نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟
کمیته فنی فدراسیون فوتبال
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

اعضای کمیته فنی فدراسیون فوتبال، احتمالا خودشان را برای جلسه بعدی آماده می‌کنند!

اعضای کمیته فنی فدراسیون فوتبال، پس از اعلام خبر رسمی رد صلاحیت دراگان اسکوچیچ و وتوی این تصمیم توسط اعضای هیئت رئیسه، واکنشی به این اتفاق نشان نداده بودند.

امروز اما سکوت ابراهیم قاسمپور، عضو کمیته فنی شکست و او در یک اعتراف تلخ مدعی شد، آن جمله معروف علی پروین درباره کشک بودن مدیریت فنی در فوتبال ایران، با این مسئله تفاوتی اساسی دارد؛ چرا که کشک حداقل پرخاصیت است!

در هر حال همه منتظر بودیم تا این اعضای محترم که حالا متوجه شده اند بودن و نبودشان در فدراسیون فوتبال هیچ توفیری ندارد، لااقل از سمت های خود کنار بروند و عطای کار کردن در این شرایط را بر لقایش ببخشند؛ اما ظاهرا باید در انتظار جلسه بعدی کمیته فنی باشیم؛ چون هیچ خبری از استعفای کمیته فنی نشد!

راستی، تاریخ این جلسه مهم را هم اعلام بفرمایید؛ منتظریم!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • پدرام CA ۱۸:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۳
    اولا پروین راجع به مدیر فنی گفت درباشگاه نه در مورد کمیته فنی فدراسیون! مغلطه نکنید! دوما الان دیگه اکثرا میدونند که این آشی بوده که مدیر روستا پخت و به زور ریخت تو حلق بقیه! برای همین هم اسکو و کیروش رد صلاخیت شدند ولی هیچ مربی ایرانی رد طلاخیت نشد (رد صلاحیت!) مثل اینکه ار ثبت احوال و اداره گذرنامه استعلام گرفته بودند! گفنت اسکوچیچ هم نیاز نیست بیاد چون ملیتش رو که نمیتونه بیاد تو جلسه عوض کنه! وگرنه مگر نمیگفتند اسکو رد صلاحیت فنی هم شده. خوب دلیل رد صلاحیت فنیش چی بود؟ اون هم همبرگر بود؟ نتایجش بود؟ امار گلهای خورده تیمش بود؟ فقدان شجاعتش در قبول مسئولبتی که هیچکس دیگه زیر بارش نمیرفت بود؟ قاسمپور هم چون سخنگو بود باید میاومد دفاع میکرد وگرنه میدونست که کمیته ای که نصف اعضاش اصلا نیومدند برای جلسه تصمیمش فرمایشی بود منتها حالا نمیخوان عذر بدتر از گناه بیارن و نمیخوان خودشون رو از تک و تا بندازن.
  • ساسان IR ۲۰:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۴
    چقدر حقوق می‌گیرند یه پولدار پیدا بشه حقوق یه دورشون واریز کنه به حسابشون شاید دست از سر فوتبال و این ملت بردارند
  • سینا IR ۲۱:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۶
    اون موقع که به برکناری اسکوچیچ و رسانه ای کردنش بودید.. واقعا به چی فکرمیکردید؟؟؟ فازتون چی بود؟؟ خودتون.. خودتونو بی ارزش کردید.. خودتون باعث شدید مردم هزارتا حرف بهتون بزنند... هر کسی مسئول اعمال و رفتار خودشه... سن و سالی ازتون گذشته.. اول فکر میکردید بعد حرف میزدید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی