من و نامجو مطلق چشم بسته همدیگر را در زمین پیدا می‌کردیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

امروز تولد جواد زرینچه است. دفاع راست فراموش نشدنی استقلال که خیلی‌ها او را بهترین دفاع راست تاریخ این باشگاه می‌دانند. زرینچه در مورد زوج همیشگی‌اش مجید نامجو مطلق حرفهای جالبی می‌زند که بد ندیدیم آن را برایتان نقل کنیم.

قاسم خانی-خبر ورزشی:جواد زرینچه و مجید نامجو مطلق در تیم ملی و استقلال زوج بسیار خوب و هماهنگی را ساخته بودند و خیلی‌ها آنها را بهترین زوج دونفره در تیم ملی می‌دانند.جواد زرینچه در این مورد می‌گوید: ما به درک بسیار بالایی از بازی همدیگر رسیده بودیم به طوری که چشم بسته در زمین همدیگر را پیدا می‌کردیم. شاید باورتان نشود اما ما دو نفر در تمام اردوهای تیم ملی هم اتاق بودیم چون این مساله هم به هماهنگی بیشتر کمک می‌کرد و باعث می‌شد حتی در ساعات استراحت هم در مورد فوتبال و هارمونی بیشتر در زمین مسابقه صحبت کنیم. همه اینها باعث می‌شد تا تمام حرکات یکدیگر را زمیت حدس بزنیم و خلاصه این مساله خیلی کمک می‌کرد.

زرنچه در ادامه گفت: نامجو مطلق واقعا فوتبالیست سطح بالایی بود که می‌توانست در بهترین تیمهای اروپایی بازی کند اما یکبار مصدومیت بدموقع مانع از این قضیه شد. ما در جناح راست استقلال و تیم ملی به درک متقابلی رسیده بودیم و البته سالها بازی در کنار یکدیگر باعث شده بود تا تمام حرکات همدیگر را حدس بزنیم.در سالهای اول حضور در تیم ملی خدابیامرز پرویز دهداری هم خیلی به ما کمک کرد و در نهایت توانستیم سالها جناح راست تیم ملی را بیمه کنیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • سلطان IR ۱۷:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۱
    اسطوره واقعی و نماد تعصب از دسته سه تا فینال اسیا و قهرمانی جام حذفی بزرگ مرد ان شاءالله همیشه سالم و سلامت باشی و سایت بالای سر خانوادت باشه. اقا جواد دوست داشنتی. عشق خالص بزرگ مرد
    • اهواز سرخ IR ۱۸:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۱
      آقا جواد باشخصیت و دوس داشتنی زنده باشی
  • دوستدار فوتبال IR ۰۸:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۲
    زرینچه با اخلاق ترین بازیکن تاریخ فوتبال ایران و بهترین دفاع راست تاریخ فوتبال کشورمون هست مردی بی ادعا و فروتن مورد احترام همه فوتبال دوستان
  • محسن آبی IR ۰۹:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۹
    اسطوره واقعی
  • قلی پور IR ۱۱:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۴
    زرینچه هم آقا هم متین و هم فوتبالیستی فوق العاده.خداوند حفظش فرماید انشاءالله.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی