نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
بلندپروازی مربی پرتغالی در ایران/ رویای کار در ترکیه را داشتم اما...
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی جدید سپاهان در اولین مصاحبه‌اش اعلام کرد اهداف بزرگی را در لیگ ایران دارد.

ژوزه مورایس سرمربی سرشناس سپاهان این روزها در ترکیه اردو زده تا خود را برای فصل جدید لیگ برتر ایران آماده کند.

مورایس در مصاحبه با سایت «ajanscyprus» ترکیه در اردوی این کشور درباره تجربه حضورش در ترکیه گفت: رویای کار در ترکیه را داشتم. پیشنهادهایی وجود داشت، اما چیزی مناسب نبود. البته قلب من همیشه اینجاست.

سپاهان یکی از تیم‌های لیگ ایران اردوی جدید پیش فصل خود را در مجموعه ورزشی ادیس در منطقه باشیسکله کوجایلی ترکیه برگزار می‌کند. این تیم که فصل گذشته در لیگ سوم شد، یک ماه پیش ژوزه مورایس را به عنوان مربی انتخاب کرد. سرمربی پرتغالی که پیش از این به ژوزه مورینیو کمک می‌کرد و مربی آنتالیا اسپور ترکیه بود، قبل از تمرین اظهاراتی را بیان کرد.

بلندپروازی مربی پرتغالی در ایران/ رویای کار در ترکیه را داشتم اما...

مورایس با بیان اینکه قصد دارد پس از حضور در تیم جدید در سپاهان به موفقیت‌های بزرگی دست یابند، گفت: اولین سالی است که در اینجا هستم. اول از همه، ما می خواهیم تیم را راه اندازی کنیم و سیستم خودمان را در تیم پیدا کنیم. می‌خواهیم فرهنگ سازی کنیم. سپاهان باشگاه باسابقه و بزرگی است. هدف اصلی ما ادامه موفقیت‌های باشگاه پس از پیاده سازی سیستم خودمان در تیم است. البته ما تیم قدرتمندی در لیگ ایران هستیم. موفقیت ما ادامه خواهد داشت. ما بازیکنان باکیفیتی داریم. در نتیجه، ما اهداف بسیار بزرگی برای آینده داریم.

مورایس با بیان اینکه پیشرفت مربیان جوان را در ترکیه دنبال کرده و آنها را موفق می داند، گفت: نوری شاهین در این کشور بازی می‌کرد و امره بلوزوغلو کاپیتان بود. آنها کشور را به خوبی می‌شناسند. از آنجایی که پیشرفت آنها ادامه دارد و کشور را به خوبی می شناسند، به سرعت به موفقیت نیز می‌رسند. لیگ ترکیه لیگی است که همه می‌توانند در آن موفق باشند و از آن خارج شوند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی