۱
سنگ بزرگ پورتو پیش پای خریداران/ مهدی طارمی هزار میلیاردی شد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باشگاه سرشناس میلان ایتالیا حاضر است ۲۶ میلیون یورو برای جذب مهدی طارمی هزینه کند اما رقم پیشنهادی پورتویی ها بالاتر است.

پورتو قصد فروش مهدی طارمی را با قیمت پیشنهادی میلان ندارد و برای فروش او خواستار ۳۵ میلیون یورو شده که به پول ما حدود هزار میلیارد تومان می شود و رقم فوق العاده بالایی است. در واقع اگر میلان این پیشنهاد پورتو را بپذیرد که البته کمی بعید به نظر می رسد، باید گفت طارمی اولین بازیکن ایرانی است که هزار میلیارد تومان قیمت پیدا می کند. پورتو تا امروز مقاومت کرده و البته طارمی بند فسخ بالایی هم دارد که گفته می شود ۲۰ میلیون یورو است.

مهدی در مصاحبه با عادل گفته بود با توجه به سنی که من دارم اگر جای مسئولان پورتو بودم طارمی را می فروختم!خیلی ها می گویند شاید سال آینده طارمی چنین پیشنهادهایی نداشته باشد و بهتر است پورتو همین امسال او را بفروشد اما بهرحال باید دید مسئولان پورتو چه تصمیمی می گیرند؟ مسلما فکر آنها اقتصادی است و چه بسا اگر میلان کمی رقم پیشنهادی خود را بالاتر ببرد، با توجه به سن وسال مهدی پرتغالی ها کوتاه بیایند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • صمدقلی IR ۱۵:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۴
    بخاطر دشمنی با اسکوچیچ و کیروش پرستی که دارید الکی طارمی را بزرگ نکنید به صرف اینکه از دسته خودتان کیروش پرستان است . چرا باید برای بازیکنی که بند فسخ 20 میلیون یورویی دارد یک باشگاه بیاد 26 میلیون هزینه کند که تازه اون هم آیا باشگاه مبدا قبول بکند یا نکند ؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی