ادعای عجیب نامزد ریاست فدراسیون فوتبال/ به خاطر شرکت در برنامه فوتبال برتر رد صلاحیت شدم!
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کاندیدای ریاست فدراسیون فوتبال گفت: با من تماس گرفته‌اند اما هنوز نامه را دریافت نکرده‌ام و نمی‌دانم دقیقا چه جزئیاتی در آن وجود دارد.

یکی از نامزدهای ریاست فدراسیون فوتبال رد صلاحیت شده است و او کسی نیست جز علیرضا اسدی که پیش تر دبیر کل فدراسیون فوتبال بوده است. او می‌گوید بعداز حضور در برنامه فوتبال برتر و صحبت‌هایی که در برنامه فوتبال برتر داشت می‌دانست که رد صلاحیت می‌شود!

اسدی در توضیح بیشتر در خصوص رد صلاحیت خود می‌گوید: «با من تماس گرفته‌اند اما هنوز نامه را دریافت نکرده‌ام و نمی‌دانم دقیقا چه جزئیاتی در آن وجود دارد. قرار بر چنین موضوعی نیز باشد مشکلی نداریم زیرا با توجه به اتفاقاتی که در برنامه فوتبال برتر رخ داد انتظار این اتفاق را داشتیم. در آن برنامه اعلام کردیم اعضای اصلی کمیته بدوی صلاحیت رسیدگی به وضعیت نامزدها را ندارند اما یک عضو حقوقدان علی‌البدل کمیته روی خط آمده و می‌گوید صلاحیت دارند. اگر سه عضو اصلی این کمیته صلاحیت دارند خودشان باید می‌آمدند و دفاع می‌کردند. در این وضعیت دیگر جایگاهی برای عضو علی‌البدل نمی‌ماند. سایر مسائل حاشیه‌ای است.»

علیرضا اسدی پیش از این از کمیته بدوی انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال به کمیته اخلاق شکایت کرده بود. گفته می‌شود دلیل رد صلاحیت او از سوی فدراسیون فوتبال عدم ارایه برگه ای است که باید از سوی ۵ عضو مجمع عمومی فدراسیون فوتبال امضاء می‌شد.

دبیر کل سابق فدراسیون فوتبال همچنین اعلام کرد بعد از دریافت نامه رد صلاحیت خود طبق قانون به کمیته استیناف شکایت خواهد کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • علی IR ۱۵:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۶
    بسه دیگه هر چی بردید و خوردید بزارید یکی دیگه هم یه لقمه نون ببره

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی