نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
آمده‌ام تا با یک کار تیمی به پرسپولیس کمک کنم/ استقبال خوب هواداران همیشه در قلب من خواهد ماند
منبع: ایسنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ولسلی ننکا مربی برزیلی دروازه‌بانان پرسپولیس نظر جالبی به شناخت سرخ‌ها قبل از پیوستن به این تیم دارد.

ولسلی ننکا، مربی دروازه‌بانان پرسپولیس درباره پیوستن به این تیم اظهار کرد: از شما به خاطر استقبالتان‌ از من تشکر می‌کنم. من ۲۳ سال در کشور قطر کار کردم و در دو تیم باشگاهی و ملی این کشور حضور داشته‌ام. وقتی دعوت باشگاه پرسپولیس آمد، تصمیم‌ گرفتم چالش جدیدی را تجربه کنم. پذیرش این دعوت به خاطر بزرگی اسم و تاریخ پرسپولیس است.

وی افزود: پیشنهاد کار در پرسپولیس خیلی برایم جالب بود و وقتی به دستم رسید، بلافاصله تصمیم گرفتم به این تیم بیایم. قبلا از پرسپولیس شناخت داشتم و در لیگ قهرمانان آسیا دو بار به این تیم باخته بودم. در فصل گذشته در لیگ قهرمانان آسیا دو بار با آنها بازی کردیم. همه در آسیا پرسپولیس را می‌شناسند و از کیفیت و قدرت این تیم خبر دارند. برای من کار کردن در این تیم لذت‌بخش است.

او در پاسخ به این سوال که از کیفیت فوتبال ایران چه شناختی دارد هم گفت: برایم در اینجا شور و اشتیاق هواداران فوق‌العاده است. اینکه هواداران چقدر عاشق فوتبال هستند و اینکه چقدر به افرادی که به این فوتبال می‌آیند احترام می‌گذارند برایم مهم است. این چیزی است که شما در هیچ جای دنیا نمی‌بینید. من اهل برزیل هستم و همه می‌دانیم در برزیل همه عاشق فوتبال هستند اما اینجا متفاوت است.

ننکا در پاسخ به این سوال که کیفیت فنی پرسپولیس را چطور ارزیابی می‌کند، هم گفت: قبل از آمدن به پرسپولیس با گل‌محمدی صحبت کردم و گفتم برای من باعث افتخار است به ایران بیایم. با په‌په لوسادا هم صحبت کردم و هناهنگ شدیم. من آمده‌ام که یک کار تیمی خوب انجام بدهیم تا نتایج و آینده خوبی برای پرسپولیس رقم بزنیم.

وی خطاب به هواداران پرسپولیس هم گفت: بارو داشته باشند که ما اینجا هستیم که سخت کار کنیم. ما مربیان حرفه‌ای هستیم که می‌خواهیم به پرسپولیس کمک کنیم و خوشحالیم که از ما استقبال خوبی کردید. این موضوع همیشه در قلب من خواهد ماند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی