نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
پشت پرده دیدار ماجدی با وزیر ورزش و جوانان/ قانون به رئیس بعدی اجازه برکناری اسکوچیچ را نمی‌دهد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کمیته بدوی انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال صلاحیت مهدی تاج، میرشاد ماجدی و عزیز محمدی را تایید کرده است و شهریورماه از بین این ۳ مدیر یکی به عنوان رییس فدراسیون فوتبال انتخاب خواهد شد.

بعد از اینکه اعضای هیات رییسه فدراسیون فوتبال رای به وتوی تصمیم کمیته فنی و ابقای اسکوچیچ دادند برخی گفتند این تصمیم موقتی است و با تصمیم رییس جدید فدراسیون فوتبال اسکوچیچ از کار برکنار خواهد شد. اما بر اساس قانون رییس جدید در صورت عدم موافقت با اسکوچیچ می تواند او را از کار برکنار کند؟

بالاترین مرجع تصمیم گیری در فوتبال اعضای هیات رییسه هستند. رییس فدراسیون فوتبال هم جز اعضای هیات رییسه به حساب می آید و تنها یک حق رای دارد. به همین خاطر رییس فدراسیون فوتبال به تنهایی نمی تواند سرمربی تیم ملی را برکنار کند. او باید برای این کار بیشتر اعضای هیات رییسه را با خود همراه کند. یعنی اکثریت اعضای هیات رییسه رای به برکناری اسکوچیچ بدهند.

انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال ۸ شهریور برگزار می شود و تیم ملی قرار است از ۲۰ شهریور اردوی خود را در کمپ تیم های ملی آغاز کند و رییس جدید فدراسیون فوتبال تا شروع تمرینات تیم ملی فرصت کمی خواهد داشت تا سرمربی جدید را به جای اسکوچیچ انتخاب کند.

میرشاد ماجدی بعد از نشست با وزیر ورزش و جوانان به این جمع بندی رسید که رای به ابقای اسکوچیچ بدهد و این نشان می دهد نظر وزارت ورزش و جوانان ادامه حمایت از اسکوچیچ است و طبیعی است رییس بعدی فدراسیون فوتبال هم از اسکوچیچ حمایت کند. فراموش شدنی نیست دولت با مصوبه مجلس باید ۵۵ میلیارد تومان به تیم ملی کمک کند و طبیعی است روی انتخاب ها در تیم ملی حساس باشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • اشکان IR ۱۶:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۲
    خیلی از رسانه های ورزشی دنیا از آرژانتین گرفته تا حتی انگلیس و AFC از اخراج مربی که از ۱۸ بازی، ۱۵ تا رو برد تعجب کردن و با تیتر کردن عکس اسکوچیچ‌ و زیرنویس تعداد بردها و تعداد بازیها، یه جورایی حرکت فدراسیون و کمیته فنی رو مسخره کردن، باز هنوز یه عده منتظرن این مربی که نتایج فوق العاده ای گرفت، اخراج بشه!!!!!!
  • محمد IR ۱۶:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۲
    با برد کامبوج،هنگ کنگ،بحرین،عراق،سوریه،لبنان، باخت به ضعیفترین کره جنوبی چند سال اخیر و تیم دوم الجزایر، با اسکوچیچ بریم به مصاف انگلیس،آمریکا، ولز؛ 3 تیم جوان ، سرعتی، آماده و پرانگیزه، اسکوچیچ فقط میخواد بره جام جهانی به آرزوش برسه، نتایج ایران براش مهم نیست، فوقش میخواد مثل برانکوی 2006 بشه که اخراج شد
    • اشکان IR ۱۷:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۲
      اسکوچیچ واقعاً میخواد بره جام جهانی، اینو همون موقع که یه تیم تقریباً حذف شده رو به جام جهانی رسوند ، اثبات کرد. ضعیفترین تیم کره جنوبی اونم با آقای گل لیگ برتر انگلیس؟! حرفی نزنین مرغ پخته خندش بگیره یا حداقل کمی راجع به فوتبال مطالعه کنید و دانشتون رو بالا ببرین، بعدا نظر بدین. هر چند همین تیم پر قدرت کره در تهران با خوش شانسی محض از شکست گریخت و با خوش شانسی بیشتر در سئول، تیم نصفه نیمه ایرانو برد. اما اضافه کنید بردن بوسنی و ازبکستان در بازیهای دوستانه و البته دو بار بردن اماراتی که همون امارات کره رو در روز آخر برد و نذاشت اول گروه بشه . اسکوچیچ مربی هست که بخاطر نتایجش در سال گذشته در زمره برترین مربیان فیفا قرار گرفت، نمیشه کتمان کرد هنوز اسمش در سایت فیفا هست
    • آرش IR ۱۴:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۳
      در جواب اشکان بعد از جام جهانی وفضاحن اسکوچیچ یادت باشه چقدر ازش حمایت کردی باید جوابگو باشی
  • محمد رضا IR ۲۳:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۲
    فقط بازگشت کیروش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی