نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
وریا غفوری
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

شنیدیم قرارداد وریا غفوری با تیم فولاد خوزستان هم روی هواست و این تیم به دلایلی نامشخص هنوز آن را به امضای رسمی نرسانده است!

وریا غفوری کاپیتان فصل گذشته استقلال حتی در تمرین فولادخوزستان حضور پیدا کرده بود. پس از حضور این بازیکن با تجربه در زمین پژوهشگاه نفت تهران، گفته شد قراردادش با تیم فولاد خوزستان یک ساله خواهد بود اما...

فولاد خوزستان که خود را آماده حضور در فصل بیست‌ودوم لیگ برتر می‌کند، برای برپایی اردوی تدارکاتی شنبه ۲۵ تیرماه گذشته از تهران به استانبول سفر کرد اما خبری از همراهی وریا غفوری نبود!

به نظر می رسد کاپیتان فصل گذشته استقلال بلاتکلیف ترین بازیکن این روزهای فوتبال ایران باشد. غفوری اخیرا بارها آمادگی‌اش را برای تمدید قراداد با استقلال اعلام کرده بود اما در پی عدم تمدید قراردادش با باشگاه استقلال تهران، سرانجام از این تیم رفت.

خداحافظی وریا با تیم استقلال در حالی رخ داده است که آبی‌پوشان پایتخت در فصل گذشته با عملکرد موثر و کاپیتانی او، پس از گذشت ۹ سال دوباره موفق به کسب عنوان قهرمانی فوتبال ایران شده‌ بودند اما " وریا" از تیم کنار گذاشته شد. در همین رابطه شنیدیم وریا غفوری در حال حاضر فقط یک پیشنهاد از کشور سوئد دارد که از لحاظ مالی اصلا به سود او نیست.

مدافع پر انرژی و دوست داشتنی استقلالی ها، روزهای برزخی را پشت سر می گذارد و باید دید می تواند فصل آینده در لیگ برتر توپ بزند یا ...

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • کاپیتان قلبها IR ۱۵:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۲
    کاپیتان وریا به قلب مردم پیوسته، قراردادشم ابدیهههه مرسی از خبرورزشی که حدقل این مردونگی رو داره ازش بنویسه نه مثلا رسانه های ورزشی دیگه
  • شاهین IR ۱۷:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۲
    وریا حتی تو قلب ما پرسپولیسیا هم جای گرفته
  • ناشناس IR ۱۸:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۳
    درود بر وریا غفوری.امیدوارم همیشه سلامت و استوار باشین
  • ناشناس IR ۱۸:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۳
    این حق وریا در استقلال نبود
  • ندا IR ۰۱:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۴
    درود بهت وریای با غیرت هرجا میری مثل همیشه بدرخشی💐💐💐💐❤️🧡🤍
  • هادی US ۱۰:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۴
    من زیاد تعصب تیمی ندارم،ولی می خواید از کسی تعریف کنید دروغ بارش نکنید ،وریا غفوری چند بار برای استقلال فصل گذشته بازی کرد که عملکرد موثر اون باعث قهرمانی استقلال شد!!!!!!!!!!!!!!؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی