نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟
چهارشنبه ۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۷
۰ |
۵
تشکر ویژه بکام از زنان/ شما الهام‌بخش دخترم هستید
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تیم ملی فوتبال زنان انگلیس به فینال یورو ۲۰۲۲ صعود کرد و دیوید بکام اسطوره فوتبال این کشور به آنها تبریک گفت.

تیم ملی زنان انگلیس سه‌شنبه شب با نتیجه ۴-۰ سوئد را در برامال لین شکست دادند تا جای خود را در ومبلی روز یکشنبه ثبت کنند. و بکام یکی از اولین کسانی بود که به عملکرد فوق‌العاده آنها در یورو ادای احترام کرد. او در اینستاگرام گفت: «چه شبی شد. به دخترها تبریک می‌گویم.»

بکام قبل از نیمه نهایی برای شیرزنان آرزوی موفقیت کرد و از آنها برای الهام بخشیدن به دختر ۱۱ ساله‌اش «هارپر» تمجید کرد. او گفت: «شیرزنان، اول به خاطر بازی خوبتان به شما تبریک می‌گویم، بسیار نشاط‌آور، بسیار هیجان‌انگیز و بسیار الهام‌بخش بود. و برای من شخصا، شما می‌دانید که من یک دختر دارم، اینکه شما الهام‌بخش دختر من هستید واقعا فوق‌العاده و زیباست. اما این فقط دختران نیستند که الهام می‌گیرند، پسران نیز از شما الهام می‌گیرند و همه ما می‌دانیم که وقتی تورنمنت‌های بزرگ در سراسر کشور ما برگزار می‌شود، هواداران ما با قدرت پشت ما هستند. این رویداد واقعاً کل کشور را سرحال کرده است. همه ما برای دیدن بازی شما در نیمه‌نهایی هیجان‌زده هستیم و می‌دانم که یک نفر واقعاً مشتاقانه منتظر این بازی است و آن دختر من، هارپر است. از شما برای الهام بخشیدن به او سپاسگزارم و موفق باشید.»

تشکر ویژه بکام از زنان/ شما الهام‌بخش دخترم هستید

انگلیس اکنون محتمل‌ترین گزینه برای قهرمانی و بالا بردن جام است، صرف نظر از اینکه با چه کسی در فینال روبه‌رو می‌شود. تیم گرت ساوت‌گیت تابستان گذشته در فینال یورو از ایتالیا شکست خورد و ناکام ماند. حالا فوتبالیست‌های زن انگلیسی امیدوارند که کار ناتمام آنها را تمام کنند و جام قهرمانی را بالای سر ببرند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی