فدراسیون فوتبال نگران شد/ برداشت غرامت ویلموتس از طلب فیفا!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

حسن کامرانی‌فر می‌گوید فدراسیون با برداشت غرامت ویلموتس از طلب فیفا مخالف است.

فدراسیون فوتبال با برداشت غرامت ویلموتس از طلب فیفا مخالف است.

حسن کامرانی فر درباره رای نهایی پرونده مارک ویلموتس و پرداخت خسارت ۱۵۰ میلیاردی او گفت: «پس از این که رای پرونده این مربی آمده است، در روزهای آینده از اعضای هیات رییسه تقاضا کردیم تا در مورد رای این مربی تصمیم‌گیری کنند.

وی ادامه داد: درباره جزییات قرارداد نمی‌خواهم صحبت کنم اما در قرارداد مشخص شده است که ما در چه زمانی باید مطالبات را پرداخت کنیم. چیزی که نگران‌کننده است، این است که برای پول ویلموتس از محل مطالبات ما در فیفا پول کاسته می‌شود و این موضوعی است که برای ما جای نگرانی دارد و می‌خواهیم در این رابطه مذاکرات لازم را انجام دهیم.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • ساوالان IR ۱۷:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۷
    خدایا این افراد چطوری در فوتبال مسول شدند!!!!!!!!!! گیریم که ندادید از محل پول فیفایی!!!!!! اولا این همه پول را از کجا می خواهید پیدا کنید . چگونه انتقال دهید. با این تحریم های بانکی!!!!!!!! در ثانی اون پول فیفایی برای همیشه مسدود شده. بهترین فرصت هست که اب اش کنید!!!!! همانطور که پاداش پرسپولیس در اسیا مسدود شد. و پاداش پرسپولیس از بابت بازیکنان تیم ملی در فیفا!!!!!!!!! فقط استقلال توانست در زمان فتحی پول فیفایی خود را به خاطر بدهی فیفایی اب کند!!!!!!!!! در ایران فقط استقلال می تواند در ان واحد بدهی فیفایی را در یک روز هر چقدر هم باشد پاس کند شده در کیف انگلیسی!!!!!!!!!!
  • سامان IR ۱۷:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۷
    چرا نگران ؟ شاید دلبلش سهم خودشونه از اون پوله
  • محمد رضا IR ۱۸:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۷
    تاج نبی کیروش=موفقیت تیم‌ ملی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی