نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
حمله محمد دایی به طارمی؛ پول باعث شد تا مهدی گذشته خود را فراموش کند/ در آستارا به طارمی تشر زدم/ از او خواستم در فوتبال پررو باشد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

محمد دایی مربی اسبق پرسپولیس به صحبت‌های مهدی طارمی واکنش نشان داد.

مهدی طارمی در مصاحبه با عادل فردوسی پور عنوان کرد که محمد دایی (برادر علی دایی) او را برای پرسپولیس نپسندید اما خود علی دایی اصرار کرد پرسپولیس با او قرارداد ببندد.

محمد دایی جواب طارمی را داد که در ادامه می‌خوانید: 

*طارمی از کجا شنیده که گفتم به درد پرسپولیس نمی‌خورد؟ در آستارا به طارمی تشر زدم و خواستم در فوتبال پر رو باشد. وقتی علی دایی بازیکنی را پسندیده من نمی‌گویم به درد نمی‌خورد. 

*آقایان به جایی که می‌رسند گذشته خودشان را فراموش می‌کنند. اگر طارمی به درد نمی‌خورد وجودش را داشتم به علی بگویم. طارمی در این مصاحبه نشان داد که چه شخصیتی دارد. 

حمله دایی به طارمی؛ پول باعث شد تا مهدی گذشته خود را فراموش کند/ در آستارا به طارمی تشر زدم/ از او خواستم در فوتبال پر رو باشد!

*آقای طارمی! تو حتی به کسی که مدیون او هستی توهین کردی. به طارمی گفتم پر روی فوتبالی باشد نه اخلاقی! این معجزه پول است که آقایان گذشته خود را فراموش می‌کنند.

*او در مورد دکتر صمد ابراهیمی که نقش اصلی را در شکوفا شدنش داشت گفت «آقایی به اسم ابراهیمی»! در حالی که طارمی هرچه دارد از صمد ابراهیمی است اما آنطور در موردش صحبت کرد. 

*این رفتارها و این صحبت‌ها معجزه پول است. پول کاری می‌کند که آدم‌ها گذشته خود را فراموش کنند. برای من صحبت‌ها و رفتارهای طارمی واقعا جای تعجب داشت و دارد.

منبع: فوتبال برتر

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • پدرام CA ۱۵:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۵
    اون شب که فردوسی پوراز طارمی پرسید اگر این حرف رو (که بازیکنان ایرانی از نظر تاکتیکی ضعیفند) کیروش زده بود چکار میکردی؟ طارمی چواب داد کیروش هیجوقت همچین حرفی نمیزنه! همون لحظه من یاد مصاحبه کیروش یا انتونیومگلهائز خبرنگار ورزشی پرتغالی افتادم! البته اون زمان طارمی هنوزدر تیم ملی نبود متن این مصاحبه بلند بالا به انگلیسی که در اون زمان به قول مایلی "یوگی و دوستان" نگذاشتند به فارسی ترجمه و در ایران منتشرشه در ویسایت تیم ملی دات کام از همون زمان موجوده امیدوارم خبرورزشی استثنائا اجازه بده من لینکش رو پست کنم اینها بخشی از حرفهای کیروش در اون مصاحبه است: "فوتبالیستهای ایرانی فکر میکنند حرفه ایند اما در واقع آماتورند. از حرفه ای گری فقط پولش رو یاد گرفته اند!... مشکل اصلی (در ایران) اینجاست که مربی ها و بازیکنهای ایرانی نمیدانند چقدر ضعیفند! ازنظر تاکتیک، تکنیک، قدرت بدنی و توان روحی ضغیف هستند و..". این مصاحبه قبل از ج ج برزیل بوده \من نمیدونم که خرف آقای کیروش درست بوده یا نه اما ای کاش کسی بود که نظرطارمی رو بپرسه!
  • پدرام CA ۱۶:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۵
    https://www.teammelli.com/queiroz-reveals-how-poorly-he-thinks-of-irans-football-in-an-interview
    • علی US ۲۲:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۵
      آقا پدرام من مصاحبه ی ایشون رو خوندم، ممنون که لینکش رو به اشترام گذاشتی، با تمام حس خنثایی که نسبت به کارلوس کیروش دارم وقتی بدون تعصب به این مصاحبه نگاه میکنم، میبینم خیلی بیراه هم صحبت نکرده، واقعا بازیکن های ایرانی خودشون رو خیلی تاپ میدونن، اون موقع یه مهاجم شش دانگ نداشتیم یه بازیکن بازی در بیار نداشتیم، علی کریمی و مهدی رحمتی و .. خودشون رو از تیم ملی بالاتر میدونستن، چون جایگزین نداشتن، ایران در کشتی کنار روسیه و امریکا لیدر دنیاست و اگر یک مربی ایرانی مثلا بره سرمربیگری تیم ملی کشتی پرتغال و ببینه بازیکن های ملیشون پول خوب میگیرن ولی کیفیت کارشون در این حد پایینه به نظرم حق چنین مصاحبه ای رو داره. واقع بین باشیم بازیکن ایرانی مثل علی پور اگه تو لیگ ایران بازی کنه سالی 500 هزار دلار پول میخواد ولی تو پرتغال بیشتر از صد و پنجاه تا بهش نمیدن. همین مهدی رحمتی نرفت اردوی تیم ملی یادت باشه گفت میخوام با خانوادم برم مسافرت، در حالی که تیم ملی باید 3 تا بازی رو میبرد، خب اگه کیروش بهترین دروازه بان ایران رو بیخیال نمیشد امروز هنوز بازیکن سالاری داشتیم.
    • پدرام CA ۰۱:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۶
      علی آقا خیلی خوب نوشتی و حرفهات کاملا قابل فهمه. من هم مشکلی ندارم با حرفهاش. وقتی سرمربیها میان و یک اطهار نطر اینطوری میکنند (مثلا در مورد قدرت بدنی) این بر اساس یک سری شاخصه هاییه که با استفاده از استانداردهای دنیا مقایسه میکنند و بر اساس اون به یک نتیجه گیری میرسند یا در بعضی موارد میخوان شاگردهاشون رو تحریک کنند و... من حرفم اینه که ما انصاف داشته باشیم. اسکوجیج یک جمله گفت که ما از نظر تاکتیکی ضعیفیم. این حرف و بدترش رو بارها دیگران زده بودند که همین مصاحبه کیروش یک نمونه اش هست. ولی همه ایران ریختن سر اسکوچیچ! اگه این حق رو برای یک سرمربی تیم ملی قائلیم که بعد از دو سال سرمربیگری هر چی دلش میخواد بگه باید برای سر مربی دیگه هم بعد از دو سال این خق رو قائل باشیم که یک گوشه ای از اون مطالب رو تکرار کنه! مشکل این دید سیاه و سفید ماست. لان کادر رو گذاشتن تو فشار! به همین خاطر به جای ج ج مجبوره دستش رو الان تو بازی دوستانه رو کنه که بیرونش نکنند! و.... .
  • javad US ۱۶:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۵
    رزومه فوتبالی محمد دایی چی بوده که اینهمه مصاحبه ازش میزنین, از وقتی طارمی خواستار تعویض مربی دلال تیم ملی شد خیلی رسانه ها براش هر ساعت تیتر حاشیه ای زدند!!!!!!!!!! دلالی
    • پدرام CA ۱۶:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۵
      رسانه های پرتغالی هم به همین خاطر دارن همش راجع بهش صحبت میکنند؟ نه برادر من! به قول خود طارمی اشکال از یک جای دیگه است! اشکال از اینه که طارمی دهانش رو که بازمیکنه یه شهر رو به آشوب میکشه! به علاوه اسم محمد دایی رو تو مصاحبه اش آورده پس باید جوابش رو هم بگیره!
  • هموطن IR ۱۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۵
    انسان باید جنبه بزرگ شدن را داشته باشد که متاسفانه خیلی از فوتبالیستهای ما ندارند. مطمئنا اگر مسیر زندگی این افراد از فوتبال نمی گذشت، الان مثل سایر افراد جامعه باید برای گذران زندگی سگدو می زدند. خداییش تا حالا فکر کردین که اگر فوتبال نبود این فوتبالیستها چه جایگاهی در جامعه داشتند؟ این جایگاهشون را مدیون فوتبال و توجه مردم هستند. همین الان اگر مردم به فوتبال توجه و پیگیری نکنند طارمی که هیچ، مسی و رونالدو هم مفت الاف هستند. اینقدر این فوتبال بی در و پیکره که دو تا بازیکن بدون اینکه سرمربی، فدراسیون یا حتی وزارت ورزش خبر داشته باشند با مقامات سیاسی کشور دیدار می کنند و درباره فوتبال گزارش می دهند. با این جو کثیف فوتبال و بازیکنسالاری حتی اگر قهرمان جهان هم بشویم هیچ ارزشی ندارد.
  • هموطن IR ۱۶:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۵
    و اما سخنی با عادل فروسی پور عزیز: از شما بعیده که ندانی طارمی با وجود موفقیت فنی از نظر نوع رفتار مسیر درستی را طی نمیکند و مطمئنا در آینده دودش به چشم خود طارمی هم خواهد رفت. از شما بعیده که در تقابل بازیکن با سرمربی، طرف بازیکن را بگیری (ترویج بازیکن سالاری). به نظر شما با این رفتارها آیا سنگ روی سنگ بند می شود؟ خدا را شکر که طارمی در حد مسی و رونالدو نیست وگرنه بجز به تغییر رییس جمهور راضی نمیشد.
  • اشکان IR ۱۷:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۵
    طارمی بازیکنی هست که از نظر فنی کیفیت بسیار بالایی داره ولی نباید فراموش کرد که رفتار حرفه‌ای متناسب با فوتبالی که ارائه میده نداره. هم در گذشته و هم در حال مشخصاً حرفهایی‌ رو دانسته یا ندانسته بر زبون میاره که مشکلاتی رو بوجود میاره در حالیکه که اساساً بازیکن نباید به خودش اجازه بده در کار مربیان، باشگاه با تیم ملی دخالت کنه. چارچوب وظایف مشخصه اما این عدم شناخت فقط مشکل طارمی نیست مشکل خیلی از بازیکنان دیگه ایران هم هست به محض اینکه شهرت پیدا می‌کنن از چارچوب وظایف خارج میشن. در حالیکه در کشورهایی که فوتبال پیشرفته ای دارن مثلاً انگلیس چون مدارس فوتبال پیشرفته و با انظباطی دارن این رفتار حرفه ای از کودکی بهشون یاد داده میشه در ایران یاد داده نمیشه و بازیکن به موازات پیشرفت تاکتیکی و تکنیکی، رفتار حرفه ایش پیشرفت نمیکنه
  • عامیرزا IR ۱۷:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۵
    روزیکه هجده میلیون جوگیر خودباخته رفتن روباه بنفش رو حلواحلواکردن فریاد زدیم که بابا این سرزمین ملت ندارد!.این ملت روزهای سیاه بیشتری در راه دارد!اینم تیم ملی اش! مردمی با حافظه ماهی گلی و فرهنگی سوخته، دوباره میخواستن اون لات چاله میدونی رو بعد اردنگی زدن باز برگردونن!!البته همه میدونیم مملکتی که عستقلالیا بعد ده سال توش بدون باخت!! قهرمان شن کیروش رو رئیس جمهور هم خواهند کرد!اینم دوتا فوروارد تیم ملی اش! دوتا دلقک خودشیفته پرونده دار،یکی یابوسوار یکی خرچنگ باز! هردو از اسب والاغ به پورشه وسواحل اروپا رسیدن اینهمه عقده گشایی دهاتی وار چیز غریبی نیس!.بارها فریاد زدیم از این خائن خیریتی که کمر پرسپولیس مقتدر پروفسور رو شکست وقهرمانی آسیا رو ازمون گرفت ومارو گوشت دم توپ الهلال کرد دفاع نکنین.بارها گفتیم به دیوار خرابه این عادل گزارشگر حزب بادی که طی یه سناریو نخ نما وجنگ زرگری مضحک فعلن تو آب نمک خوابوندن تا بعنوان سوپاپ روز انفجار بسبک اون شیخ مالشگر عبا شکلاتی!دوباره به جامعه فوتبال تزریقش کنن وبادها رو بخوابونن تکیه ندین.همه اش بازی یه دوستان.باش تا صبح دولتمون بدمد ای ملت درمانده.الخ
    • علی US ۲۲:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۵
      کامنت پر از توهین شما رو دوست نداشتم، میشه بدون بغض و حسد هم انتقاد کرد
    • عامیرزا IR ۰۰:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۶
      توهین به کی؟حسد به کی؟ انتقاد از کی؟ بغض نسبت به کجا؟! چطوی میشه محترمانه در مورد این اشخاص وجریانها و این بخش ازمردمی که با بلاهت ومنفعت طلبی ریشه وآینده و سرنوشت ما وفرزندانمون رو سوزوندن بقول جنابعالی با پرستیژ! انتقاد کرد تا خوشایند شوما قرار بگیره اخوی؟!حضرتعالی یا اینجا زندگی بر پایه جیم بجای ز !! نمیکنید یا خیلی جیبتون پره و روحتون شنگوله برادر!کدوم کلمه ولغت و واژه ای در شان مطلب نبود که شوما رو برآشفته کرد؟! طارمی وسردار؟حاج صفی؟ تاج وساکت وماجدی؟ عستقلال ومکتب نابشون؟ این فوتبال متعفن وجادوگرپرور! کیروش پرست؟ حضرات سبز و بنفش وقهوهای؟! با چه الفاظی در شان اینا باید تحریر کرد که حق مطلب ادا بشه بزرگوار؟! دیگه کار از کلاس و ژست فرهنگی و ادبی گذشته چرم رو سگ برد! الغرض اینروزا فقط باید زیر دکل نفت وگاز وچاه معدن طلا وبرلیان وهزاران ثروت خودی ها!
    • Vahid IR ۰۲:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۶
      تو دیگه حالت خیلی خرابه داداش اخه این چیه نوشتی؟ اصلا خودت مفهوم4 حرفاتو فهمیدی؟ اصلا متوجه هستی فوتبالیست شدن چقد سخته و کار هرکسی نیست؟ مخصوصا اینکه از یه شهرستان محروم بیای و ستاره شی خیلی حرفه اگه آسون بود که الان همه یه پا مسی و رونالدو بودن میگفتن اسونه دنبال توپ میدوی و میلیاردی حقوق میگیری در صورتی که اینطور نیست اینا که میبینی الان به این درجه رسیدن کلی زحمت کشیدن عین تو بیکار ننشستن تو خونه و عقده گشایی کنن تو اینترنت از کلی خوشی زدن توی نوجوونی و اوایل جوونی که به اینجا برسن روزی بالای 10 ساعت تمرین دارن هر هفته همه ازشون بالاترین انتظارو دارن همه رفتارا و کارات زیر ذره بین کلا سالی چند هفته واسه خودتی عمر طبیعی فوتبال حرفه ای هم 10 تا 15 ساله چه استعداد هایی که مصدوم شدن و فوبالشون نابود شد مگه الکیه فوتبالیست شدن حقشونه نوش جونشون هرچی مگیرن توام میتونی بسم الله برو فوتبالیست سراسر عقده و حسرت هستی بنده خدا برو خودتو درمان کن جای اینکه بخوای به این و اون گیر بدی با کیا شدیم یه ملت واقعا متاسفم واسه خودم از خبر ورزشی بعید همچین پیام های سراسر توهین و عقده رو نشر میده
  • ناشناس IR ۱۸:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۵
    وای به روزی که گدا معتبر شود... چی فکر می‌کنی پسر آیا بهتر نیست کمی ساکت بمونی...!
  • الیاس هواسی IR ۱۸:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۵
    مشکل الان ما .فوتبالیستهای بیسواد هستش.سواد اجتماعی یا همون شعور ذاتی.یعنی درک درست از جامعه . جرات بیان و مقابله با پلشتیها و ناهنجاریهای جامعه.بعضیها شاید چند صباحی رو بورس خبری باشند ولی کم پیش میاد علی دایی.ناصر حجازی و یا وریا غفوری شدن
  • گلات چیست DE ۱۹:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۵
    اقا محمد عزیز چیز خاصی نگفت چرا ناراحت میشی گفت طریقه دویدن منو نپسندید در ضمن خودش هم قبول داره طریقه دویدنش زیاد خوب نیس یا خاصه در ضمن این وظیفه مربی هست شاگرانشو راهنمایی کنه اقا محمد بزرگوار اگه شما برادر علی اقا نبودین ایا امکان داشت حتی مربی تیم های محلی شهر اردبیل باشید
  • علی IR ۲۰:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۵
    بنظره من دایی که باعادل میونه خوبی داره داره طارمی را تشویق میکنه که علیه مربی تیم ملی حرف بزندتامحروم بشه ازتیم ملی ورکورد این آقا(دایی) دست نخورده بمونه، عادل خیلی آدمه دو روییه
    • منطق اث‌دق‌لالی۵گشء IR ۰۷:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۶
      با کلیت حرفت موافقم دایی وعادل قصدشون تضعیف موقعیت سرمربیه تیم ملیه کاری که فردوسی پور با وجود ممنوع التصویر بودنش به انجو احسن انجام داد اما اینکه بخوایم تصور کنیم طارمیِ۳۰ساله بخواد رکورد دایی رو بزنه دیگه خیییلی خوشبینانه ست،هرکدوم منافعی دارند عادل که دنبال زورچپان دلال موزامبیکی به تیم ملیه دایی هم می گه خداروچه دیدی و..الخ
  • هادی IR ۲۲:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۵
    ملت ایران همه دورووخودفرو ش هستن
  • بنام DE ۲۳:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۵
    علی دایی و مهدی طارمی رو همه میشناسن. محمد دایی میدونم که یکی از برادرهای علی داییه! مثل اینکه محمد کریمی هم بیاد نظر بده چون داداش علی کریمیه! هر چند که داداش علی کریمی فرشیده که حداقل پرسپولیسی‌ها می‌شناسنش چون دروازبان پرسپولیس بوده.
  • مهدی IR ۰۱:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۶
    مهدی خواست گوشه ای از غارت های 500 سال پیش پرتغال از ایران جبران کنه با عقده حرف زد آفرین مهدی
  • رضا پرسپولیسی DE ۰۴:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۶
    دقیقا. تو و اون داداشات اگه تو کل عمر یه حرف درست زده باشین همین بود. حدیث نفس کردی. مهدی طارمی فوتبالیسته نه مثل داداشت پررووووو.
  • چنگیز IR ۰۸:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۶
    طارمی نه به برادراقای دایی توهین کرده و ادم طماع وپول پرستیه،ئک بچه بوشهری صاف وساده است که نیازی حتی به تغییرلهجه جنوبی خود نمیبینه،به نظرحقیردیگران ازپیشرفت ایشان درفوتبال ونهایتاپیشرفت اقتصادی ایشان دل پری دارند
  • محمود IR ۱۲:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۶
    اگه برادر دایی نبودی اصلا اسمی هم از تو وجود داشت حدت را بدون .دلم میخاد یکی جواب بده کجای صحبتهاش بد بود.الان بافاصله بهترین لیزونر ایرانه یا حتی بهترین در طول تاریخ.
  • عماد US ۱۸:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۶
    بی ظرفیت، درست مثل برادر گرامیشان.
  • میلاد IR ۰۱:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۷
    طارمی اگرم قدرکسی رو باید بدونه اون شخص علی دایی هست که قدرشو میدونه و همیشه براش احترام قائل بوده و همیشه گفته دایی بود که منو به سطح اول فوتبال ایران معرفی کرد حالا این چرت وپرتا چیه که محمد دایی داره میگه رو من نمیدونم واصلا خود محمد دایی کیه بازم نمیدونم ولی میدونم طارمی و علی آقا کی هستن ومصاحبه طارمی هم بارها گوش دادم و واقعا توهین توش ندیدم ونشنیدم فقط داره نظرشو میگه بعنوان یه بازیکن حرفه ای که فوتبال کشورشو دوست داره و نمیخواد این ملت شاهد آبروریزی این تیم به اسم ایران درمقابل آمریکا وانگلیس باشه وواقعا هم باید حساس باشه براش برایه من این جام جهانی با تمام جام جهانی ها فرق داره منی که یک آدم عادی و یه طرفدار معمولی فوتبالم چه برسه به طارمی که یک بازیکن حرفه ای درسطح جهانه وتویه جام جهانی خیلی ازفشار این تیم رو به دوش بکشه بخاطر اسمی که بدست آورده توسطح دنیا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی