واکنش جالب آنچلوتی به حواشی حضور مدافع جدید رئال/ من که دیوانه نیستم!
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کارلو آنچلوتی سرمربی تیم رئال مادرید با وجود شکست شاگردانش در ال‌کلاسیکوی پیش فصل از آنچه در این بازی گذشت و عملکرد بازیکنان خود رضایت داشت.

کارلو آنچلوتی سرمربی تیم رئال مادرید پس از شکست یک بر صفر صبح امروز شاگردانش مقابل بارسلونا در آمریکا، به ارزیابی عملکرد آنها پرداخت و اعلام کرد که کریم بنزما برای بازی بعدی کهکشانی‌ها آماده خواهد بود.

کارلتو در پایان این بازی به خبرنگاران گفت: «بازی خوبی بود. عملکرد ما هم انسجام قابل قبولی داشت به خصوص در نیمه اول. هدف من در این بازی بیش از هر چیز فرصت دادن به بازیکنان جدید برای تطبیق دادن خودشان با سبک بازی تیم بود. به نظرم بازی دو تیم در یک سطح بود. من می‌خواستم به همه بازیکنانم فرصت بازی برسد تا از نظر فیزیکی آماده‌تر شوند. در نهایت می‌توانم بگویم که برابر رقیبی بسیار قدرتمند یک ال‌کلاسیکو دوست‌داشتنی را شاهد بودم.»

آنچلوتی افزود: «در ابتدای بازی شروع خوبی داشتیم اما هرچه گذشت بیشتر تحت فشار قرار گرفتیم، البته این طبیعی است وقتی که شما بازیکنانی مانند کاسمیرو، کروس و مودریچ را از ترکیب بیرون می‌آورید اما من می‌خواستم که به بازیکنانم جوانم فرصت بدهم. از نظر دفاعی عملکردمان خوب بود اما این اولین بار بود که بازیکنان ما کنار هم بازی می‌کردند.»

آنتونیو رودیگر مدافع جدید رئالی‌ها اولین بازی‌اش را برای این تیم انجام داد و با ورودش به یک درگیری حاشیه‌ساز هم شد. سرمربی ایتالیایی او اما از عملکردش راضی بود. آنچلوتی درباره عملکرد مدافع میانی سابق چلسی که به عنوان بازیکن آزاد به کهکشانی‌ها پیوست، گفت: «من عملکرد او را به عنوان مدافع کناری خیلی دوست داشتم. دیوانه نیستم و می‌دانم که این پست تخصصی‌اش نیست اما او با بازی در این پست نشان داد که بسیار باهوش است و می‌تواند در این پست هم بازی کند یا پستش را با دیوید آلابا عوض کند. آلابا زمانی که لازم باشد برای ما به عنوان دفاع چپ بازی خواهد کرد. من نمی‌خواهم زوج موفقی که فصل گذشته در خط دفاعی داشتیم را از هم جدا کنم. ادن ازار؟ او توانایی بازی در پست‌های فراوانی را دارد اما باید خودش را به بازی به عنوان مهاجم کاذب هم وفق دهد، البته او برای تطبیق پیدا کردن با این پست نیاز به زمان و حضور بیشتر در زمین بازی دارد.»

آنچلوتی در پایان راجع به احتمال اضافه شدن بازیکنان جدید به تیمش تأکید کرد: «تیم ما بسته شده است و به اندازه کافی بازیکن داریم. تیم‌مان از فصل گذشته بهتر است و سطح کیفی تمرینات‌مان هم به نسبت روزهای اول بهتر شده است.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی