نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
منچستریونایتد
زمان مطالعه: ۵ دقیقه

زمانی که اریک تن‌هاخ هدایت منچستریونایتد را قبول کرد قصد داشت که شروعی رویایی با این تیم داشته باشد. اما اینطور نشد. کمتر از دو هفته به شروع فصل و بازی با برایتون باقی مانده و منچستریونایتد هنوز درگیر مشکلات است.

هیچ چیز در پنجره نقل و انتقالات طبق برنامه‌ریزی تن‌هاخ پیش نرفت. منچستریونایتد تا کنون سه بازیکن جدید اضافه کرده است: تایرل مالاسیا، کریستین اریکسن و لیساندرو مارتینس. اما در تلاش برای توافق بر سر سایر اهداف است و کریستیانو رونالدو هم پایش را در یک کفش کرده و مصرانه تقاضای ترک باشگاه را دارد.

نشریه «دیلی‌میل» نگاهی به مسائلی دارد که شیاطین سرخ هنوز با آنها درگیر هستند و ارزیابی می‌کند که این تیم چطور در تاریخ ۷ آگوست در برابر برایتون حاضر می‌شود.

کریستیانو رونالدو می‌خواهد برود

ثابت شده که این مورد بزرگترین حماسه نقل و انتقالات تابستانی امسال است. رونالدو به یونایتد گفته که می‌خواهد باشگاه را ترک کند، زیرا احساس می‌کند نمی‌تواند در زمان حضور در اولدترافورد برای کسب بزرگترین جام‌ها رقابت کند. این بازیکن ۳۷ ساله روز سه‌شنبه برای اولین بار وارد کارینگتون شد، در حالیکه سه هفته قبل غایب بود، از جمله در کل تور تایلند و استرالیا.

مذاکرات بحرانی در مورد آینده رونالدو همچنان ادامه دارد و تن‌هاخ، ریچارد آرنولد، مدیر اجرایی یونایتد و ژرژ مندس، ایجنت مهاجم، درگیر مذاکره هستند. تن‌هاخ به طور کلی در مورد این حماسه سکوت کرده، اما تکرار کرد که می‌خواهد رونالدو را در برنامه‌های خود برای فصل جدید قرار دهد.

چلسی، بایرن مونیخ، اتلتیکو مادرید و حتی باشگاه سابق او رئال مادرید همگی فرصت جذب برنده ۵ توپ طلا را رد کردند. این البته برای یونایتد که می‌خواهد او را نگه دارد خوب است، اما اگر رونالدو بماند، منچستر با سوپراستاری ناراحت و ناراضی روبرو خواهد بود.

مشکلات منچستریونایتد تمامی نداد!/ تیم در مقابل برایتون چطور صف‌آرایی خواهد کرد؟

فرنکی دی‌یونگ نمی‌خواهد به این تیم بیاید

در حالی که رونالدو خواهان خروج است، یونایتد در تلاش است تا فرنکی دی‌یونگ را متقاعد کند که به اولدترافورد بیاید. هافبک هلندی یکی از اولویت‌های انتقالاتی تن‌هاخ در این تابستان است، و زمانی که هر دو در آژاکس بودند، او جواهری در تاج و تخت تن‌هاخ بوده است. حالا دی‌یونگ در بارسلونا است و باشگاهش به وضوح گفته که می‌خواهد او را بفروشد تا فضایی را در صورتحساب دستمزدهایش برای خریدهای جدید از جمله روبرت لواندوفسکی و رافینیا ایجاد کند.

یونایتد با مبلغ ۶۳ میلیون پوند برای این بازیکن ۲۵ ساله موافقت کرده است، اما مشکل مربوط به خود دی‌یونگ است که علاقه‌ای به این انتقال ندارد. بخشی از دلیلش این است که بارسا هنوز ۱۷ میلیون پوند به او بدهکار است، که یونایتد آنها را مجبور خواهد کرد که این بدهی را با او صاف کنند. شیاطین سرخ از تعقیب دی‌یونگ دست نمی‌کشند، حتی اگر تا شروع فصل جدید طول بکشد. تن‌هاخ اعلام کرده که این هافبک در برنامه‌های او نقش اساسی دارد، بنابراین، سران یونایتد، ریچارد آرنولد و جان مورتو، تمام تلاش خود را برای انجام این معامله انجام خواهند داد.

آژاکس همچنان قیمت آنتونی را بالاتر می‌برد

تن‌هاخ قبلاً لیساندرو مارتینس که یکی از اعضای باشگاه سابق خود یعنی آژاکس بوده را به خدمت گرفته، اما مشتاق است که یکی دیگر از آژاکسی‌ها یعنی آنتونی، وینگر برزیلی، را هم به اولدترافورد بیاورد. مشکل اینجاست که قهرمانان اردیویزی هلند اصرار دارند که این بازیکن ۲۲ ساله، که فصل گذشته ۱۲ گل و ۱۰ پاس گل در تمامی رقابت‌ها به ثمر رساند، فروشی نیست. برای تأکید بر این موضوع، آژاکس قیمت آنتونی را از ۶۸ میلیون پوند به ۸۴ میلیون پوند افزایش داده است؛ به این معنی که یونایتد باید او را به دومین خرید گران تاریخ خود پس از پل پوگبا تبدیل کند. این یک ضربه محکم برای تن‌هاخ است که هنوز آنطور که باید خط حمله خود را نچیده است. نمایندگان این وینگر اوایل این ماه برای مذاکره با مقامات یونایتد در منچستر حاضر شدند، اما موضع آژاکس تکمیل قرارداد را به شدت دشوار می‌کند.

مشکلات منچستریونایتد تمامی نداد!/ تیم در مقابل برایتون چطور صف‌آرایی خواهد کرد؟

اگر همه چیز بر وفق مراد تن‌هاخ پیش برود، یونایتد چطور می‌تواند صف‌آرایی کند

در دنیای رویایی تن‌هاخ، او موفق می‌شود رونالدو را متقاعد کند که در باشگاه بماند و همچنین امضای دی‌یونگ و آنتونی را به‌دست می‌آورد. هر سه به احتمال زیاد در ترکیب اصلی او قرار می‌گیرند: دی‌یونگ خط هافبک را تقویت می‌کند، آنتونی در جناح راست وارد زمین می‌شود و رونالدو در جلو به دنبال اضافه کردن به ۲۴ گل خود در فصل گذشته است.

بعید به نظر می‌رسد که خرید جدیدی در خط دفاع وجود داشته باشد، این همان منطقه‌ای است که تن‌هاخ می‌تواند با اطمینان پیش از فصل جدید برای آن برنامه‌ریزی کند. داوید دخئا دوازدهمین فصلش را برای یونایتد آغاز خواهد کرد، در حالی که دیوگو دالو و هری مگوایر باید جایگاه خود را به ترتیب در پست دفاع راست و دفاع میانی حفظ کنند. البته تردیدهایی در مورد جایگاه مگوایر وجود دارد و او چندین عملکرد بد در فصل گذشته از خود نشان داده بود، اما زیر نظر تن‌هاخ همچنان کاپیتان تیم خواهد بود.

سرمربی هلندی در تور پیش‌فصل از مگوایر تعریف کرد اما در عین حال به او هشدار داد که اگر می‌خواهد همچنان جایگاهش را در تیم حفظ کند باید عملکردهایش را بهبود ببخشد. یکی از چیزهایی که می‌تواند به مگوایر کمک کند این است که لیساندرو مارتینس ۵۵ میلیون پوندی در کنار او در پست دفاع میانی چپ قرار بگیرد و به او اجازه دهد تا راحتتر به سمت راست متمایل شود. تایرل مالاسیا هم احتمالا چهار دفاع را تکمیل می‌کند و در جناح چپ قرار می‌گیرد.

فرد در پیش‌فصل عملکردی تاثیرگذار داشت و اگر دی‌یونگ بیاید، به جای اسکات مک‌تامینی، می‌تواند جایگاه خود را در خط هافبک حفظ کند، در حالی که برونو فرناندش جایگاهش ثابت است. جیدن سانچو با امید به اینکه فصل اول ضعیف خود را جبران کند، می‌تواند خط حمله تهدیدآمیز تیم را تکمیل کند و در کنار آنتونی و رونالدو قرار بگیرد.

مشکلات منچستریونایتد تمامی نداد!/ تیم در مقابل برایتون چطور صف‌آرایی خواهد کرد؟

اگر همه‌چیز طبق برنامه تن‌هاخ پیش نرود، یونایتد چطور صف‌آرایی خواهد کرد

ساده به نظر می‌رسد. احتمال اینکه دی‌یونگ، آنتونی و رونالدو همگی در بازی مقابل برایتون حضور داشته باشند، در این لحظه رویایی تحقق‌ناپذیر به نظر می‌آید. بدون آنها، یونایتد بدون شک ضعیف‌تر به نظر می‌رسد. عمدتاً به این دلیل که با بازیکنانی ادامه خواهند داد که در بدترین امتیاز تیم در فصل گذشته نقش داشتند. در خط میانی، اسکات مک‌تامینی احتمالاً با وجود آمدن کریستین اریکسن، همکاری خود را با فرد ادامه می‌دهد. ملی‌پوش دانمارکی که قراردادی سه ساله در اولدترافورد امضا کرده است، در اولین بازی غیررسمی خود در بازی دوستانه پشت درهای بسته مقابل رکسام در روز چهارشنبه گلزنی کرد، اما به سختی می‌توان جایگاهی را در ترکیب اصلی برای او دید، چراکه او مانند فرناندش گزینه هافبک هجومی است.

در خط حمله، آنتونی مارسیال زیر نظر اریک تن‌هاخ جان تازه‌ای گرفته و در چهار بازی در پیش‌فصل سه گل به ثمر رسانده است، اما این مرد فرانسوی نمی‌تواند گلزنی رونالدو را در کل فصل تکرار کند. تعجب‌آور نیست که یونایتد در صورت خروج فوق‌ستاره پرتغالی‌اش به دنبال جذب چند مهاجم باشد، و بنا بر گزارش‌ها، بنجامین سسکو از ردبول سالزبورگ و ویکتور اوسیمن از ناپولی در رادار آنها هستند. بدون آنتونی در بال، مهلتی برای مارکوس رشفورد وجود خواهد داشت؛ بازیکن دیگری که در فصل گذشته به شدت ضعیف عمل کرد و مشتاق است ارزش خود را ثابت کند.

مشکلات منچستریونایتد تمامی نداد!/ تیم در مقابل برایتون چطور صف‌آرایی خواهد کرد؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی