نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
بلاتکلیفی ستاره‌ای که در جبهه طارمی و جهانبخش قرار گرفت/ مشکل بزرگ با اسکوچیچ و کی‌روش
منبع: همشهری
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در صف‌بندی رخ داده بین بازیکنان موافق و مخالف دراگان اسکوچیچ، یک نکته کمتر مورد توجه قرار گرفت و آن هم مربوط می‌شد به داستان لژیونر باکیفیت و پرهواداری که در دسته منتقدان مربی کروات قرار داشت.

سامان قدوس جزو کسانی بود که استوری باند مهدی طارمی و علیرضا جهانبخش را منتشر کردند. این داستان به‌خودی خود نکته ویژه‌ای ندارد، اما مسئله اینجاست که قدوس برخلاف بقیه هم‌باندی‌هایش، حتی از کارلوس کی‌روش هم دل‌خوشی نداشت و ندارد.

او در زمان سرمربی پرتغالی تیم ملی به ندرت مورد استفاده قرار می‌گرفت و حسابی هم از این مسئله شاکی بود. مثلا این بخش از سخنان قدوس را بعد از روی کار آمدن اسکوچیچ بخوانید: «من اسکوچیچ را به اندازه کی‌روش نمی‌شناسم ولی تا اینجا که با او آشنا شدم متوجه شدم که اسکوچیچ چقدر مربی خوبی است. او تاکتیک‌های زیادی را در تمرینات و بازی‌ها کار می‌کند. دوست دارم بیشتر برای این تیم بازی کنم تا بیشتر او را درک کنم. اسکوچیچ بیشتر از کی‌روش به من اعتماد دارد و به من بازی می‌دهد. من در زمان کی‌روش هم آماده بودم ولی نمی‌دانم که چرا در ترکیب نبودم.»

در نتیجه روشن می‌شود که مسئله اصلی قدوس دقایق بازی خودش است، نه کیفیت و شرایط تیم و کادرفنی. او در زمان اسکوچیچ هم اغلب روی نیمکت بود و در بازی با لبنان که به‌خاطر تغییر سیستم تیم به بازی گرفته شد نمایش خوبی نداشت. قدوس بعد از تعویض خود در آن مسابقه به تصمیم اسکوچیچ اعتراض کرد که به‌نظر می‌رسد در تداوم نیمکت‌نشینی‌اش بی‌تأثیر نبوده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • P IR ۱۳:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۱
    هیچ وقت تیم ما این قدر ستاره نداشته بازیکنانی که با مقایسه با نسل های دیگه فوتبال خودمون چون حرفه ای شدن ستاره هستن و نه در مقایسه با بازیکنان حرفه ای دنیا ما توهر پست میتونیم چند بازیکن جایگزین داشته باشیم از دروازبان تا مهاجم نوک از 2006 تا 2014 ما بازیکن نداشتیم دروازبان اصلی و جانشین نداشتیم مدافعین اصلی و ذخیره و مهاجم ولی این دوره همه رو داریم فقط یک برنامه ریزی درست میخواست چون خوشانس ترین تیم هم از نظر گروهی بوده نسبت به ادوار گذشته که بتونه تا 70 درصد صعود کنه ولی اینو دیگه این دوره نداشتیم
  • رضا IR ۱۳:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۵
    با سلام و احترام. من علت زاویه شما با کی‌روش را نمیدونم و البته نمیخوام به این موضوع فکر کنم که بعضی ها میگن داستان منافع شخصی در میون هست. سوال من اینه که اگر شما به تیمی که کی‌روش 8 سال ساخت اعتقاد ندارین، دیگه جای بحثی باقی نمیمونه. در طول تاریخ همیشه اصلاحات با دشمنی ها و غرض ورزی هایی همراه بوده. اینم چیز عجیبی نیست. ولی بدونید دنیای به این کوتاهی ارزش نداره بی دلیل دستاوردی را زیر سوال ببرین. البته من هرگز نمیگم هیچ نقصی نبوده و یا انتقادی نباید بشه. اما این انتقاد و دلسوزی نیست، اینی که من میبینم خصومتی عجیب و سوزاننده هست. سرتون سلامت و عاقبت همه به خیر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی