نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
لیست دوم خروج ساپینتو در استقلال/ ۲ بازیکنی که از جمع آبی‌ها جدا می‌شوند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی پرتغالی استقلال تصمیم دارد تا لیست دوم خروج خود را بعد از اردوی ترکیه اعلام کند.

تیم فوتبال استقلال درحالی تمرینات خود را در ترکیه ادامه می‌دهد و تا پایان هفته جاری نیز در این کشور به اردوی خود ادامه خواهد داد که طی روزهای گذشته درباره لیست این تیم برای فصل بیست‌ودوم اخبار متفاوت و متعدد زیادی منتشرشده که حکایت از آن داشت که با تصمیم ساپینتو سرمربی این تیم احتمالا لیست دوم مازادی نیز در کار است که بعد از بازگشت این تیم از ترکیه در ابتدای هفته آینده از آن رونمایی خواهد شد.

با آغاز به کار سرمربی پرتغالی این مربی بعد از یک هفته کار با استقلالی‌ها در همان ابتدا عذر ۷ نفر را خواست تا رضا آذری، زکریا مرادی، امین قاسمی‌نژاد، فردین رابط، سینا خادمپور، آرش داجلیری و متین کریم‌زاده در لیست قرمز و خروجی این سرمربی قرار بگیرند که البته از این جمع به‌جز آذری، سایر بازیکنان در فصل گذشته از این تیم به‌صورت قرضی جدا و راهی تیم‌های دیگر شده بودند. بااین‌حال در آن زمان اینطور مطرح شد که این لیست مازاد نهایی بوده و مسافران ترکیه تحت هر شرایطی در فصل جدید استقلال را همراهی خواهند کرد.

این درحالی است که طبق شنیده‌های با بازگشت استقلالی‌ها به‌احتمال بسیار زیاد یک بازیکن در فاز هجومی این تیم از جمع آبی‌ها جدا می‌شود تا ترافیک حال‌حاضر در این پست برطرف شود. اکنون کاوه رضایی، سجاد شهباززاده، پیمان بابایی که از خریدهای جدید استقلال محسوب می‌شوند درکنار آرمان رمضانی و ارسلان مطهری جمع مهاجمان نوک آبی‌ها برای فصل جدید را تشکیل می‌دهند که البته برخی از این نفرات به‌خاطر قدرت حمل توپ، توانایی بازی در پست وینگر یا پشت مهاجم را هم دارند.

اینکه گزینه جدایی از جمع مهاجمان در لیست مازاد قرار می‌گیرد یا با درخواست خودش از جمع آبی‌ها جدا خواهد شد با بازگشت استقلال به تهران مشخص خواهد شد. البته طبق شنیده‌ها یک بازیکن دیگر هم در دیگر پست‌ها در لیست دوم مازاد ساپینتو قرار می‌گیرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • طرفدار IR ۰۸:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۴
    اگه ارمان جدا بشه، فاتحه تیم خونده است. ارسلان قرضی بره.
  • ناصر IR ۱۲:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۴
    حیفشه آرمان باید باشه
  • کامی IR ۱۲:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۴
    رضاوندو باید بنداز بیرون با ارمان رمضانی اینا بدرد نمیخورن
    • محمد IR ۱۴:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۴
      آرمان رمضانی یادت اومدچه گلی واسه ما زد.ولی مجیدی بهش بازی نمیدادهمش ژستدروبازی میدادیم اگه فرصت به آرمان میدادخیلی زودترازایناقهرمان میشدیم
  • استقلالی IR ۱۲:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۴
    به نظرم تا دیر نشده سجاد شهباززاده و پیمان بابایی را محترمانه بیرون کنند
  • نیما IR ۱۳:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۴
    استقلال سوراخع پرسپولیس قهرمان🪘💣✴️5️⃣جام
    • حصین IR ۱۷:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۴
      لنگی
  • اشکان IR ۱۳:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۴
    بابایی ومطهری ورمضانی سال گذشته روی هم 7تاگل زدن خخخخخ به اندازه عبدی پرسپولیس...
  • و IR ۱۴:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۴
    ارمان باید بمونه رضاوند بره بهتره
  • طلوع آبی IR ۱۴:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۴
    حیف خداییش رمضانی باشه!!!.بازیکن خوب و در خدمت تیمه.با اینکه زمان کمی به بازی اومد.گلزنی کرد و آبروی تیم رو خرید.مخصوصا گل حساس و سرنوشت سازش به پدیده که واقعا تاثیر مهم و سرنوشت سازی تو قهرمانی استقلال داشت.هد زن قهاریه و اگه بهش بازی برسه و تو تیم جا بیفته مطمعنا از خیلی مهاجمهای دیگه چیزی کم نداره.واقعا نامردی بزرگیه که اکه بخوان ارمان رو تو لیست مازاد قرار بدن!!!.رمضانی خط قرمز ما هواداراس.امیدوارم طرفداران نسبت به این قضیه بی تفاوت نباشن.و نذارن همچین برخوردی با ارمان بشه
  • ح IR ۱۴:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۴
    هر نیم فصل ۲۳ تا بازیکن میخرن و میندازن بیرون بعد میگن ثبات نداریم .... موندم از کجا پول اینارو در میارن میدن و هیچ وقت هم کسی نمیگه این ولخرجی ها از کجاس !!!!
    • استقلالی اصیل IR ۱۷:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۴
      شما که کوبیدین از نو ساختین. خخخخ
  • سلطان IR ۲۳:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۴
    فکر کنم ارمان و مهری و رضاند البته به احتمال زیاد ارش معاوضه میشه ارمان بازیکن خوبیه اما سبک بازی ساپینتو بکش زیرش نیست و ارمان حتی امکان داره از فصل قبل هم کمتر بهش فرصت برسه در کل ارسلان و ارمان به عنوان بازیکن تعویضی خیلی مفید بودند. اما ارسلان با ۲ پاس گلی که داد یجورایی خودش رو نجات داد. امسال باید فضای مجازی و حواشی رو بزاره کنار پچسپه به فوتبالش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی