نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
مرحله جدید قوانین سختگیرانه سرمربی منچستریونایتد؛ موبایل و الکل ممنوع!/ منوی رونالدو حذف می‌شود؟
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

ممنوعیت مصرف نوشیدنی‌های الکلی یکی از ده‌ها قوانین سختگیرانه جدیدی است که اریک تن‌هاخ در منچستریونایتد اعمال کرده است.

اریک تن‌هاخ، سرمربی هلندی، تابستان امسال آژاکس را ترک کرد و هدایت اولدترافورد را برعهده گرفت و در حال حاضر هم در داخل و هم در خارج از زمین تاثیراتش را نشان داده است. او تا به حال یونایتد را به سه پیروزی متوالی در پیش فصل رسانده و تیمش لیورپول، ملبورن ویکتوری و کریستال پالاس را شکست داده است.

با این حال بزرگترین تغییری که تن‌هاخ با خودش آورده قوانین سختگیرانه‌اش است. بخشی از قانون جدیدش هم ممنوعیت نوشیدن الکل در هفته‌های بازی است.

به گزارش «تلگراف»، اگر هر بازیکن یا یکی از اعضای کادرفنی در جلسه تیم، غذا یا تمرین دیر حاضر شود، جریمه یا تنبیه خواهد شد. این مربی همچنین دستور داده که هیچکدام از بازیکنان نباید در هنگام صرف غذا از تلفن همراه خود استفاده کنند. در مورد غذا هم بازیکنان را تشویق کرده که از غذای باشگاه استفاده کنند به جای داشتن آشپز خصوصی.

قبلا معلوم شده بود که کریستیانو رونالدو آشپز مخصوص به خود دارد. و اسطوره پرتغالی آنقدر تشنه کسب افتخار بود که به محض ورودش به باشگاه در سال گذشته، آشپزهای یونایتد را متقاعد کرده بود که غذای مورد علاقه‌اش را در منوی غذای باشگاه بگنجانند. رونالدو در مورد رژیم غذایی خود بسیار سختگیر است. او شش بار در روز غذا می‌خورد و از او خواسته شده بود لیستی از غذاهای مورد علاقه خود را به باشگاه ارائه دهد.

هنوز مشخص نیست که غذاهای مورد علاقه رونالدو در منوی باشگاه باقی خواهند ماند یا خیر، اما تن‌هاخ دستور داده تا به طور منظم BMI بررسی شود تا از اینکه تیمش در طول فصل در بهترین حالت فیزیکی قرار دارد اطمینان حاصل شود. همچنین به تیم گفته شده که هرگونه شکایتی را مستقیماً با تن‌هاخ یا کارکنانش در میان بگذارند و اینگونه فرهنگ صداقت و پشتیبانی در تیم ارتقا پیدا کند. 

یونایتد در فصل گذشته بدترین فصل خود را پشت سر گذاشت و افرادی مانند برونو فرناندش از نظم و انضباطی که تن‌هاخ با خودش آورده راضی هستند. فرناندش گفت: «به نظرم ما مدتی بود که آن دیسیپلین مخصوصمان را از دست داده بودیم و از نظر من نظم خیلی مهم است. برای من نظم و انضباط فقط در زمین بازی معنی نمی‌شود بلکه به خارج از زمین هم مربوط است. دیر در جلسات حاضر نشوید، دیر برای غذا حاضر نشوید. به نظرم این چیزها خیلی مهم هستند. خیلی خوب است که تن‌هاخ چنین قوانینی اعمال کرده و برای من خیلی خوب است چون من دوست دارم سروقت و منظم باشم و مشکلی با این قوانین ندارم.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی