نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟
۵ میلیون یورو برای ویلموتس؛ این رای هم فاجعه است/ طوری حرف می‌زنیم انگار ۵۰۰ هزار یورو به این مربی پرداخت کرده‌ایم!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ویلموتس هم می‌دانست نمی‌تواند به همه مبالغ قراردادش دست یابد؛ چرا که بعد از ترک اردوی تیم ملی در یک باشگاه مشغول بکار شد اما همه پولش را مطالبه کرد تا دست کم سه میلیارد تومان دریافت کند.

خبر شکسته شدن رای مارک ویلموتس سرمربی سابق تیم ملی با شوق و ذوق خاصی از سوی مدیران گذشته فدراسیون فوتبال بر زبان می‌آید. خبری که البته سایت فدراسیون فوتبال آنرا تکذیب کرده است و گفته به محض ابلاغ رای آن را رسانه‌ای خواهد کرد.

صفی الله فغانپور، مسئول حقوقی فدراسیون فوتبال که به تازگی با حکم میرشاد ماجدی از کار برکنار شده است گفته آمار دقیق دارد که رای مارک ویلموتس به ۳ میلیون یورو تقلیل پیدا کرده است و این پول هم از مطالبات باقی مانده فدراسیون فوتبال نزد فیفا پرداخت خواهد شد.

اما سوال مهم و اساسی اینجاست؟ آیا این رای جای خوشحالی دارد؟ مارک ویلموتس تنها در چند بازی سرمربی تیم ملی بود و از همه مهمتر صعود تیم ملی را به جام جهانی با چالش مواجه کرد! او ۲ میلیون یورو پیش تر از فدراسیون فوتبال به صورت نقد در ترکیه دریافت کرده بود و حالا قرار است ۳ میلیون یوروی دیگر از سمت فدراسیون فوتبال ایران از فیفا دریافت کند! یعنی ۵ میلیون یورو برای کمتر از ۵ بازی. به واقع مربیگری مارک ویلموتس در ایران در هر بازی بیش از یک میلیون یورو برای فدراسیون فوتبال آب خورده است. 

۵ میلیون یورو برای ویلموتس؛ این رای هم فاجعه است/ طوری حرف می زنیم انگار ۵۰۰ هزار یورو به این مربی پرداخت کرده ایم!

۵ میلیون یورو برای فدراسیون فوتبال ایران پول کمی نیست. فدراسیون فوتبال با این عدد می‌توانست همه استادیوم‌های ایران را به تجهیزات کمک داور ویدیویی مجهز کند. می‌توانست برای خود در کمپ تیم‌های ملی ساختمان بسازد و هزاران کار نکرده، بنابراین نباید این خبر را بزرگ نمایی کرد و از آن به عنوان یک دستاورد بزرگ نام برد. مارک ویلموتس خود اردوی تیم ملی را ترک کرد اما قرارداد او به گونه‌ای بسته شد که با وجود این رفتار محق تشخیص داده شد و می‌خواهد ۳ میلیون یوروی دیگر دریافت کند. اگر مارک ویلموتس محق نبود ۳ میلیون یورو دیگر به نفع او رای صادر نمی‌شد.

ویلموتس هم می‌دانست نمی‌تواند به همه مبالغ قراردادش دست یابد؛ چرا که بعد از ترک اردوی تیم ملی در یک باشگاه مشغول بکار شد اما همه پولش را مطالبه کرد تا دست کم سه میلیارد تومان دریافت کند. آن وقت ما از این موضوع خرسندیم و آن را موفقیت قلمداد می‌کنیم! چنان خبر شکسته شدن رای مارک ویلموتس توسط دادگاه بین المللی ورزش رسانه‌ای می‌شود که گویی ۵۰۰ هزار یورو به مارک ویلموتس داده‌ایم؛ نه ۵ میلیون یورو!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • محمدطاها IR ۱۶:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۲
    ای بسا خنده که از گریه غم انگیز تر است..جالب اینکه همزمان با شکسته شدن رای ویلموتس آقای تاج برای ریاست فدراسیون تایید صلاحیت شد شگفتاااا..واقعا من موندم آقای تاج با چه رویی پس از افتضاحات دوره قبل ریاستش در بستن قرارداد ترکمنچای با ویلموتس دوباره میخواد رئیس فدراسیون بشه؟!بنظرم اگر دوباره رئیس فدراسیون شد پرونده ویلموتس رو جزو افتخارات ریاستش قاب کنه بچسبونه سر در فدراسیون پنج ستاره😏😂
    • تاج پرسپولیسیه IR ۱۹:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۲
      گویا تاج کارش با فوتبال ناتمام مانده و برای همین رفقا مثل کوه پشتش هستن تا این تکلیف رو به اتمام برسونه !!!!!!
  • سرمدب IR ۰۱:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۴
    پول مملکت رو به فنا دادن خجالت هم نمیکشن!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی