چهارشنبه ۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۱
۲ |
۵
شکایت وارد نیست؛ این ۳ کاندیدا رد صلاحیت شدند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

شکایت‌های ۳ کاندیدا به کمیته اخلاق و همچنین معاونت پارلمانی و حقوقی وزارت ورزش و جوانان ره به جایی نبرد و آنها برای شرکت در انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال تایید صلاحیت نشدند.

واعظ آشتیانی، محمد آخوندی و علیرضا اسدی بعد از صحبت های فلاحتی رئیس کمیته بدوی انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال مبنی بر اینکه داشتن ۵ امضا از اعضای مجمع عمومی پیش شرط شرکت در انتخابات فدراسیون فوتبال است، به کمیته اخلاق و همچنین وزارت ورزش و جوانان شکایت کردند. اما کمیته اخلاق بعد از بررسی این شکایت متوجه شد داشتن ۵ امضاء جز اساسنامه است و نمی‌تواند به این شکایت رسیدگی کند و از سویی وزارت ورزش و جوانان هم اعلام کرد در امور حقوقی فدراسیون فوتبال دخالت نمی‌کند.

شکایت وارد نیست/ این ۲ کاندیدا رد صلاحیت شدند

بر همین اساس باید گفت این ۳ نامزد برای شرکت در انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال صلاحیتشان تایید نخواهد شد و به زودی اسامی نامزدهای تایید صلاحیت شده به صورت رسمی از سوی فدراسیون فوتبال اعلام خواهد شد.

مهدی تاج، میرشاد ماجدی و عزیز الله محمدی نامزدهای انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال هستند.

شکایت وارد نیست/ این ۲ کاندیدا رد صلاحیت شدند

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • 4444 IR ۱۶:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۵
    فقط عزیز محمدی و فتح الله زاده بقیه هیچ کاره اند همشون بدهکار بانکیند میرشاد ماجدی هم با جمع کردن لنگیا به دور خودش کاری از دستش بر نمیاد تا فوتبال درست بشه فتح الله زاده بیاد وضع یه جورایی خوب خواهد شد لا اقل اراده داره که سیستم var رو به ایران بیاره بهترین مربیای خارجی رو به ایران میاره بمب بترکونه
  • حامی IR ۱۷:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۵
    وقتی آدمی مثل تاج ویا بدتر از اون ماجدی که تو این3 ماهه انواع و اقسام بلاهارو سر تیم ملی آورده تایید شدن یعنی اون بالایی ها دوست ندارن وضعیت درست بشه و با فوتبال راحت میتونن تو زمینه های دیگه گند بزنن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی