دفاع هم‌تیمی رونالدو از او؛ کریستیانو افسانه است/ همه می‌خواهند او بماند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رافائل واران، مدافع منچستریونایتد، کریستیانو رونالدو را «افسانه» خطاب کرد و معتقد است که هیچکس در رختکن فکر نمی‌کند تیم بدون او بهتر بشود.

آینده کریستیانو رونالدو همچنان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. همچنین بحث‌های زیادی هم در مورد تاثیر او بر تیم وجود دارد، اینکه آیا رونالدو واقعاً یونایتد را بهبود می‌بخشد؟ زیرا ورود او همزمان شد با سقوط باشگاه در جدول، اخراج اوله‌گنار سولشائر و مشکلات سرمربی موقت رالف رانگنیک.

اما ستاره پرتغالی در فصل گذشته بهترین گلزن یونایتد شد و یکی از بازیکنان کلیدی تیم بود.

رافائل واران معتقد است که رونالدو هنوز هم نقش مهمی در فصل پیش رو ایفا خواهد کرد. بازیکن سابق رئال مادرید گفت: «البته که ما می‌خواهیم پیشرفت کنیم. کریستیانو افسانه است. بدیهی است که بازی با او بسیار خوب است و او همیشه به تیم کمک می‌کند. او بازیکن بزرگی است و همه ما بهترین بازیکنان تیم را می‌خواهیم. ما سعی خواهیم کرد در فصل آینده پیشرفت کنیم.»

رونالدو در اولین فصلش پس از بازگشت به یونایتد ۲۴ مرتبه گلزنی کرد و بهترین بازیکن شد. اما تلاش‌های او برای موفقیت تیم و کسب جام و حضور در لیگ قهرمانان کافی نبود. برخی معتقدند سبک این کهنه سرباز به جای کمک به تیم، مانع پیشرفت شد، اما واران چنین نظری ندارد.

او ادامه داد: «ما او را به عنوان بازیکن و شخص بزرگ تحسین می‌کنیم. فکر نمی‌کنم کسی از داخل رختکن تیم چنین نظراتی داشته باشد. ما کیفیت بازی او را می‌دانیم. و همچنین این را هم می‌دانیم که او بسیار مشهور است، بنابراین افراد زیادی در مورد عملکرد او صحبت خواهند کرد.»

بازی برای منچستریونایتد فشار زیادی به همراه دارد و کاپیتان هری مگوایر این موضوع را به خوبی لمس کرده است.

اریک تن‌هاخ تایید کرد که مگوایر بازوبند کاپیتانی را در این فصل هم حفظ خواهد کرد اما این مدافع در آغاز بازی دوستانه روز سه‌شنبه مقابل کریستال‌پالاس توسط هواداران در ملبورن هو شد.
واران در مورد مگوایر گفت: «او بازیکن مهمی برای ماست. او کاپیتان است و ویژگی‌های بالایی دارد. بدیهی است که از او حمایت می‌کنیم و او بخشی از تیم ماست و حضورش برایمان بسیار اهمیت دارد.»

تن‌هاخ با یونایتد در پیش‌فصل شروعی رویایی داشت و تاکنون در هر سه بازی پیروز شده و عملکردهای دلگرم کننده‌ای به نمایش گذاشته است. جدیدترین پیروزی آنها کسب نتیجه ۳-۱ مقابل کریستال پالاس بود، اما شاید تاثیرگذارترین بازی آنها غلبه بر لیورپول با نتیجه ۴-۰ باشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی