این جمع تنها ۲ بازیکن برخلاف میل مجموعه باشگاه این تیم را ترک کرده‌اند.

اولین بازیکنی که در پایان فصل بدون جنجال و هیاهو و بر اساس خواسته کادر فنی سابق و موافقت باشگاه از این تیم جدا شد، رودی ژستد بود. مهاجم فرانسوی که تنها یک فصل برای آبی پوشان بازی کرد و با اینکه مهم‌ترین گل فصل را برای آنها زد، به دلیل عملکرد نه چندان مطلوب در خط حمله از این تیم کنار گذاشته شد.

اولین بازیکنی که علیرغم مخالفت باشگاه به طرزی غیر منتظره از استقلال جدا شد، محمد دانشگر بود. دانشگر که در سالهای اخیر عملکرد خوبی در خط دفاعی آبی پوشان داشت، خیلی بی سر و صدا و بدون جنجال رسانه‌ای از استقلال به سپاهان کوچ کرد تا نخستین بازیکنی از بین بازیکنان اصلی این تیم باشد که از جمع آنها جدا شد.

وریا غفوری با اینکه بارها از تمایلش برای ادامه همکاری با آبی پوشان خبر داد، اما این تمایل یک‌طرفه منجر به ادامه همکاری او نشد تا کاپیتان آبی پوشان سومین بازیکن از بین بازیکنان اصلی این تیم باشد که در نقل و انتقالات غزل خداحافظی از جمع آبی پوشان را خواند.

امیر حسین حسین زاده را می‌توان یکی از خروجی‌های جنجالی استقلال دانست. این بازیکن جوان که تنها یک فصل برای آبی پوشان بازی کرد و با درخشش در همین یک فصل نه تنها ملی پوش شد، بلکه مورد توجه تیم شارلوا بلژیک قرار گرفت، سرانجام استقلال را ترک کرد تا پس از ژستد، دانشگر و غفوری چهارمین بازیکن اصلی این تیم باشد که در فصل بیست و دوم آبی‌ها را همراهی نمی‌کند.

چند بازیکن دیگر از جمله امین قاسمی نژاد، متین کریم زاده، رضا آذری، فردین رابط، آرش داجیلری، سینا خادم پور و… هم در لیست خروجی آبی‌ها قرار دارند که اینها عمدتاً یا به صورت قرضی در تیم‌های دیگر بودند و یا جایی در بین بازیکنان اصلی این تیم در فصل گذشته نداشتند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مهران IR ۱۶:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۱
    بازیکن هرچی بزرگ باشه حق دخالت درکارسرمربی نداره ولی ایرانی جماعت زودجوگیرمیشند
  • پهلوان وریا غفوری IR ۱۸:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۱
    کاوه رضایی سرباز بوده ولی صداش را در نمیارن !
    • لنگی سوز IR ۲۰:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۱
      چشمت کور به تو ربطی نداره

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی