نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
روبرت لواندوفسکی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

روبرت لواندوفسکی که این فصل از بایرن‌مونیخ به بارسلونا منتقل شده، علاوه بر درخشش در مستطیل‌سبز، امپراتوری‌اش در دنیای تجارت را به تدریج گسترش داده است.

روبرت لواندوفسکی در ۳۳ سالگی یکی از بهترین بازیکنان جهان محسوب می‌شود و یکی از رهبران پروژه جدید بارسلونا خواهد بود. با این حال ملی‌پوش لهستانی نه تنها در مستطیل‌سبز خیلی خوب است، بلکه در دنیای تجارت هم موفق بوده.

بالاتر از ۳۰ میلیون یورو

طبق گزارش مجله «فوربس»، درآمد لواندوفسکی به دلیل قراردادهای بزرگی که بسته و قراردادهای اسپانسری که دارد از ۳۰ میلیون یورو هم فراتر رفته است. تنها فوق‌ستاره‌هایی مثل کریستیانو رونالدو، لیونل مسی و نیمار در سال ۲۰۲۱ از لواندوفسکی درآمد بیشتری کسب کرده‌اند.

در مونیخ، لواندوفسکی ۲۰ میلیون یورو در سال ۲۰۲۱ بابت قراردادش با باشگاه بایرن‌مونیخ کسب کرده که البته این مبلغ در بارسلونا کمی کمتر خواهد بود. به عبارت دیگر، ۱۳ میلیون یورو باقی‌مانده درآمد (طبق تخمین فوربس که درآمد لِوا را ۳۳ میلیون یورو تخمین زده) از قراردادهای او با شرکت‌هایی مثل «نایکی»، «هواوی» و «پروکتر اند گمبل» به حساب او واریز شده است.

امپراتوری چندین میلیون یورویی و ناشناخته فوق‌ستاره خبرساز/ از حقوق خوب تا بیزنس‌های جالب و موفق

کسب و کار لواندوفسکی

«RL9» برند این ستاره فوتبال و مهم‌ترین آن‌هاست که از آن به‌عنوان یک نام مستعار در شبکه‌های اجتماعی‌اش استفاده می‌کند. در واقع شایعات حاکی از آن است که باشگاه کاتالونیایی ممکن است که به او اجازه بدهد شماره‌ای که برای برندش کلیدی است و در حال حاضر ممفیس دپای آن را برتن کرده را از این بازیکن هلندی بگیرد و بپوشد. در تور پیش‌فصل، لواندوفسکی شماره ۱۲ آبی‌اناری‌ها را برتن کرد.

امپراتوری چندین میلیون یورویی و ناشناخته فوق‌ستاره خبرساز/ از حقوق خوب تا بیزنس‌های جالب و موفق

یکی دیگر از چهره‌های کلیدی که در درک معاملات تجاری ستاره لهستانی وجود دارد همسر او آنا است که چند پروژه مشترک هم با او دارد. «Foods by Ann» یک تجارت درباره غذا و تناسب اندام است که توسط همسر لواندوفسکی هدایت و اداره می‌شود. البته در این برند، روبرت هم محصولات مخصوص به خودش را دارد. در برند پوشاک «4F» هم آنا نقش مهمی دارد و مثل برند غذایی آن را پیش می‌برد.

علاوه بر آن‌ها ستاره جدید بارسلونا «Stor9» را با کمک آنا شروع کرده که جالب است بدانید یک آژانس بازاریابی و روابط عمومی است و با شرکت‌های بزرگی در سرتاسر دنیا همکاری می‌کند. آن‌ها با یک گروه همکار شده‌اند تا «RL Media» را شکل بدهند و در بخش ارتباطات هم دستی بر کار داشته باشند.

امپراتوری چندین میلیون یورویی و ناشناخته فوق‌ستاره خبرساز/ از حقوق خوب تا بیزنس‌های جالب و موفق

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی