نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
مهاجم جدید پرسپولیس مشخص شد/ گزینه سرخ‌ها در راه ایران
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بازیکنی که از ابتدا مدنظر پرسپولیس بود بالاخره راهی اردوی این تیم خواهد شد. مهاجمی که قرار است بار نامهایی مثل منشا، شهباززاده و انصاری‌فر را به‌دوش بکشد.

منتفی شدن اردوی خارجی پس از مذاکره با کمپ کایسری اسپور، آخرین پرده از اتفاقات اخیر باشگاه پرسپولیس بود که باعث شد تا هواداران خشمگین پرسپولیس انتقادات خود را به شکلی علنی نسبت به مدیریت این باشگاه ابراز کنند.

ساعتی بعد از اوج گرفتن انتقادات محمد محمدی، معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس در دفاع از عملکرد باشگاه اظهاراتی را انجام داد و البته وعده خرید مهاجم جدید را به هواداران این تیم داد.

باشگاه پرسپولیس که در سالهای اخیر همیشه برای جذب مهاجم خارجی با مشکلاتی مواجه بوده و نتوانسته اهداف موردنظر را جذب کند، در این پنجره نیز چالش دشواری را برای خرید مهاجم داشت.

قرمز در حالی که یحیی گل‌محمدی ۸ گزینه را معرفی کرده بود، مذاکره با کاسیانو دیاز برزیلی را آغاز کردند اما پروژه جذب او در حالی که نهایی به نظر می‌رسید، با مشکلاتی از جمله آپشن‌های دردسرساز او و همچنین انتقال پول رضایت نامه به پرتغال مواجه شد.

در این بین گادوین منشا دیگر مهاجمی بود که پرسپولیس به سراغش رفت اما مس رفسنجان موفق شد نظر مهاجم نیجریایی و آقای گل لیگ برتر را برای تمدید قرارداد جلب کند و او را در تیم نگه دارد.

اما اتفاق دور از انتظار در خلال مذاکره با کاسیانو دیاز رخ داد؛ مصدومیت مهاجم برزیلی که گمانه‌زنی‌های اولیه از دوری چهار هفته‌ای او از میادین حکایت داشت و بسیاری تصور کردند که پروژه جذب او ناکام مانده است.

نکته مهم اینکه مهاجم جانشین که در لیگ برزیل شاغل است، سه میلیون یورو برای انتقال هزینه روی دست باشگاه پرسپولیس می‌گذارد که انتقالش را غیر ممکن می‌کند.

در روزهای گذشته باشگاه پرسپولیس در ارتباط با باشگاه ویزلا از وضعیت کاسیانو اطلاع کامل یافت و برای این باشگاه نیز مشخص شد که او سه چهار هفته برای بازگشت زمان نیاز دارد.

با این حال یحیی گل‌محمدی نسبت به جذب این آقای گل سابق لیگ یک پرتغال تاکید دارد و حالا باشگاه پرسپولیس دوباره توانسته در مذاکره با این بازیکن پیش روی مثبت داشته باشد.

پرسپولیس اعتقاد دارد برخی آپشن‌ها برای این بازیکن هزینه اضافه برای این باشگاه در بر دارد و این مسئله قابل حل در مذاکرات طرفین است.

با این حال باشگاه پرسپولیس در تلاش است تا هرچه زودتر انتقال کاسیانو را نهایی کند و با مهاجم خارجی به استقبال لیگ برتر برود؛ مهاجمی که احتمالا برای شروع لیگ از بند مصدومیت رها خواهد شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • پرسپولیس زلزله IR ۲۱:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۱
    هرچه سریعتر جذبش کنید بازیهاشو دیدم عالیه
    • هادی IR ۰۹:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۱
      داداش تا وقتی سجادی کیسه کش سمت داره تو ورزش کشور و عقده گشایی برا خودش و کیسه کشاش نکنه نمیشه تیممون کامل باشه
  • حمیدرضا وکیلی راد IR ۱۵:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۱
    سلام بابا بیخیال این بازیکنای ر ده دهم فوتبال اروپا شید حالا این بنده خدارم با سروصدا میارن بعدهم مثل قبلیها توزرد درمیان این بازیکن اگرخوب بود همون پرتغالیها نگهش میداشتن حالا خواهیم دید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی