نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
توضیح فدراسیون فوتبال در مورد سفر اسکوچیچ‌ به ترکیه/ واکنش به شکایت دستیار مهدوی کیا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرپرست روابط عمومی فدراسیون فوتبال توضیحاتی را در خصوص سفر اسکوچیچ ارائه کرد.

محمد جواد پاینده سرپرست روابط عمومی فدراسیون فوتبال درمورد سفر دراگان اسکوچیچ به ترکیه برای بازدید از تمرینات تیم‌های ایرانی گفت: هماهنگی‌هایی با تیم‌های باشگاهی که در ترکیه اردو دارند صورت گرفته و تلاش می‌کنیم در زمان حضور سرمربی تیم ملی در این کشور، استفاده حداکثری از این فرصت داشته باشد. با توجه به مناطق جغرافیایی که تیم‌ها در آن حضور دارند از تمرینات شان بازدید کنند و نشستی با سرمربیان آنها داشته باشند. درحال رایزنی با باشگاه ها هستیم تا از این سفر دست آورد خوبی داشته باشیم.

سرپرست روابط عمومی فدراسیون فوتبال درخصوص دلیل قطعی اعلام نشدن بازی با اروگوئه، گفت: اتفاقات خوبی در مورد بازی دوستانه افتاده اما سیاست ما در مرحله قبلی این بود تا دیداری قطعی و مسلم نشده  موضوعی را اعلام نکنیم. البته دبیرکل فدراسیون روز گذشته توضیحاتی داد و کار به جای خوبی رسیده است. منتظریم تمام مراحل را کامل انجام بدهیم و سپس اطلاعات قطعی و کامل را به مردم ارائه بدهیم.

پاینده درمورد شکایت جان لامرز، دستیار هلندی مهدوی کیا از فدراسیون فوتبال برای دریافت مطالباتش، توضیح داد: در جریان جزییات این موضوع نیستم و باید با مدیر رسانه ای تیم امید در این مورد صحبت کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی