نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟
جریمه‌های ظالمانه سرمربی معروف پس از ممنوعیت سس کچاپ/ از فراموش کردن کیک تولد تا نپوشیدن دمپایی زیر دوش!
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

استیون جرارد به محض اینکه هدایت استون‌ویلا را برعهده گرفت شروع به قانون‌گذاری کرد.

استیون جرارد پس از انتصاب به عنوان سرمربی استون‌ویلا، به سرعت خوردن سس کچاپ را ممنوع اعلام کرد و حالا لیستی از جریمه‌هایی که برای قانون‌شکنی در نظر گرفته منتشر شده است.

با جریمه‌هایی که جرارد تعیین کرده، احتمالا ستاره‌های استون‌ویلا در این فصل حسابی دست به جیب می‌شوند. حضور دیرهنگام در تمرینات پس از سوت جرارد برای شروع روز، جریمه مستقیم ۵۰۰ پوندی را در پی خواهد داشت. اما کتاب قانون جرارد شامل برخی جرایم کمی غیرعادی نیز می‌شود.

مثلا اینکه اگر تولد کسی باشد و فراموش کند که کیک بیاورد، ۵۰ پوند جریمه می‌شود. جرارد به وضوح نگران لیز خوردن بازیکنانش زیر دوش است؛ هرکسی که زیر دوش دمپایی لاانگشتی نپوشد ۱۰۰ پوند جریمه می‌شود. اگر این چیزها برای خالی کردن کیف ستارگانش کافی نباشد، دیر رسیدن به صحبتهای مربی تیم یا به جلسه برای آنها ۲۰۰ پوند در هر دقیقه هزینه خواهد داشت. بله در هر دقیقه! در حالی که همین تخلف در روز مسابقه منجر به جریمه ۱۰۰۰ پوندی خواهد شد. بازیکنان بی‌دقتی که اسنوس (نوعی تنباکوی جویدنی) را اینطرف و آنطرف جا بگذارند، باید عواقب کارشان را بپردازند: ۲۰۰ پوند.

ستارگان جرارد حتی هنگام مسابقه هم نمی‌توانند از او فرار کنند. گرفتن کارت زرد به دلیل مخالفت ۲۰۰ پوند جریمه دارد، اگرچه این جریمه در مقایسه با مجازات اخراج شدن، آنقدرها هم بد نیست. هرکسی که کارت قرمز دریافت کند باید کل تیم را برای صرف غذا بیرون ببرد.

جریمه‌های ظالمانه سرمربی معروف پس از ممنوعیت سس کچاپ/ از فراموش کردن کیک تولد تا نپوشیدن دمپایی زیر دوش!

افراد نامرتب و شلخته هم جریمه‌هایی دریافت می‌کنند. جا گذاشتن کیت در زمین تمرین یا کارد و چنگال روی میز در سالن غذاخوری ۱۰۰ پوند هزینه دارد، ۱۰۰ پوند برای هر وسیله که جا مانده باشد. ستاره‌های ویلا همچنین باید مراقب باشند که ماشین‌های خود را کجا می‌گذارند زیرا پارک غیرقانونی برای آنها ۱۰۰ پوند هزینه دارد.

جریمه‌های دیگر شامل مطلع نکردن پزشک تیم از آسیب‌دیدگی جدید تا ساعت ۱۰ صبح، فراموش کردن GPS برای تمرین، فراموش کردن ساق ریکاوری و نپوشیدن لباس مناسب روز مسابقه است. دیر رسیدن برای یک رویداد تبلیغاتی نیز باعث کاهش سود آنها می‌شود، زیرا ۲۵۰ پوند برای آنها هزینه دارد.

مورد بعدی برای آنها از نظر مالی هزینه‌ای نخواهد داشت، اما اگر در تمرین روز قبل از مسابقه به عنوان بدترین بازیکن انتخاب شوند باید روز قبل از مسابقه بعدی بلوزی بپوشند که روی آن نوشته شده «من بدترین بازیکن بودم».

اما اگر فکر می‌کنید جریمه‌های جرارد سختگیرانه است، باید بدانید که جریمه‌های هم‌تیمی سابقش در انگلیس، فرانک لمپارد زمانی که در چلسی بود، از این هم سخت‌تر بوده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی