سبقت لیورپول و منچسترسیتی از منچستریونایتد/ شما دیگر باارزش‌ترین نیستید!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در آخرین آمار مشخص شد که لیورپول و منچسترسیتی ارزش مالی بیشتری نسبت به منچستریونایتد دارند.

منچستریونایتد دیگر با ارزش ترین باشگاه فوتبال در انگلیس نیست. آمار جدید نشان می‌دهد که لیورپول و منچسترسیتی اکنون ارزش بیشتری دارند.

بر اساس اطلاعات اخیر منتشر شده، شیاطین سرخ اکنون ۲٫۸ میلیارد پوند ارزش دارند. اگرچه این مبلغ قابل توجهی است، اما به میزان قابل توجهی کمتر از لیورپول و منچسترسیتی است که هر دو بیش از ۳ میلیارد پوند ارزش دارند. کاهش ارزش باشگاه منچستریونایتد با عملکرد ضعیف آنها در زمین ارتباط دارد. آنها فصل گذشته یک فصل فاجعه بار را پشت سر گذاشتند که در آن با کمترین امتیاز خود در تاریخ لیگ برتر (۵۸) به پایان بردند. عدم حضور در لیگ قهرمانان اروپا در فصل آینده و عدم اطمینان پیرامون آینده کریستیانو رونالدو نیز اوضاع این باشگاه را بدتر کرده است.

دو تیم برتر انگلیس هنوز تا حدودی از با ارزش‌ترین باشگاه‌های اروپا عقب هستند. بایرن مونیخ در صدر فهرست قرار دارد زیرا قهرمان بوندسلیگا بیش از ۴ میلیارد پوند ارزش دارد. 

با وجود افت یونایتد در رتبه بندی، آنها همچنان یکی از با ارزش‌ترین برندها هستند. این گزارش ادعا می‌کند که ارزش برند تیم با ۱۲ درصد رشد به ۳٫۴ میلیارد یورو رسیده است. رشد پایگاه جهانی طرفداران  تیم و توانایی آنها برای جذب درآمد قابل توجه از حمایت مالی، با وجود اُفت فرم آنها در زمین، عوامل کلیدی هستند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کوهمره_جروق IR ۱۸:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۱
    رونالدو منچستر را به خاک سیاه نشوند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی