قرعه پرسپولیس از استقلال سخت تر است/ تیم گل‌محمدی با دو مهاجم ایده‌آل خواهد شد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس اعتقاد دارد قرعه سرخپوشان نسبت به استقلال سخت تر است ولی برای قهرمانی ۵ بازی ابتدایی لیگ بسیار مهم است.

محمد نصرتی در خصوص قرعه کشی بیست و دومین دوره لیگ برتر و شرایط تیم پرسپولیس اظهار داشت: هر تیمی که می‌خواهد قهرمان لیگ برتر شود اصلا نباید توجهی به قرعه داشته باشد. پرسپولیس باید تمرکزش را روی خودش گذاشته و از همان هفته اول لیگ را با قدرت آغاز کند. ۵ بازی اول لیگ بسیار مهم است و اگر در این ۵ بازی سرخپوشان ۱۳ امتیاز کسب کنند، بهترین استارت فصل خواهد بود و صدرنشین جدول می شود.

وی افزود: پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات بازیکنان خوبی را جذب کرده است. بیرانوند، پور علیگنجی ، ولسیانی ، اسماعیلی فر، رفیعی و صادقی بازیکنان باتجربه ای هستند که می توانند تاثیر گذار باشند ولی تیم گل محمدی اگر یک یا دو مهاجم نیز به خدمت بگیرد ، ترکیب سرخپوشان ایده آل خواهد شد و دیگر این تیم کمبودی نخواهد داشت.

نصرتی درباره برنامه سه هفته ابتدایی پرسپولیس در لیگ برتر خاطرنشان کرد: اولین بازی در لیگ بسیار مهم است و با توجه به اینکه ذوب آهن با مهدی تارتار تیم قابل احترامی است باید پرسپولیس هر ۳ امتیاز را کسب کند تا استارت بسیار خوبی را برای لیگ برتر زده باشد. ضمن اینکه سرخپوشان در هفته دوم و سوم با تیم های فولاد و آلومینیوم با رقابت کند به همین دلیل فکر می کنم قرعه پرسپولیس کمی سخت است اما برای قهرمانی باید از سد چنین تیم های عبور کند تا در مسیر قهرمانی قرار گیرد.   

مدافع پیشین سرخپوشان در پایان به دربی تهران در هفته دوازدهم اشاره کرد و گفت: فکر می کنم زمان خوبی برای دربی تهران است. این بازی برای هر دو تیم فوق العاده حساس است و تا هفته دوازدهم پرسپولیس به شکل تیمی و فرم دلخواه خودش رسیده است تا در این بازی موفق باشد.  

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • کامران IR ۲۱:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۴
    واقعا قرعه پرسپولیس سخت تره ؟ اولین بازی با تارتار داره ها !
  • محمود IR ۲۳:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۴
    قرعه هیچ تیمی راحت نیست
  • علی FI ۰۰:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۵
    ان شاالله برنده میشه پرسپوليس
  • آرمان IR ۰۳:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۵
    بزار لیگ شروع بشه و ببینی پرسپولیس چندم جدول قرار داره ، بعد کری بخون
  • فرزانه IR ۰۳:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۵
    پرسپولیس این کهکشانیه، قهرمانی اش قطعیه
  • علی IR ۲۰:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۸
    برای پرسپولیس قرعه معمولیه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی